طراحی وب سایت شخصی برای پزشکان و مراکز پزشکی

طراحی سایت شخصی برای دندانپزشکان و پزشکان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تقاضای روز افزون کاربران برای استفاده از اینترنت در کشور، بیشتر مشاغل و مراکز به اهمیت راه اندازی وب سایت شخصی و تبلیغات، از طریق این بستر پی برده اند.

نادیده گرفتن بازاریابی آنلاین مثل این است که یک کسب و کار راه اندازی کنید اما درباره آن با کسی حرف نزنید

با استفاده از این بستر، شما می توانید خدمات و ویژگی های منحصر به فرد فعالیت خود را در اختیار عموم قرار دهید. اصلا مهم نیست پزشکی قدیمی هستید و یا پزشکی تازه کار، با طراحی وب سایت و رعایت نکات اصولی در این حوزه به راحتی می توانید مخاطب جذب نمایید. هر چه میزان این تبلیغات هوشمندانه تر و دقیق تر باشد قطعا کاربرانی که با شما آشنا می شوند به گروه هدف شما نزدیک تر و این به معنای تبلیغات درست و هدفمند در حیطه فعالیت شما می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما این آغاز راه است و مهم تر از پی بردن به اهمیت این مساله، طی کردن آگاهانه و کارآمد این مسیر می باشد. در حال حاضر شرکت ها و مجموعه های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند و معتقدند می توانند برای تمامی مشاغل، اصناف، پزشکان، مراکز درمانی و… وب سایتی مرتبط و موثر با توانی بالا راه اندازی نمایند.

آگاهانه انتخاب کنید!

اما بسیاری از افراد با توجه به تجربه شخصی خود و یا دیگر همکاران حوزه کاری خود، به این نتیجه رسیده اند که مجموعه هایی که میتوانند در این زمینه فعالیت های موثر برای آن ها داشته باشند انگشت شمارند. چه بسا خیلی از پزشکان با توجه به تجربه خوبی که از همکاری با این شرکت های تبلیغاتی نداشته اند از راه اندازی وب سایت شخصی منصرف و اجبارا هزینه های زیادی را در فضاهایی مانند نت برگ، تخفیفان، پیج های اینستاگرام، کانال های تلگرام و …. پرداخت کرده اند.

یعنی تبلیغات در فضاهای موقتی که هیچ تضمینی برای دیده شدن دائمی و طولانی مدت برای مراکز پزشکی ندارد و در همان تایم کوتاه نیز هزینه های بالا باید پرداخت گردد. نکته ی قابل توجه ای که باید همه ی ما در نظر بگیریم این است که مجموعه ای می تواند برای ما وب سایت مناسب و هدفمند راه اندازی نماید که “فقط و فقط” در این حوزه فعالیت می کند و تمامی جوانب فعالیت این حوزه، نیازمندی ها، بازار هدف و… را بشناسد و بتواند دقیقا متناسب با این حوزه برنامه ای کامل و مناسب برای راه اندازی وب سایت شخصی ما و فعالیتمان داشته باشد.

مجموعه یا شرکت تبلیغاتی که همزمان در حوزه های پزشکی، صنعتی، آرایشی، مهندسی و… وب سایت طراحی می کند قطعا انتخاب درستی برای راه اندازی وب سایت شخصی پزشکان نمی باشد.

“گروه طراحی وب سایت ایرودان” با سابقه طراحی دهها سایت پزشکی برای کلینیک ها و پزشکان و… تنها استثنا در این زمینه در کشور است که توسط تیمی از متخصصین هوش مصنوعی ، متخصصین IT، متخصصین پزشکی و تیمی از بازاریابان حرفه ای دارای تخصص در نورومارکتینگ و… اداره می شود. گروه طراحی وب سایت ایروپان، جامعه پزشکی و نیازمندی های این حوزه را به خوبی می شناسد و منحصرا در تبلیغات این حوزه فعالیت می نماید.

طراحی سایت

چرا طراحی وب سایت با تیم ما متفاوت است؟

1- ما وب سایت نمایشی طراحی نمی کنیم

وب سایت هایی که ما طراحی کرده ایم همگی دارای رتبه الکسا زیر 6 هزار هستند آن هم نه با روش های موقت و تبلیغاتی که پس از مدتی رتبه سایت افت کند، بلکه به صورت کاملا حرفه ای به گونه ای که با گذشت زمان، سایت بیشتر و بهتر دیده می شود و همه این سایت ها بطور روزانه آپدیت می شوند.

2- تیم هوش مصنوعی ما ، قدرت اصلی ماست

تیم هوش مصنوعی ایرودان جزو برترین تیم های هوش مصنوعی کشور است که قابلیت طراحی و پیاده سازی تقریبا هر ایده غیر ممکنی را دارد.

3-ما بسته به نیاز شما طراحی می کنم

در جامعه پزشکی نیز نیازمندی ها باز هم متفاوت می باشد. برای مثال نیاز یک دندانپزشک با یک متخصص مغز و اعصاب از زمین تا آسمان متفاوت است و این را ما خوب می دانیم.

4- سئو!

ما در زمینه سئو صاحبنظریم و تکنیک های روز سئو و الگوریتم های گوگل را به خوبی می شناسیم. این را براحتی می توانید از همین سایت و سایت های مشابه طراحی شده توسط ما ارزیابی کنید.

5- تولید محتوا

ما سایت شما را بعد از طراحی رها نمی کنیم و بصورت منظم بسته به تخصص و نیازتان برای شما بطور دائمی تولید محتوای تخصصی خواهیم کرد. مطالب مفید و اختصاصی مهم ترین بخش یک وب سایت است و اگر بیشترین هزینه خود را برای تولید محتوا بگذارید هیچ وقت پشیمان نخواهید شد.

6) طراحی صفحه وب، تعیین وقت قبلی و مشاوره آنلاین

از مهم ترین امکانات وب سایت پزشکی سیستم نوبت دهی آنلاین برای رزرو وقت همراه با امکان پرداخت وجه می باشد.

7) آمارگیر پیشرفته، تحلیل و آنالیز داده ها و تحلیل رقبا

قابلیت ارائه آمار دقیق از علاقه مندی کاربران شما در وب سایت، مهم ترین نقاط قوت فعالیت شما برای جذب ورودی کاربران به وب سایت. هم چنین ارائه آمار دقیق و مداوم از چگونگی روند بهبود وب سایت شما در میان وب سایت های رقبا

8) راه اندازی وب سایت چند زبانه 

با راه اندازی وب سایت چند زبانه به راحتی می توانید فعالیت خود را گسترش داده و به بیرون از مرزها ببرید.

چرا راه اندازی وب سایت!

اگر به لیست زیر که بزرگترین قربانیان فیلترینگ در ایران طی این سال ها می باشند توجه کنید به این نتیجه می رسید که طراحی وب سایت مطمئن ترین و پایدارترین بستر برای تبلیغات در حال حاضر در کشور می باشد. اگر جزو آن دسته از افرادی باشید که در فضاهایی غیر از وب سایت، تبلیغات پر رنگ داشته اید قطعا فیلترینگ های اخیر روی کسب و کار شما تاثیر داشته است.

طراحی سایت

_ بلاگر سال 1386
_ فیسبوک سال 1388
_ توییتر سال 1388
_ یوتوب سال 1388
_ گوگل پلاس سال 1390
_ وی چت سال 1390
_ وایبر سال 1393
_ تلگرام سال 1397
_ اینستاگرام سال ؟

چرا خودمان وب سایت را با استفاده از ابزارهای آماده راه اندازی نکنیم؟

وقتی شما برای دوری از هزینه همکاری با طراحان حرفه ای سایت، خودتان بدون هیچ تجربه ای در این زمینه، با استفاده از ابزارهای آماده اقدام به راه اندازی وب سایت خود می کنید عواملی را نادیده می گیرید که باعث دفع کاربران از سایت شما خواهد شد:

_ سرعت نفتی

انتظار برای همه سخت است! همه ما خواهان بازدید از وب سایت هایی با سرعت بالا هستیم، لودینگ کند وب سایت می تواند به بهای از دست دادن کاربر تمام شود.

_ استفاده از فونت های نامناسب یا عجیب و غریب

استفاده کردن از  فونت های عجیب و غریب،یا بیش از حد ریز یا درشت چیزی جز تجربه کاربری ضعیف به دنبال نخواهد داشت.

_ طراحی بد سلیقه

شما هم بارها با وب سایت هایی مواجه شدید که رنگ بندی بسیار بد و زشتی دارند. یکی از مزایای استفاده از طراحانی مانند “گروه طراحی وب سایت ایرودان” استفاده از سلیقه و آگاهی این مجموعه نسبت به کاربران وب سایت های پزشکی می باشد. باید انتخاب رنگ را جدی بگیرید و در انتخاب آن کاملا حرفه ای برخورد کنید. در طولانی مدت برای حفظ کاربران و بهبود سایت این نکته بسیار موثر می باشد.

_ پاپ آپ های مزاحم

برخی از کسانی که اقدام به راه اندازی وب سایت می کنند می خواهند از همان روز اول درآمد داشته باشند و شورع به جاگذاری تبلیغات بنری و پاپ آپ های متعدد در سایتشان می کنند که به وب سایتی مزاحم و با تجربه کاربری ضعیف تبدیل می شود.

بسیاری از عوامل مختلف هستند که در موفقیت یا شکست وب سایت شما تاثیر گذارند پس با استفاده از تیم مجرب طراحی سایت مسیر موفقیت و ماندگاری خود را هموارتر کنید.

طراحی سایت

چرا تبلیغ در مجموعه هایی مانند تخفیفان و … را متوقف کنیم؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که وقتی در وب سایتی مانند تخفیفان معرفی می شوید بیشترین امتیاز را شما به این وب سایت داده اید نه آن به شما!

مجموعه ای که روزانه ده ها مجموعه را در کنار هم معرفی می نماید بدون در نظر گرفتن کیفیت و سطح ارائه خدمات آن، قطعا با درآمدی که از این کار به دست می آورد روز به روز قوی تر می شود و شما برای دیده شدن و تبلیغات روز به روز به اینگونه وب سایت ها وابسته می شود. در میان این مراکز اگر مرکزی سطح کیفیت قابل قبول را نداشته باشد قطعا از اعتماد کاربر به مابقی مراکزی که در این وب سایت معرفی می شود نیز کاسته می شود.

تعدد تبلیغات در این گونه وب سایت ها به قدری زیاد است که اگر دوره کوتاهی تبلیغات را قطع نمایید صدها مرکز دیگر وجود دارند که در اختیار کاربران قرار میگیرد و این تبلیغات دوره ای نمی تواند تضمین کننده  جذب مراجعین در زمان طولانی تری باشد.

اهمیت طراحی وب سایت مناسب برای شرکت های تجهیزات پزشکی

داشتن وب سایت شخصی نه تنها برای پزشکان حائز اهمیت می باشد بلکه شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند نیز باید این نکته را در نظر بگیرند که داشتن وب سایتی حرفه ای در حیطه تجهیزات پزشکی بسیار مهم می باشد.
در حال حاضر شرکت های بسیاری در حیطه تجهیزات پزشکی فعالیت می کنند که روز به روز بر تعداد این شرکت ها افزوده می شود.
روش هایی مانند بازاریابی حضوری کارشناسان فروش، برگزاری ورکشاپ های متعدد در تهران و سایر شهرستان ها، بنرها، شرکت در همایش های پزشکی روش هایی می باشند که شرکت های تجهیزات پزشکی در حال حاضر از آن استفاده می کنند اما تمامی این روش ها علاوه بر صرف زمان بسیار، نیازمند صرف هزینه های بسیار زیادی می باشد که شرکت ها ناگزیر برای ماندن در بازار رقابتی و جلوگیری از روند کاهش فروششان مجبورند انجام دهند.

بسیاری از افراد عادی که تمایل به سرمایه گذاری در حیطه پزشکی دارند و تعدادشان نیز کم نمی باشد قطعا در ورکشاپ ها و همایش های پزشکی حضور ندارند، هم چنین کارشناسان فروش شرکت ها نیز دسترسی به این افراد ندارند، در این شرایط قطعا این افراد انتظار دارند با سرچی ساده لیست اطلاعات شرکت های تجهیزات پزشک را بیابند و بتوانند اطلاعات لازم در مورد دستگاه ها را کسب نمایند.

اما با سرچی ساده می بینیم که در جست جو ها دستگاه های مختلف پزشکی با اطلاعات مراکز و مطب ها یافت می شوند نه شرکت های فروش و این یعنی وب سایت های شرکت های تجهیزات پزشکی در ایران بسیار ضعیف عمل کرده اند.
“گروه طراحی وب سایت ایرودان” آماده ی طراحی وب سایت های کاملا حرفه ای و مناسب برای کلیه شرکت های تجهیزات پزشکی می باشد.

 با شخصیت وب سایتتان همه شما را خواهند شناخت!


برای هماهنگی و کسب اطلاعات تکمیلی با شماره های زیر تماس بگیرید:

09027610748

و یا از طریق آی دی تلگرام aboutusg@ با ما ارتباط برقرار کنید.

طراحی سایت
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments