کاشت ریش در بوشهر

ظاهری جذاب تر و مردانه تر با کاشت ریش| بهترین دکتر کاشت مو در بوشهر

کاشت ریش در بوشهر

شاید شما هم متوجه شده باشید که صورت برخی از آقایان با ریش بهتر و پرتر دیده می شود و اصلاً با ریش صورتی مردانه تر پیدا می کنند در برخی از جوامع داشتن ریش کاملاً ضروری است و به آنها صورتی مردانه می بخشد اما برخی از آنها به دلایل مختلفی ریش کمتری دارند و از این وضعیت ناراحت هستند. کاشت ریش به کمک فناوری جدید یک راه حل قطعی برای جبران کم پشت بودن ریش و ایجاد ظاهری مردانه و جذاب است.

طبق تحقیقات جدیدی که در خصوص کاشت‌ ریش انجام شده است محققان اعلام کرده اند که فقط در سال گذشته تعداد افرادی که متقاضی درمان با کاشت ریش شده ‌اند سه برابر شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شاید گرایش برخی از سلبریتی ها به کاشت ریش از قبیل تام هاردی، دیوید بکهام و برادلی کوپر و سایرین در این مسئله بی ‌تاثیر نباشد چرا که معمولاً جوانان به عنوان یک الگو به آنها نگاه می کنند و هر کاری که این ستارگان انجام دهند را تکرار می کنند.

کاشت ریش چیست؟

کاشت ریش در بوشهر
کاشت ریش در بوشهر

احتمالاً شما هم مطالب زیادی را درباره کاشت مو شنیده اید و افراد زیادی را دیده اید که اقدام به کاشت مو کرده اند به نحوی که کاشت مو باعث زیر و رو شدن چهره ی آنها شده است. کاشت مو به یک روش بسیار محبوب برای افزایش تراکم موهای صورت تبدیل شده است و تعداد بسیار زیادی از آقایان را از مشکل کم پشت بودن موی سر و طاسی آن خلاص کرده است.

کاشت ریش نیز همانند کاشت مو انجام می ‌شود و یک روش نسبتا ساده است مهمتر از همه آنکه دوران بهبود پس از آن بسیار کوتاه است. در این روش تعدادی فولیکول مو به صورت مجزا از قسمت پشت سر یا دو طرف سر که تراکم موی آنها بیشتر است برداشته خواهد شد.

پس از استخراج فولیکول ها پزشک اقدام به آماده‌ سازی آنها خواهد کرد و آنها را برای کاشت در صورت آماده می کند. پس از آن که فرآیند کاشت موهای پیوند شده به اتمام رسید پزشک نکات مهم را به شما گوشزد خواهد کرد.

در کاشت ریش نیز همانند کاشت مو پس از مدتی موهای پیوند شده شروع به ریزش خواهد کرد اما دوباره رشد می کند و این فرایند کاملاً طبیعی است پس اصلا نگران نباشید.

قیمت کاشت ریش چقدر است؟

قیمت کاشت ریش در استان بوشهر
کاشت ریش در استان بوشهر

کاشت موهای صورت نیز همانند همه روش های زیبایی با صرف هزینه همراه است و یک روش ارزان قیمت محسوب نمی ‌شود. اگر شما خواهان صورتی جذاب تر مردانه تر هستید باید دست به جیب شوید و برای هزینه کاشت ریش آماده شوید.

عوامل متعددی در تعیین هزینه کاشت ریش نقش دارند به عنوان مثال وسعت ناحیه قرار است درمان شود، نوع روش مورد استفاده برای کاشت ریش، مهارت و تجربه و تخصص پزشک و البته موقعیت فیزیکی مطب پزشک در این امر دخیل هستند.

مزایای کاشت ریش چیست؟

یکی از مهمترین نکات در خصوص کاشت موهای صورت این است که شما می توانید ظاهر ریش خود را مشخص کنید و از جراح بخواهید که موهای صورت شما را به همان سبکی که دوست دارید پیوند کند.

 

برخی از تحقیقات نشان داده است که خانم ها مردانی را بیشتر دوست دارند که ریش دارند چرا که ظاهری مردانه تر و جذاب تر خواهند داشت. آقایانی که ریش دارند در مقایسه با مردانی که ریش ندارند قوی تر به نظر می رسند و حس امنیت بیشتری را به خانم ها القا می کنند.

 

این روش زیبایی با درد بسیار کمی همراه است چرا که برش های بسیار کوچک روی صورت ایجاد می ‌شود و همین کوچک بودن آنها باعث می ‌شود شما درد بسیار کمی را احساس کنید. البته پزشک قبل از شروع کار از داروی بی حس کننده استفاده می کند تا شما دچار درد نشوید.

دوران بهبود در کاشت ریش بسیار کوتاه است و ممکن است شما فقط به پنج روز و یا نهایتا یک روز استراحت در منزل نیاز داشته باشید. بدترین چیزی که پس از کاشت ریش می توانید انتظار داشته باشید تورم و قرمزی خفیف صورت است که پس از چند روز از بین می رود. موهای جدید پیوند شده در صورت مانند موهای اصلی، دائمی خواهد بود و شما می توانید به صورت طبیعی آنها را شیو کنید و حتی مدل بدهید.

معایب کاشت موهای صورت چیست؟

 

  • در اکثر موارد های مورد نیاز برای کاشت از قسمت پشت سر برداشته می ‌شود و ممکن است هنگامی که شما موی سر خود را خیلی کوتاه می کنید بافت اسکار کوچکی که در این ناحیه وجود دارد دیده شود.
  • موهای پیوند شده طی مدت ۳ هفته شروع به ریزش می کنند البته این پدیده موقت است و جای نگرانی ندارد و به طور کلی ریزش موهای پیوند شده یک بخش طبیعی از فرآیند پیوند ریش است و دوباره شروع به رشد خواهند کرد.
  • کاشت ریش یک روش ارزان قیمت نیست و شما مستلزم صرف هزینه خواهد بود. برخی از مراکز کاشت مو هزینه‌ ای که برای پیوند ریش دریافت می کنند به ازای جلسات مورد نیاز است و برخی دیگر به ازای تعداد گرافت های پیوند شده هزینه کاشت را مشخص می نماید.

نکات مهم قبل و بعد از پیوند ریش چیست؟

نکات مهم کاشت ریش
نکات مهم کاشت ریش
  • معمولاً پزشک از شما می خواهد ده روز قبل از شروع درمان از مصرف برخی داروها که حاوی آسپرین هستند خودداری کنید زیرا این داروها ریسک بروز خونریزی و کبودی صورت را افزایش می دهند.
  • حداقل به مدت یک هفته از مصرف داروهای ضد التهاب یا مصرف الکل خودداری کنید.
  • از حدود یک هفته قبل از شروع درمان روزی یک عدد قرص ویتامین c مصرف کنید زیرا به تسریع فرایند بهبود کمک خواهد کرد.روزی که قرار است کاشت مو انجام شود از مصرف نوشیدنی های حاوی کافئین خودداری کنید زیرا کافئین باعث می شود ریسک خونریزی و حساسیت به دارو ها افزایش پیدا کند.
  • پس از جراحی ممکن است شما دچار عوارضی از قبیل کبودی خفیف و تورم، حساسیت در محل دهنده و گیرنده مو، رشد موها زیر سطح پوست و قرمزی پوست شوید.
  • پوسته های کوچک در اطراف محل موهای پیوند شده تشکیل می شود که طبیعی است اما در صورتی که این فرایند از یک هفته طول بکشد باید با پزشک خود در این خصوص صحبت کنید تا شما را راهنمایی کند.
  • پزشک برای کاهش ریسک بروز عفونت در محل دهنده مو برای شما داری آنتی بیوتیک تجویز خواهد کرد که باید آن را طبق دستور توصیه شده استفاده کنید.
  • کاشت موهای صورت یک روش ساده و بدون درد است و معمولاً علائم و نشانه های حاصل از آن به مدت یک هفته برطرف خواهد شد.
  • در اکثر موارد شما می توانید یک هفته تا ۱۰ روز پس از کاشت، موهای صورت خود را شیو کنید.
  • در برخی موارد نادر ممکن است پیوند موهای صورت با شکست مواجه شود و در این شرایط شما به جراحی دوم و کاشت مجدد مو نیاز خواهید داشت.

در صورتی که شما در قسمت پشت سر و دو طرف سرتان، بانک موی خوبی نداشته باشید پزشک از موهای بدن برای پیوند موهای صورت استفاده خواهد کرد.

موهای قفسه سینه رایج ترین قسمتی است که برای پیوند مورد استفاده قرار می گیرد و پزشک از آن برای کاشت مو، کاشت ابرو و کاشت ریش استفاده می کند تا متقاضیان درمان را به نتیجه دلخواه شان برساند.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments