شاداب کردن پوست

شاداب کردن پوست از طریق میکرودرم ؛ اکسیر جوانی در قرن 21

شاداب کردن پوست

شاداب کردن پوست و جوانسازی آن یکی از اصلی ترین جنبه های زیبایی هر فردی به حساب می آید. اگر پوستی خسته و پژمرده داشته باشید ، هیچ گونه لوازم آرایشی و زیبایی به کمک شما نخواهد آمد.

پوست زیبا و شاداب تاثیر به سزایی در ظاهر کلی افراد دارد و به هنگام ارتباط با دیگران می تواند ، تاثیر اولیه ی بسیار خوبی بر آنان بگذارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شاداب کردن پوست
شاداب کردن پوست

اما با بالا رفتن سن و کاهش تولید کلاژن و الاستین، به تدریج پوست صورت شما پژمرده و خسته به نظر می رسد و رنگ و درخشش سابق را نخواهد داشت و بهتر است قبول کنیم که این مسئله ی بسیار غم انگیزی است.

اما خبر خوشی برای شما دوستان و عزیزان داریم. اگر از مصرف کرم ها و ماسک های شاداب کننده هیچ نتیجه ای نگرفته اید و به دنبال روشی واقعی و موثر می گردید ،ما به شما عملیات میکرودرم ابریژن را معرفی می کنیم.این روش که به عملیات “سه سوته” نیز معروف است ، تاثیر فوق العاده بر شادابی پوست صورت و بدن دارد و می تواند تا مدت ها از نتایج شگفت انگیز آن لذت ببرید

اما شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که روش کار این درمان به چه صورت است و چگونه می توان آن را انجام داد.

خبر خوش این که مرکز زیبایی و لیزر برکه، کلیه خدمات جوانسازی و شاداب کردن پوست از طریق روش هایی مانند میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ را انجام می دهد و شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره اینجا را کلیک کنید.

برای شاداب کردن پوست چه کنیم

همان گونه که در بالا اشاره کردیم روش های متنوعی برای جوانسازی و شاداب کردن پوست وجود دارد . در این مطلب تصمیم داریم شما را با میکرودرم ابریژن آشنا سازیم.میکرودرم ابریژن در واقع یک نوع روش لایه برداری است که در مراکز درمانی و مطب های زیبایی انجام می شود ( هرگز برای انجام این عملیات به دستگاه های خانگی و سالن های آرایشی اعتماد نکنید چرا که عوارض جبران ناپذیری در انتظار شماست).

در طول این فرآیند درمانی، به وسیله یک هندپیس کوچک، مقدار گرده های کریستال روی صورت شما دمیده می شود و سپس با مکنده ای که دستگاه میکرودرم به آن مجهز است ، این کریستال ها از روی صورت شما برداشته شده و به همراه آن لایه پژمرده و سلول های مرده پوست نیز لایه برداری می شوند و پس از اتمام این عملیات، می توانید پوست زیرین که بسیار شاداب و جوان است را مشاهده کنید.

شاداب کردن پوست
شاداب کردن پوست

این عملیات درمانی خیلی سریع انجام می شود و هیچ گونه عوارض جانبی خطرناکی نخواهد داشت .

برخی از بیماران ممکن است دچار اندکی قرمزی و التهاب شوند که کاملا طبیعی است و پس از چند ساعت به صورت خود به خود از بین خواهند رفت.

علاوه بر این هیچ گونه دردی متوجه پوست بیمار نخواهد شد.

تاثیر این روش بر روی پوست شگفت انگیز است :

  • پوست صورتتان شاداب شده و به نظر بسیار جوان تر می آید
  • اسکارها و جای زخم های روی پوست به طرز قابل توجهی کم رنگ می شوند.
  • چین و چروک های خفیف به شدت کاهش پیدا کرده و پوستی صاف و یک دست تر خواهید داشت
  • منافذ باز پوستی شما، کوچک شده و به تدریج بسته می شوند
  • آکنه های خفیف نیز در طول این فرآیند درمانی ،برطرف می شوند

اینها بخش بسیار کوچکی از نتایج میکرودرم ابریژن هستند. بهترین نتیجه را هنگامی خواهید دید که آینه را مقابل پوست خود گرفته و از شادابی و جوانی پوست خود شگفت زده شوید.

شادابی پوست صورت مردان

امروزه مردان بسیاری نیز وجود دارند که به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می دهند و ترجیح می دهند که پوستی شاداب و جوان داشته باشند.

پوست مردان به علت استفاده های مکرر از ژیلت و تیغ، ممکن است دچار زخم های سطحی و عمیق بسیاری شود و همین مسئله به مرور زمان منجر به بروز اسکارهایی روی سطح پوست آنان می شوند.

ماسک هایی که در بازار تحت عنوان، ماسک های شاداب کننده پوست وجود دارند ، ممکن است اثرات کوتاه مدتی داشته باشند اما نکته ای که باید در نظر بگیرید که شرط تداوم اثر آن ها، مداومت در مصرفشان است.

به این معنی که احتمالا ناچارید تا آخر عمر، هر شب و صبح از این ماسک ها استفاده کنید و در نهایت نیز نتیجه ی قابل قبولی عایدتان نشود .

مرکز برکه افتخار دارد که کلیه ی خدمات شاداب سازی و جوانسازی پوست را برای آقایان نیز انجام دهد و اثرات میکرودرم ابریژن بر روی پوست مردان نیز به همان خوبی اثراتش بر روی پوست زنان خواهد بود.

به همین دلیل توصیه می کنیم که دیگر با ماسک های زیبایی و شادابی خداحافظی کرده و برای یک بار میکرودرم ابریژن را امتحان کنید و از نتایجی که به دست می آورید ، غافلگیر شوید

شادابی پوست صورت زنان

اثرات پیری و چین و چروک های پوستی بر روی پوست زنان سریع تر از مردان آشکار می شود و این مسئله به خاطر دوره های پر استرس زندگی زنان مانند بارداری، قاعدگی و یائسگی می باشد.

زنانی که پوستشان دیگر قادر به تولید کلاژن و الاستین نمی باشد ، دچار ظاهری خسته و پژمرده می شوند و پس از مدتی سر و کله ی چین و چروک ها نیز پیدا می شود.

متخصصان و پزشکان زیادی می گویند که افسردگی ناشی از پیری و یائسگی به علت ترشح برخی هورمون های به خصوص در بدن زنان است اما بهتر است این نکته را نیز در نظر بگیریم که مشاهده چین و چروک ها و افتادگی صورت ،هر انسان سالمی را دچار ناراحتی و افسردگی می کند.

مژده مرکز برکه به شما این است که دیگر نیازی نیست که نگران پژمردگی و خستگی صورت خود باشید چرا که امروزه با به وجود آمدن روش هایی مانند میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ ،جوانی و شادابی دیگر امر محالی نیست.

سالها پیش کیمیاگران و جادوگران به دنبال اکسیر جوانی بودند و هرگز موفق نشدند اما امروزه با پیشرفت علم و صنعت، اکسیر جوانی و شادابی را می توان در روش های مانند میکرودرم ابریژن یافت

بنابراین دیگر نگران نباشید و به دنبال مرکزی برای انجام این شیوه های فوق العاده بگردید.

مرکز زیبایی برکه همراه و در خدمت شماست.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments