عوارض لیزر بیکینی برای دختر ها :شایعه یا واقعیت؟! مرکز لیزر رشت

عوارض لیزر بیکینی برای دختر

عوارض لیزر بیکینی برای دختر

راستش را بخواهید دیگر از پاسخ دادن به این سوال خسته شده ایم ! اما واقعیت این جاست که هنوز هم برای عده ای این سوال مطرح می شود که آیا لیزر موهای زائد بیکینی قرار است عوارضی برای دختر خانم های جوان داشته باشد ؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

واقعیت این جاست که بیشتر دختر خانم های جوان نگران هستند که مبادا اشعه ی لیزر به پرده ی بکارتشان آسیبی وارد کند؟

عوارض لیزر بیکینی برای دختر
عوارض لیزر بیکینی برای دختر

دقیقا نمی دانیم که این شایعه از کجا شروع شد ! شاید از همان جایی که می گوید اصولاً پرده ی بکارت با هر ضربه و آسیبی از بین می رود!!
اما در هر صورت هر که این شایعه را راه انداخته است به هیچ وجه قصد و نیت خوبی نداشته !
چرا که اصولاً و مشخصاً همان گونه که بارها گفته ایم ، لیزر موهای زائد هیچ گونه عوارضی برای دختران ندارد. اساساً اشعه ی لیزر به هیچ وجه قدرت نفوذ به ساختارها و اندام های داخلی تر بدن را ندارد.در واقع تنها سطح نفوذ اشعه ی لیزر بر روی فولیکول های مو خواهد بود.

بنابراین یک بار برای همیشه اجازه بدهید که بر مبنای علم و منطق تصمیم بگیریم.در این میان ماجرای خانم الف .دال هم می تواند برایتان جالب باشد.اگر تصمیم دارید که برای این سوال خود پاسخ خوبی پیدا کنید ، توصیه می کنم که مطلب زیر را از دست ندهید :

یکی از دوستان دوران دبیرستانم که ساکن رشت بود با من تماس گرفت تا راجع به شعبه ی تهران اسکین در رشت سوالی از من بپرسد.این دوست قدیمی که دختری 18 ساله داشت مدام نگران بود که مبادا لیزر موهای زائد بیکینی به اندام تناسلی دخترش آسیبی وارد کند و یا این که بخواهد پرده ی بکارت او را دچار خدشه کند.

واقعیت این جا بود که در ابتدا از سوال او شوکه شدم ، باورم نمی شد که دوست قدیمی ام که اتفاقاً معلم هم بود به چنین خرافاتی اعتقاد داشته باشد.این که هرگونه اشعه ای بتواند به اندام تناسلی این خانم آسیبی وارد کند، به هیچ وجه با عقل و منطق یک فرد مطلع و آگاه جور در نمی آمد.

با این وجود، تصمیم گرفتم که خیال دوستم را راحت کنم.به همین بهانه مطلب زیر را آماده کردم و هر سوالی که این خانم از من داشت را به رشته ی تحریر درآوردم.شاید این ها هم بخشی از سوالات شما راجع به لیزر موهای زائد باشد .

عوارض لیزر بیکینی برای دختر
عوارض لیزر بیکینی برای دختر

آیا لیزر بیکینی برای دختر ضرر دارد ؟

اولین و مهم ترین سوال این دوست عزیز و قدیمی این بود که آیا اصولاً لیزر موهای زائد بیکینی می تواند ضرری داشته باشد ؟!
در پاسخ به این خانم تلاش کردم که صادق باشم :

بله، اگر از دستگاه های قدیمی و غیر پیشرفته ای مثل آی پی ال استفاده شود، احتمال سوختگی در این ناحیه بسیار بالا می رود.

به خاطر داشته باشید که این ناحیه از بدن زنان بسیار حساس و ظریف است و پوست نازکی هم دارد. به همین دلیل شاید باید لیزر موهای آن با دقت و ظرافت بیشتری انجام شود.

دستگاه های جدید دایود و الکس بدون این که کوچک ترین نشانه ای از سوختگی بر جای بگذارند می توانند به راحتی موهای زائد آن را برطذف کنند.

اما به هیچ وجه استفاده از دستگاه هایی مثل آی پی ال یا دیگر برندهای گمنام لیزر را توصیه نمی کنیم.

نکته : اگر فکر می کنید که درد لیزر موهای زائد بیکینی برای شما غیرقابل تحمل نیست ، می توانید از پزشکتان بخواهید که کرم بی حسی (زایلاپی ) برای شما استفاده کند.

اما به غیر از اندکی درد و احتمال سوختگی در دستگاه های قدیمی تری ، هیچ گونه عوارض دیگری برای لیزر موهای زائد بیکینی دختران گزارش نشده است!

آیا لیزر بیکینی برای دختر ضرر دارد ؟
آیا لیزر بیکینی برای دختر ضرر دارد ؟

عوارض لیزر بیکینی برای بارداری

سوال دیگری که مطرح شد این بود که آیا لیزر بیکینی می تواند در قابلیت زنان و دختران برای بارداری موثر باشد ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به هیچ وجه چنین امکانی وجود ندارد.

همان گونه که بارها گفته ایم ، اشعه ی لیزر ،نوعی امواج نوری متراکم هستند که علاوه بر طول موج کم به شدت قابل کنترل نیز می باشند.

به همین خاطر عمق نفوذ آن ها بیشتر از سطح رشد موها نخواهد بود و به هیچ وجه نمی تواند بر روی اندام های داخلی مثل رحم زنان و دیگر ارگان های باروری تاثیر بگذارد.

پس با خیال راحت می توانید هر زمانی که تمایل داشتید اقدام به لیزر موهای زائد این ناحیه بکنید و نگران اثرات آن بر روی قوه ی باروری خود نباشید!

عوارض لیزر بیکینی برای بارداری
عوارض لیزر بیکینی برای بارداری

عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

پس از این که این خانم عزیز قانع شد که لیزر موهای زائد بیکینی هیچ گونه اثر مخربی بر روی وضعیت دخترش نخواهد داشت ، سوال دیگری پرسید که گرچه دغدغه ی شخصی اش نبود اما به نوعی احساس کنجکاوی اش را غلغلک می داد.

این سوال هم این بود که آیا لیزر موهای زائد ناحیه ی تناسلی مردان هم خطرناک است ؟

واقعیت این جا بود که در این لحظه آه بلندی کشیدم.انگار که تا به این لحظه به هیچ یک از صحبت های من گوش نمی داد. اما تلاش کردم که دوباره منطقی برایش توضیح دهم که اشعه ی لیزر به هیچ وجه قادر به نفوذ به هیچ اندام داخلی ای نیست.

تنها کاری که می کند این است که از روی تضاد رنگی میان پوست و فولیکول ، موها را تشخیص داده و اقدام به سوزاندن آن ها نماید.

و همان گونه که می دانید فولیکول های مو در سطح بالایی پوست هستند که فاصله ی خیلی خیلی زیادی با ارگان های تناسلی و داخلی خواهد داشت.

بعد از تمام این حرف و حدیث ها به نظر می آمد که رفیق ما اندکی خیالش راحت تر شد و تصمیم گرفت که به شعبه ی تهران اسکین در رشت سری بزند.

این مرکز با استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه های روز دنیا اقدام به لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن می کند.اطمینان خاطر می دهیم که در این مرکز به نتیجه ی دلخواه خود دست پیدا خواهید کرد.شما عزیزان ساکن رشت می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین تماس با این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

گردآورنده : ندا ناصری

منبع 

4 6 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
تینا
تینا
3 years ago

ممنون از توضیهات شما❤