سینه های خوش فرم وسفت با ماموپلاستی کاهنده یا جراحی کوچک کردن سینه

سینه های خوش فرم وسفت با ماموپلاستی کاهنده یا جراحی کوچک کردن سینه

سینه های خوش فرم وسفت با ماموپلاستی کاهنده یا جراحی کوچک کردن سینه

داشتن سینه های خوش فرم و سفت خواسته همه زنان است.  با ماموپلاستی یا جراحی کوچک کردن سینه بسیاری از زنان به آرزوی خود می رسند.  اما بزرگ بودن سینه ها چه تأثیری بر سلامتی زنان دارد؟ مشکلات ناشی از بزرگ بودن و سنگین بودن سینه ها عبارتند از :  دردهای جسمانی از قبیل درد پشت ، درد گردن و بی حسی  انگشتان دست. همچنین باعث سردردهای میگرنی می شود که علت آن تنگی نفس  به علت سنگینی سینه ها و بزرگی بیش از حد آنها شناخته شده است و مانع از انجام هر کاری از ورزش هوازی تا بغل کردن فرزندان و نشستن پشت میز می شود.   

زنانی که سینه های بسیار بزرگ دارند به طور غریزی می داند که وزن اضافی سینه شان باعث بروز مشکلاتی می شود. اما علت مشکلات خود را نمی دانند و گاهی اوقات تا سال ها رنج و نارحتی غیر ضروری را تحمل می کنند که سرانجام با انجام ماموپلاستی کاهنده به راحتی برطرف می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بعضی از خانم ها نیز از سینه بندهایی با سایز کوچک تر استفاده می کنند تا حداقل خودشان باور کنند که سینه های شان کوچک تر از آن سایزی است که فکر می کنند.   بدون اینکه متوجه باشند برخی از مشکلات سلامتی آنها ممکن است مربوط به اندازه سینه آنها باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از جمله فهرست پزشکان و گرفتن نوبت از مراکز ما اینجا کلیک کنید.  

 

مشکلات ناشی از بزرگی سینه

سینه های خوش فرم وسفت با ماموپلاستی کاهنده یا جراحی کوچک کردن سینه

در حالی که پزشکان از ارتباط بین اندازه پستان و مشکلات سلامتی زنان اطمینان ندارند ، اما می دانند که بسیاری از مشکلات ناشی از تغییر ساختار آناتومی طبیعی قفسه سینه ناشی از اضافه وزن می باشد.

اسنودگراس می گوید: ” همین طور که سن یک زن افزایش پیدا می کند ،  سینه ها سنگین تر می شوند و  شانه ها به طور طبیعی به سمت جلو حرکت می کنند. که این هم به نوبه خود باعث فشار آمدن به قفسه سینه می شود.

او می گوید حرکت شانه ها به سمت جلو، با تغییرات در فضای آناتومیک پشت ، فیبرهای عصبی را تحت فشار قرار می دهد و باعث درد می شود.

هر چه سینه های شما بزرگ تر باشد ،  بیشتر به سمت جلو خم می شوید و فشار بیشتری به قفسه سینه وارد می شود. و ممکن است در طول زمان  منجر به ناراحتی های مهمی بشود.

علاوه بر این ، پزشکان می گویند که بسیاری از زنان با سینه های بزرگ دچار تنگی تنفس هستند  و همچنین سردرد و درد شانه را نیز تجربه می کنند که همه به علت اضافه وزن ناشی از بزرگ بودن سینه ها است.

مارک جول (MD)، رئیس انجمن آمریکایی جراحی پلاستیک زیبایی (ASAPS) می گوید: “بعضی از زنان  و دختران که سینه های بزرگ دارند ، در بازوهای خود احساس بی حسی و سوزن سوزن شدن دارند.  که علت آن وزن زیادی است که شانه ها مجبورند تحمل کنند و سنگینی سینه بر روی اعصاب ستون مهره های گردن فشار می آورد.   علاوه بر این فشار بند سینه بند بر روی شانه ها می تواند منبع درد شانه ها باشد.

 

سینه های خوش فرم و سفت با جراحی ماموپلاستی کاهنده

سینه های خوش فرم وسفت با ماموپلاستی کاهنده یا جراحی کوچک کردن سینه

در حالی که درمان های فیزیوتراپی ، تغییرات ارگونومیک و حتی مصرف داروهای ضد درد اغلب اولین درمان هایی است که به فکر شما خطور می کند ، پزشکان بر این باورند که تنها راه مطمئن برای کاهش علائم این است که جراحی کوچک کردن سینه انجام شود.

جول می گوید : “سینه های بزرگ باعث مشکلات و ناراحتی های زیادی می شود که علت آن کاملاً   روشن و قابل تشخیص است. و هیچ چیز بهتر از عمل جراحی نیست.  کاهش وزن ، فیزیوتراپی  و مصرف داروهای مسکن چاره مشکل شما نیست. ”

به نظر می رسد که زنان با این نظریه کاملاً موافق هستند.  در مطالعات منتشر شده در مجله جراحی پلاستیک  گروهی از پزشکان سوئدی نوشتند که زنانی که جراحی را انجام داده اند بهبود قابل توجهی در تمام زمینه های درد و ناراحتی خود گزارش داده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از جمله فهرست پزشکان و گرفتن نوبت از مراکز ما اینجا کلیک کنید.  

روش ماموپلاستی کاهنده برای سینه های خوش فرم و سفت  

عمل ماموپلاستی کاهنده برای سینه های خوش فرم و سفت را می توان با روش های مختلفی انجام داد. اما تمام تکنیک ها با هدف مشابهی انجام می شوند : حذف نیم کیلو و یا بیشتر از سلول های بافت و چربی از هر پستان ، و پس از آن برش پوست اضافی.  در حالی که در برخی موارد نوک پستان نیز باید برداشته شود و جایگزین شود.  که البته پزشکان می گویند جایگزین کردن محل قرار گیری نوک پستان به ندرت انجام می شود.

عمل جراحی ماموپلاستی می تواند تا سه ساعت طول بکشد و همیشه نیاز به بیهوشی عمومی دارد.  پزشکان می گویند این یک روش ایمن با بهبودی سریع است.  زیرا در این عمل پوست و بافت سطحی برداشته می شود و هیچ آسیبی به عضلات یا اندام ها نمی رسد.  به همین دلیل در این عمل خطرات کمی وجود دارد و درد پس از عمل نیز بسیار کم است

در واقع  اکثر زنان تنها یک یا دو روز پس از جراحی ناراحتی خفیفی را تجربه می کنند. و اغلب پس از یک هفته به کار خود ادامه می دهند.  پس از در دو هفته  شما می توانید به تمام فعالیت های طبیعی خود از جمله تمرینات ورزشی  بازگردید.

نتیجه عمل همیشه بیشتر از چیزی است که انتظار می رود و زنان از نتیجه عمل خود شگفت زده می شوند.

 

آیا اسکار و جای بخیه از بین می رود؟

در حالی که نتیجه جراحی برای سینه های خوش فرم و سفت تقریباً همیشه خوب است ، پزشکان می گویند تنها مشکل که نمی توان از آن اجتناب کرد ، جای بخیه ها است. که همیشه قابل مشاهده و دائمی است.

به طور کلی سرعت بهبودی زخم در افراد مختلف بسته به ناحیه عمل متفاوت است.  به همین علت برخی از زنان می توانند به مراتب کمتر از دیگران آسیب ببینند.

به عنوان مثال در زنان با سابقه کولوئید (عوارض ناشی از بافت اسکار بیش از حد که بیشتر در سیاه پوستان و آسیایی ها شایع است)  ممکن است زخم ها بیش از حد باشد و باید قبل از عمل بررسی بیشتری برای آنها انجام شود.

آمارها نشان می دهند که بیش از 90 درصد از زنان نه تنها خوشحال هستند که این عمل زیبایی را انجام دادند ، بلکه آن را به اشخاص دیگر نیز توصیه می کنند.

مطمئن شوید که جراح زیبایی شما تجربه کافی در جراحی های زیبایی  از جمله ماموپلاستی کاهنده  دارد و عمل را در یک مرکز معتبر انجام می دهد.  در نهایت هرگز یک جراح پستان را بر اساس قیمت انتخاب نکنید. شما نمی توانید قیمت را ملاکی برای ایمنی و کسب نتایج مورد نظر خود قرار دهید.

 

عوارض جانبی ماموپلاستی کاهنده برای سینه های خوش فرم و سفت  

 سینه های خوش فرم وسفت با ماموپلاستی کاهنده یا جراحی کوچک کردن سینه

علاوه بر زخم های خارجی ، گاهی نیز اسکار در داخل پستان نیز رخ می دهد.  برای سال ها پزشکان نگران بودند که این زخم ها ممکن است خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش دهد. در حال حاضر  با پیشرفت در تکنیک های تصویربرداری  مشاهده بافت اسکار که با  بیماری مقابله می کند ، به راحتی صورت می گیرد. علاوه بر این  تحقیقات جدید نشان می دهد که زنانی که عمل جراحی کاهش سینه دارند کمتر در معرض خطر ابتلا به سرطان پستان هستند.

اگر چه هنوز عوارضی مانند  بی حسی نوک پستان ، عدم حساسیت و کاهش پاسخ های جنسی  بعضی اوقات ممکن است در نتیجه عمل جراحی ایجاد شود ، اکثر زنان از مزایای این جراحی آنقدر لذت می برند که بی حسی نوک پستان برای شان یک مسئله مهم نیست.

در نهایت اگر فکر میکنید پس از جراحی پستان نگران این مشکل هستید ، از پزشک خود بخواهید که  نوک پستان شما برداشته نشود و جایگزین نشود.

پزشکان همچنین هشدار می دهند که پس از جراحی کاهش سایز پستان کاهش قابل ملاحظه ای در میزان شیر وجود دارد و بعضی از زنان ممکن است متوجه شوند که  نمی توانند تغذیه نوزاد را با شیر خود شان انجام دهند.  به همین علت  اگر یک زن متعهد به شیر دادن به فرزندان خود باشد ، من همیشه پیشنهاد می کنم فعلاً عمل جراحی پستان را فراموش کند تا زمانی که فرزندش بزرگ تر شود.

 

هزینه جراحی برای سینه های خوش فرم و سفت  

میانگین هزینه جراحی کاهش سینه توسط پزشک جراح به شما اعلام می شود.   تعیین قیمت عمل به عوامل متعددی بستگی دارد.  از جمله هزینه های بیمارستان ، بیهوشی ، آزمایشگاه .  قبل از انجام عمل پزشک هزینه ها را به اطلاع شما می رساند.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی سینه و سایر درمان های زیبایی و همچنین لیزر موهای زائد با ما تماس بگیرید.  مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر و درمان های زیبایی از جمله ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments