بهترین جراح بینی در تهران کیست؟

آیا به عمل بینی فکر می کنید؟ میدانید بهترین جراح بینی در تهران کیست؟

جراحی رینوپلاستی یا جراحی بینی ، عملی است که می تواند هم عملکرد بینی و هم ظاهر شما را تغییر دهد. طبق گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، سالانه نزدیک به 220،000 عمل بینی انجام می شود و از اینرو این عمل ، رایج ترین روش جراحی پلاستیک صورت به شمار می رود. جراحی زیبایی بینی همزمان می تواند به شما در بهبود تنفس و رسیدن به ظاهری زیبا تر کمک کند. بنابراین با یک تیر ، دو نشان می زنید.

 

آیا عمل بینی برای من مناسب است؟

مشکلات خواب
اختلالات خواب

یک دلیل پزشکی شایع برای جراحی زیبایی بینی مشکلات تنفس از طریق بینی است. انسداد بینی می تواند باعث ایجاد مشکل در حین ورزش کردن ، اختلال در خواب ، ایجاد خروپف و آپنه خواب شود و یا در فعالیت های دیگر اختلال ایجاد کند. اگر درمان های پزشکی اختلالات خواب (مانند اسپری بینی یا درمان آپنه خواب) موثر واقع نبوده اند ، عمل بینی ممکن است گزینه مناسبی باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جراحی بینی متناسب با مشکل زمینه ای شما صورت می پذیرد. اگر سپتوم (دیواره میانی داخل بینی که از جنس غضروف است و حفره های راست و چپ بینی را از هم جدا می کند) انحراف داشته باشد ، عملی تحت عنوان سپتوپلاستی به تنهایی می تواند مشکل را برطرف کند. با این حال ، هنگامی که انحراف سپتوم شدید تر باشد ، یا در نواحی حساسی از بینی رخ دهد و ظاهر آن را تحت تاثیر قرار دهد ، برای اطمینان از تنفس بهتر و ظاهر زیباتر بینی ، عمل بینی یا رینوپلاستی لازم و ضروری است. رینوپلاستی (که به آن سپتورینوپلاستی نیز گفته می شود) به رفع ناهنجاری های سپتوم می پردازد و نواحی کلیدی بینی که در تنفس نقش دارند را به طور استراتژیک با پیوند غضروف مرتفع می سازد.

 

عمل بینی چگونه انجام میشود ؟

عمل بینی گوشتی
عمل بینی گوشتی

جراحی زیبایی بینی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. برش بسیار کوچکی در امتداد قاعده بینی ایجاد می شود که پس از ترمیم پوست قابل مشاهده نیست. این برش به برش های داخل بینی که هرگز دیده نمی شوند ، متصل می شود. این برش ها باعث می شوند جراح به غضروف و استخوان های بینی اجازه دسترسی داشته باشد. در مرحله بعد ، حفره های بینی بهبود یافته و تغییر شکل بینی (در صورت تمایل) از طریق اعمال تغییرات دقیق در استخوان و غضروف انجام می شود.

غالباً بیماران از ما می پرسند ، “آیا باید ابتدا استخوان بینی را شکست؟” در اکثر موارد نیازی به این کار نیست. در قریب به اتفاق جراحی های رینوپلاستی ، استخوان بینی دست نخورده باقی می ماند. اگر بینی بیماران در گذشته آسیب قابل توجهی دیده باشد ، استخوان های بینی گاهی در حین عمل به وضعیت مطلوب تری منتقل می شوند. به دلایل زیبایی ، ممکن است برآمدگی یک بینی استخوانی در حین عمل بینی برداشته شود یا انحنای آن ملایم تر شود. بیماران پس از به هوش آمدن می توانند در همان روز به خانه بازگردند.

بهترین جراح بینی در تهران کیست؟

ایا عمل بینی درد دارد

در حالی که داروهای مسکن تجویز می شود ، اکثر افراد تنها برای چند روز به آنها نیاز پیدا می کنند و درد عمل بینی که خیلی آزار دهنده هم نیست پس از چند روز برطرف می گردد.

 

عوارض رینوپلاستی

عوارض عمل بینی شامل موارد زیر است:

  • خطرات بیهوشی
  • عفونت
  • دیر بهبود یافتن زخم یا اسکار
  • تغییر در احساس پوستی (بی حسی یا درد)
  • سوراخ شدن سپتال بینی (تیغه وسط بینی) که بسیار نادر است. ممکن است برای ترمیم سپتوم به یک جراحی ترمیمی دیگر نیاز باشد اما این احتمال نیز وجود دارد که اصلاح این عارضه غیرممکن باشد.
  • مشکل در تنفس
  • ظاهر نامطلوب بینی
  • تغییر رنگ و تورم پوست
  • امکان نیاز به جراحی تجدید نظر

این خطرات و سایر موارد قبل از رضایت شما برای عمل ، کاملاً مورد بحث قرار خواهد گرفت. بسیار حائز اهمیت است که تمام سؤالات خود را مستقیماً با جراح پلاستیک خود مطرح کنید.

 

هزینه عمل بینی

دوران نقاهت بعد از عمل بینی

هزینه رینوپلاستی بستگی به تجربه جراح ، نوع روش به کار برده شده طی جراحی و محل جغرافیایی مطب دارد.

بسیاری از جراحان پلاستیک برنامه های تامین مالی بیمار ، مانند گرفتن هزینه عمل بینی اقساط را برای جراحی زیبایی بینی ارائه می دهند تا در نهایت عمل بینی ارزان تمام شود ، بنابراین حتما در این خصوص سؤال کنید.

هزینه های عمل بینی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • هزینه های بیهوشی
  • هزینه بیمارستان یا مرکز جراحی
  • آزمایش های پزشکی
  • پوشاک بعد از عمل
  • نسخه های دارویی
  • هزینه جراح

به طور مثال ممکن است هزینه عمل بینی شما 5 میلیون تومان (این قیمت فرضی است) باشد. این هزینه متوسط ​​تنها بخشی از قیمت کل است که شامل بیهوشی ، اتاق عمل یا سایر هزینه های مرتبط نمی باشد. لطفاً برای تعیین هزینه نهایی خود به این لینک مراجعه کرده و مشورت کنید.

 

عمل بینی با بیمه تامین اجتماعی

عمل بینی چگونه انجام میشود
جراحی بینی ارزان در تهران

گاهی اوقات چنانچه جراحی زیبایی بینی به دلایل پزشکی انجام شود و هدف آن زیبایی نباشد ، اغلب توسط خدمات بیمه درمانی پرداخت می شود.

بیماران اغلب سؤال می کنند ، ” آیا می توان در حین عمل رینوپلاستی تغییرات دیگری در بینی ایجاد کرد؟” پاسخ این سوال مثبت است. متداول ترین درخواست ها مبنی بر انجام عمل بینی ، کاهش و یا رفع غوز بینی ، بهبود نوک بینی یا اصلاح عدم تقارن است. این تغییرات ، زیبایی محسوب شده و تحت پوشش بیمه های درمانی نیستند و غالباً تحت عنوان جراحی زیبایی بینی برطرف می شوند.

 

مراقبتهای بعد از عمل رینوپلاستی

جراحی رینوپلاستی
جراحی رینوپلاستی

انتظار می رود که یک هفته خود را از کار یا درس تعطیل کنید. در این مدت استراحت ، استفاده از کمپرس یخ و برنامه پاکسازی بینی به طور منظم توصیه می شود. در حالی که داروهای ضد درد تجویز می شود ، اکثر افراد تنها برای چند روز به آنها نیاز پیدا می کنند.

در طول دوران ریکاوری ، تنفس راحت از راه بینی کمی دشوار است زیرا اسپلینت (ورق پلاستیکی باریک با قابلیت خم شدن) در داخل بینی قرار می گیرد تا سپتوم در موقعیت صافی قرار داشته باشد. تورم در روز سوم به اوج خود می رسد ، و سپس به تدریج کاهش می یابد. گاهی ممکن است زیر چشم کبودی ایجاد شود. در طول هفته بعد از عمل بینی ، برای محافظت از بینی و کاهش تورم ، یک قطعه کوچک بر روی بینی تان نصب می شود.

یک هفته پس از عمل جراحی ، اسپلینت ها و ابزار محافظتی در مطب توسط پزشک برداشته می شوند. سپس می توانید با خیالی آسوده فعالیت های خود را از سر بگیرید و فعالیت های ورزشی کاردیو مانند پیاده روی یا دویدن را آغاز کنید. اما باید شش هفته از انجام ورزش های تماسی (مانند فوتبال ، والیبال ، بسکتبال و …) خودداری کنید. انتظار می رود طی دو هفته پس از عمل بینی ، قادر باشید به تمام فعالیت های عادی و روال زندگی روزمره خود برگردید.

در حالی که احتمال دارد در طول ماه اول به سرعت رو به بهبودی باشید ، اما ممکن است بهبودی کامل طی یک سال حاصل شود. اکثر تورم ایجاد شده در ماه اول از بین می رود اما کل تورم باید طی یک سال (در برخی موارد کمتر از یک سال) از بین برود.

 

سوالات بعد از عمل بینی

جراحی رینوپلاستی
جراحی رینوپلاستی

اگر به دلایل عملکردی و یا زیبایی علاقه مند به جراحی زیبایی بینی هستید یا سوالات بیشتری در ذهن دارید ، با یک جراح دارای بورد تخصصی که به طور مرتب عمل بینی های متعددی را انجام داده است ، مشورت نمایید. شما همچنین می توانید از طریق این لینک با مشاورین ما صحبت و ابهامات خود را برطرف نمایید.

 

بهترین جراح بینی در تهران کیست؟

مراقبتهای بعد از عمل رینوپلاستی
بهترین جراح رینوپلاستی در تهران

خوشبختانه مفتخریم به اطلاع شما عزیزان برسانیم که مرکز زیبایی ما واقع در محدوده قلهک شریعتی ، از بهترین جراح بینی در تهران برخوردار می باشد. پس چنانچه به دنبال دکتر عمل بینی در تهران ، عمل بینی طبیعی ، عمل بینی استخوانی ، عمل بینی مردانه و عمل بینی ارزان در تهران هستید ، به شما مرکز زیبایی قلهک را معرفی می کنیم.

این مرکز زیبایی با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد، ابهامات شما در خصوص عمل بینی را برطرف کرده باشد.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

health.harvard

4.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments