عمل جراحي درشت كردن چشم

عمل جراحي درشت كردن چشم

عمل جراحي درشت كردن چشم

برای بسیاری از افراد چشمها یکی از مهمترین عضوهای بدن هستند. هر چه باشد، در هر دو موقعیت های شخصی و حرفه ای، چشم ها نقش و توانایی مهمی در ایجاد حس مثبت در برخورد های اول دارند . بنابراین، اگر احساس می کنید که چشمان شما به اندازه ای که دوست دارید بزرگ نیست و حس می کنید اندازه ی کوچک چشم هایتان می تواند اثر منفی در حسی که در طرف مقابل ایجاد می کنید داشته باشد، جراحی پلاستیک ممکن است بتواند از طریق عمل جراحی درشت کردن چشم  به شما کمک کند.

عمل جراحي درشت كردن چشم
عمل جراحي درشت كردن چشم

علاوه بر آن در بسیار ی از فرهنگ ها، و مخصوصا در کشور های شرقی، مردم معتقدند که درشت بودن چشم ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی صورت دارد. به همین دلیل عمل درشت کردن چشم ها معمولا یکی از عمل های پر طرفدار در میان عمل های جراحی پلاستیک می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در ادامه روش هایی را که پزشکان برای عمل جراحی درشت کردن چشم از آنها استفاده می کنند بررسی خواهیم کرد. اما به طور خلاصه به یاد داشته باشید عمل درشت کردن چشم ها از طریق لیفت و جراحی پلک انجام می شود. چرا که پلک ها علیرغم اینکه اعضای مهمی در ناحیه ی چشم ها به نظر نمی آیند، از قضا نقش کلیدی در زیبایی چشم ها دارند.

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن کادری متشکل از پزشکان متخصص و مجرب یکی از بهترین مراکز برای انجام عمل جراحی پلک و چشم در تهران است. مرکز برکه آماده ی ارائه ی خدمات جراحی پلک با کیفیت تضمینی به متقاضیان عزیز می باشد. شما می توانید هم اکنون از اینجا برای مشاوره و تعیین نوبت با ما تماس بگیرید.

باید عمل جراحی پلک انجام دهید

جراحی پلک که همچنین به نام بلفاروپلاستی نیز شناخته شده است، یک روش درمانی است که باعث می شود چشم ها پر انرژی تر و جوان تر به نظر برسند. اگر دچار افتادگی پلک ها یا کیسه های زیر چشم هستید ، این عارضه ها می توانند  چشم های شما را کوچکتر و نازیبا نشان دهند. به همین دلیل است که بلفاروپلاستی یکی انتخاب های درمانی موفق است، زیرا پوست و چربی اضافی جمع شده در پلک را که می تواند از زیبایی طبیعی چشم بکاهد،  حذف می کند.

جراحی پلک چگونه به درشت کردن چشم کمک می کند؟

در روش بلفاروپلاستی، شما تحت بی حسی یا بیهوشی موضعی قرار خواهید گرفت. برای عمل جراحی پلک فوقانی، برشی در شکاف پلک بالا ایجاد می شود. جراح پوست و چربی اضافی جمع شده  در گوشه داخلی چشم را بر می دارد. برای عمل جراحی پلک های پایین، برشی زیر مژه ایجاد می شود تا پزشک بتواند بسته های چربی جمع شده را از آنجا بیرون بکشد. از بین بردن پوست و چربی اضافی، به چشمان شما ظاهری جوانتر ، بیدار تر ، تازه تر و درشت تر خواهد داد. اگر قرار باشد تحت عمل جراحی پلک ترکیبی، یعنی جراحی هر دو پلک بالا و پایین قرار بگیرید، می توانید مطمئن باشید کل فرآیند عمل بیش از نیم ساعت الی یکساعت طول نخواهد کشید.

چشم ها پس از عمل از کی ظاهر درشت به خود می گیرند؟

پس از عمل جراحی، بانداژ موقتی روی پلک شما بسته می شود. همچنین می توانید پس از عمل انتظار خونریزی خفیف و تورم را داشته باشید که البته در عرض دو تا چهار هفته به طور کامل حل خواهند شد. پس از هفت روز، نخ های بخیه خود به خود تجزیه یا کشیده خواهند شد. با این حال، توصیه می کنیم بیماران پس از عمل هفت تا ده روز منتظر بمانند و بعد از آن دوباره سرکار برگردند.

پس از اینکه ورم چشم بعد از جراحی خوابید، آن موقع می توانید از ظاهر درشت تر چشمانتان لذت ببرید. اگر در حین بهبودی، احساس تنگی یا زخم در پلک کردید ، داروهای ضد درد و مسکن می توانند به تسکین درد شما کمک کنند. پس از بهبودی کامل، کاملا می توانید انتظار آن را داشته باشید که نتیجه ی جراحی، که همانا درشت تر شدن چشمهایتان است، تا سالها دوام بیاورد. برخی از بیماران تا 10 الی 15 سال همچنان چشمان درشت خود را حفظ می کنند. برای آشنایی بیشتر با نتیجه ی عمل جراحی درشت کردن چشم، به عکس های قبل و بعد از عمل نگاه کنید.

عمل جراحي درشت كردن چشم
عمل جراحي درشت كردن چشم

عمل زیبایی چشم گربه ای

عمل زیبایی چشم گربه ای در واقع شاخه ای از عمل جراحی درشت کردن چشم است. اما خوب است بدانید که در ایران انجام عمل زیبایی چشم گربه ای ممنوع شده و غیر قانونی است. چنانچه با مرکزی مواجه شدید که عمل زیبایی چشم گربه ای انجام می داد، نسبت به رسمیت گواهی صلاحیت درمانی آن تردید کنید.

عمل زیبایی چشم در ایران

ایران دارای یکی از بالاترین رتبه ها در انجام عمل زیبایی است. عمل زیبایی چشم در ایران یکی از شایع ترین جراحی های پلاستیک و عمل های زیبایی است. چراکه در فرهنگ ایران زیبایی چشم نقش بسیار مهمی در زیبایی کلی صورت دارد.

هزینه عمل بزرگ کردن چشم

این عمل در اصل با لیفت پلک انجام می شود. لیفت پلک روش های مختلفی از قبیل جراحی، لیزر و  لیفت پلک با نخ دارد. هزینه ی عمل بزرگ کردن چشم به مواردی از جمله شرایط منحصر به فرد شخص، روش درمانی که پزشک برای او انتخاب می کند، خود پزشک درمانگری که انتخاب می شود و غیره دارد. مطمئن باشید بدون مراجعه حضوری و مشاوره نمی توان هزینه ی دقیق عمل بزرگ کردن چشم را تعیین کرد.

عوارض عمل جراحی درشت کردن چشم چیست؟

این عمل در زمره ی عمل های ساده دسته بندی می شود. عوارض جانبی عمل جراحی درشت کردن چشم تنها شامل عوارض عمومی ای است که سایر عمل های جراحی هم آن را دارند. البته این بستگی دارد که عمل جراحی درشت کردن چشم با جراحی صورت گرفته باشد یا با لیزر یا اصولا بدون جراحی . اما در صورت جراحی پلک، می توانید انتظار عوارض معمولی همچون ورم ناحیه ی عمل(ناحیه چشم)، زخم های سطحی و خونریزی های خفیف را داشته باشید که در اغلب موارد با دارو های مسکن قابل حل است و مدت زیادی دوام نمی آورد.

چنانچه درد ناشی از عوارض پس از عمل پایدار ماند یا شدید تر شد، با پزشک درمانگر خود تماس بگیرید و او را در جریان قرار دهید.

 

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments