علاج لذت بردن از رابطه جنسی

hhw663

برخی از آقایان، همسرانشان را خسته کننده و فاقد جذابیت کافی جنسی در بستر می دانند، به همین علت از رابطه جنسی با او خودداری می کنند، اگرچه او همان زیباترین زنی است که رویای ازدواج با او را داشتند. آقایان، همسرانشان را از نظر جنسی جذاب و دلربا نمی یابند. به مثال زیر توجه بفرمایید:

ff

در اینجا آقای محترمی را داریم که پس از یک سال و نیم آشنایی با دختر مورد علاقه اش، حدود دو ماه است که با او پیوند مقدس زناشویی بسته است. متاسفانه، این آقا همسر خود را فاقد جذابیت کافی جنسی در بستر می داند. او بارها این مسئله را با همسر خود مطرح کرده است، اما آقا بر این عقیده اند که همسرش هنوز به اهمیت رابطه جنسی در زندگی زناشویی پی نبرده است!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حال به پاسخ کارشناس محترم توجه بفرمایید:

باید در پاسخ به این آقای محترم خیلی بی پرده صحبت کنیم: آقای محترم، چرا از همان ابتدا با کسی ازدواج کرده اید که شما را از نظر جنسی به خود علاقه مند نمی کند؟ مطمئنا شما مقصر بودید که قادر به درک اهمیت رابطه جنسی در زندگی زناشویی خود نبودید!

woman

آموزش تکنیک هایی که به هنگام رابطه جنسی شما را به شور و هیجان بیاوررد، فراموش کنید، و در عوض به دنبال راه هایی باشید که همسرتان را به راستی برانگیزد. برای مدتی، تنها به دادن لذت جنسی به او فکر کنید و در عین حال رفتار همسرتان را زیر نظر داشته باشید و صبورانه ببینید که چه روش هایی بیشتر او را جذب شما می کند و سعی کنید که از او بازخورد دریافت کنید.

ur111111l

 به محض اینکه متوجه شدید که چگونه او را به وجد بیاورید، نشان دادن آنچه که شما را به وجد میاورد اصلا سخت نخواهد بود و در نهایت شما می توانید با همدیگر رابط جنسی داشته باشید که متقابلا از آن لذت می برید و رضایت خاطر طرفین را فراهم می کند.

 

منبع:

http://www.theguardian.com/lifeandstyle

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

کلینیک فوق تخصصی مشاوره آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments