بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

پاسخ به سوالات متداول شما درباره تزریق بوتاکس (بخش سوم)

از نظر FDA بوتاکس به عنوان یک درمان مطمئن و مؤثر برای برطرف کردن خطوط و چین و چروک ها تأیید شده است. یک پزشک متخصص و دارای مهارت کافی را در انجام بوتاکس انتخاب کنید و قبل از مراجعه برای تزریق ، در مورد آن مرکز و متخصص به دقت تحقیق کنید. ماندگاری بوتاکس باید حدود چهار ماه به طول انجامد.

چنانچه مطالب قبل را مطالعه ننموده اید روی لینک های زیر کلیک کنید:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مطالعه بخش اول و دوم

برای تزریق بوتاکس کجا برم؟
برای تزریق بوتاکس کجا برم؟

سوال: تفاوت بین بوتاکس و فیلر چیست؟

پاسخ: بوتاکس ، عضلات ایجاد کننده چین و چروک در پوست را تضعیف می کند. اما فیلر یا پر کننده های پوستی به طور مستقیم به چین و چروک تزریق می شوند تا چروک ها باز و سطح پوست صاف و کشیده شود. بوتاکس می تواند تا سه ماه دوام داشته باشد اما پرکننده ها تا یک سال دوام می آورند.

برای کسب اطلاعات دقیق تر ، مطلب زیر را نیز مطالعه کنید:

فیلر بهتر است یا بوتاکس

تزریق فیلر و بوتاکس در بافت های صورت
تزریق فیلر و بوتاکس در بافت های صورت

سوال: شما چه جایگزین دیگری را به جای بوتاکس برای خط عمیق بین ابروهایم و همچنین خط خنده در اطراف دهانم توصیه می کنید؟ این خطوط باعث شده به نظر بسیار خسته و افسرده برسم.

پاسخ: خطوطی که توسط بوتاکس قابل برطرف کردن نباشند را اغلب می توان توسط فیلر های پوستی مانند رستیلن ، ژوویدرم ، رادینس و غیره رفع کرد. این ترکیبات برای کاهش سطح فوقانی خطوط و صاف کردن سطح زیرین چین و چروک ها مورد استفاده قرار می گیرند. اثرات فیلر ها ، بسته به نوع شان ، ممکن است شش تا هشت ماه یا حتی بیشتر ماندگار باشد.

برای کسب اطلاعات دقیق تر ، مطلب زیر را نیز مطالعه کنید:

https://www.tehranskin.com/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%B3/

 

سوال: آیا گزینه های دیگری به جای بوتاکس وجود دارد؟

پاسخ: “عوامل مسدود کننده عصبی عضلانی” دیگری نیز وجود دارند که اثرات مشابهی با بوتاکس دارند. زئومین ، دیسپورت و مایوبلوک برخی از گزینه هایی هستند که توسط سایر تولید کنندگان تولید می شوند و می توانند جایگزین بوتاکس شوند.

https://www.tehranskin.com/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%AC%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%B3-%DA%A9%D9%87-%DA%86%D8%B1%D9%88%DA%A9-%D9%87%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7/#7-2

سوال: تزریق بوتاکس برای خطوط اخم چقدر هزینه در بر دارد؟

پاسخ: نرخ ها از پزشکی به پزشک دیگر متفاوت هستند. برخی پزشکان برای یک منطقه واحد یک قیمت واحد را دریافت می کنند. به عنوان مثال ، خطوط اخم ، یک منطقه ، خطوط پیشانی ، یک منطقه ، و خطوط پنجه کلاغی نیز یک منطقه واحد در نظر گرفته خواهد شد. برخی پزشکان نیز بر اساس تعداد واحد تزریق بوتاکس هزینه دریافت می کنند و بنابراین برای هر واحد بوتاکس ، قیمت در نظر می گیرند. ویال های بوتاکس در دو اندازه مختلف وجود دارد: ویال های 50 واحدی و ویال های 100 واحدی. تعداد واحدهای تزریق شده بستگی به تعداد چین و چروک هایی که می خواهید کاهش یابند نیز بستگی دارد.

جهت اطلاع دقیق از هزینه تزریق بوتاکس در مرکز زیبایی برکه ، اینجا کلیک کنید.

تخفیف بوتاکس در تهران

سوال: چند واحد برای بوتاکس زیر بغل یک آقا لازم است؟

پاسخ: این مورد از نظر هر پزشک متفاوت است. اما معمولاً در هر زیر بغل 25 واحد تزریق می شود و به طور کل در هر دو زیر بغل 50 واحد مورد نیاز است. یک فرد درشت اندام تر که زیر بغل بزرگتری دارد ممکن است به تزریق بیشتر و یک فرد ریز جثه نیز به تزریق کمتری نیاز داشته باشد.

سوال: بوتاکس را از کجا می توان خریداری کرد؟

پاسخ: بوتاکس یک داروی تجویزی است و برای فروش مستقیم در دسترس عموم قرار ندارد.

سوال: من دو ماه قبل از عمل جراحی آب مروارید 40 واحد بوتاکس تزریق کرده بودم. اکنون در گوشه داخلی چشمی که جراحی انجام داده ام ، دچار افتادگی پلک بسیار شدید شده ام و همچنین دید بسیار تاری دارم. آیا ممکن است بوتاکس باعث بروز هر یک از این موارد شده باشد؟

دعا می کنم که این وضع بهبود پیدا کند ، اما دو ماه و نیم از عمل جراحی آب مروارید من گذشته است و پزشک من نظری نمی تواند بدهد. لطفاً کمکم کنید! قبلا تصمیم داشتم بعد از اتمام این تزریق ، بوتاکس بیشتری تزریق کنم ، اما حالا می ترسم!

پاسخ: همه اینها بستگی به محل تزریق بوتاکس تان (به عنوان مثال ، در نزدیکی پلک فوقانی) دارد. اگر افتادگی پلک نتیجه تزریق بوتاکس باشد ، پس از اتمام اثر بوتاکس (که معمولاً سه تا چهار ماه پس از تزریق است) به حالت عادی بر می گردد و پلک تان باید در موقعیت اصلی و سابق خود باز گردد.

اما چنانچه افتادگی پلک در نتیجه عمل جراحی آب مروارید تان حاصل شده باشد که یک عارضه احتمالی شناخته شده در بسیاری از انواع جراحی های چشم به شمار می رود ، ممکن است افتادگی پلک به طور دائمی باقی بماند و ممکن است نیاز به جراحی ترمیم داشته باشد تا آن را به وضعیت اصلی خود برگرداند.

بسیار بعید است که بوتاکس باعث تاری دید شود. این عارضه می تواند نتیجه افتادگی پلک تان یا استفاده از عینک ته استکانی تجویز شده برای بعد از عمل آب مروارید تان باشد.

سوال: آیا بعد از تزریق بوتاکس ، صورت یخ زده ای خواهم داشت؟ می ترسم نتوانم پیشانی ام را حرکت دهم.

پاسخ: این مورد بستگی به این دارد که بوتاکس در کجا و چه مقدار تزریق شود. هستند کسانی که می خواهند پیشانی شان “یخ زده” به نظر برسد. در مورد اثرات بوتاکس مورد انتظار تان باید قبل از تزریق با پزشک خود مشورت شود. این که “کجا و چقدر” می خواهید بوتاکس تزریق شود ، به خواسته های تان بستگی دارد.

بهترین روش جوانسازی پوست
بوتاکس صورت

سوال: خطرات و عوارض بوتاکس چه هستند؟ آیا در حین بارداری یا شیردهی می توانم بوتاکس تزریق کنم؟

پاسخ: خطرات و عوارض اصلی بوتاکس با تضعیف ماهیچه هایی است که قصد تزریق در آنها وجود ندارد مرتبط است. این بسته به نوع عضلاتی که ناخواسته تضعیف شده اند ، می تواند شامل تعداد بیشماری از علائم باشد.

ما به عنوان یک مرکز حرفه ای در زمینه زیبایی و تزریق بوتاکس به خانمی را که باردار یا شیرده است خدمات بوتاکس ارائه نمی دهیم. از سیاست کاری من از هیچ یک از همکاران مان نیز آگاه نیستیم.

https://www.tehranskin.com/%d8%b9%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%b6-%d8%a8%d9%88%d8%aa%d8%a7%da%a9%d8%b3-%da%a9%d9%87-%d9%87%db%8c%da%86-%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d9%86%d9%85%db%8c-%da%af%d9%88%db%8c/

سوال: من دو هفته پیش تزریق بوتاکس داشتم. بعد از یک هفته پلک چپم شروع به افتادن کرد. چقدر طول می کشد تا برطرف شود؟

پاسخ: بعضی اوقات مقداری از مواد بوتاکس می تواند فراتر از ناحیه مورد نظر پیش رود و بر ماهیچه دیگری نیز تأثیر بگذارد. به نظر می رسد عضله ای که پلک شما را بلند کرده است از این طریق تحت تأثیر قرار گرفته است. به طور معمول بسته به اینکه چه مقدار از بوتاکس به آن عضله منتقل شده است ، افتادگی پلک به عنوان یک عارضه جانبی پیش می آید که تا دو هفته دوام خواهد داشت. این عارضه نیز همانند اثرات مورد انتظار بوتاکس ، در نهایت از بین می رود.

سوال: من دو هفته پیش تزریق بوتاکس داشتم و از آن زمان به بعد سردرد مداوم دارم. آیا این یک عارضه جانبی عادی است و چه مدت ادامه خواهد داشت؟ بوتاکس در ناحیه پیشانی ام تزریق شده است. همچنین در پشت چشمم نیز احساس درد و ناراحتی می کنم.

پاسخ: برای بیمارانی که تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی داشته اند ، این امر غیر معمول نیست که بسته به تعداد تزریق دریافت شده ، دچار سردرد موقتی شوید. اما “سردرد مداوم” به مدت دو هفته یک عارضه جانبی غیر معمول است و احتمالاً باید با پزشک معالج تان در میان گذاشته شود. این امر در مورد ناراحتی در پشت چشم نیز صدق می کند.

درمان دوبینی در بوتاکس

سوال: من در یکی از مطالب سایت تهران اسکین خوانده ام که اسپاسم عضلات می تواند یکی از عوارض جانبی بوتاکس باشد. من در سه اپیزود مختلف اسپاسم بدون درد را در عضلات پیشانی ام تجربه کردم که هر کدام به دنبال صاف شدن چروک در پیشانی ام بود.

من حدود یک ماه و نیم پیش برای اولین بار بوتاکس پیشانی را دریافت کرده بودم. دخترم فکر کرد سکته مغزی کرده ام. ابروهایم به شدت به سمت یکدیگر منقبض می شوند و خطوط عمیقی در پیشانی و بین ابروهایم ایجاد می کنند.

آیا برای این اتفاق معمول است؟

پاسخ: مطمئناً این عارضه جانبی شایع بوتاکس به شمار نمی رود. این امکان وجود دارد که “اسپاسم عضلانی” در عضلاتی رخ دهد که تزریق بوتاکس را دریافت نکرده اند در حالی که عضلات اطراف که تزریق بوتاکس را دریافت کرده اند “آزاد” به نظر می رسند.

این عضلات ممکن است بیش از حد تحت تاثیر قرار گرفته باشند. اگر به تزریق پیشانی به درستی انجام نشود ، می تواند خطوط اخم را حتی بیشتر و شدید تر کند.

سوال: من دور چشمم بوتاکس تزریق کردم و سه روز بعد دچار مگس پران چشم شدم. آیا ممکن است بوتاکس باعث این امر شده باشد؟ یا این اتفاق تصادفی است؟

پاسخ: خیر ، این عارضه بسیار بعید و احتمالاً تصادفی است.

سوال: سه هفته پیش من عمل جراحی سینوس داشتم و متخصص گوش و حلق و بینی ام تزریق بوتاکس در هنگام جراحی را به دلیل پرش پلک پایینم به من پیشنهاد کرد. اکنون صورتم شل و افتاده شده است ، از چشمانم گرفته تا چانه. به همین دلیل بسیار ناراحت هستم و معتقدم این به این دلیل است که واکنش شدیدی به بوتاکس نشان داده ام. این عارضه چه مدت ادامه خواهد یافت؟

پاسخ: به نظر می رسد شما عارضه جانبی بوتاکس را توصیف می کنید و آن را یک “واکنش شدید” نسبت به آن محسوب نمی کنید. اگر بوتاکس به عضلاتی تزریق شود که به طور معمول از ساختارهای صورت پشتیبانی می کنند ، این عضلات ضعیف می شوند. این تضعیف عضلانی باعث افتادگی ساختارهای صورت توسط عضلات می شود. این اثر تضعیف کننده عضله ، اثر مطلوب بوتاکس به شمار می رود ، البته مشروط بر اینکه ، بر روی عضلانی که قصد ضعیف شدن آن وجود ندارد ، تأثیر نگذارد. اثرات بوتاکس می تواند تا سه ماه ادامه یابد.

رفع خطوط پاکلاغی با تزریق بوتاکس
رفع خطوط پاکلاغی با تزریق بوتاکس

سوال: من حدود چهار هفته پیش در اطراف چشمم ، جایی که استخوان گونه قرار دارد بوتاكس تزریق کردم. از آن زمان ، گونه های من قرمز شده است. آیا احتمال دارد به عفونت مبتلا شده باشم یا اینکه سرانجام خود به خود از بین می رود؟ این امر باعث نگرانی من شده است!

پاسخ: بدون مشاهده و بررسی فیزیکی وضعیت شما ، تشخیص آن دشوار خواهد بود. این در حالی است که باید هرچه سریعتر توسط پزشک تان بررسی شود.

سوال: آیا گزارشی از بوتاکس وجود دارد که منجر به ایجاد تاری دید یا دو بینی شده باشد و در این صورت چه بعد از تزریق رخ می دهد؟

پاسخ: این کاملا بستگی به محل تزریق بوتاکس دارد. با این حال ، دوبینی و تاری دید از عوارض جانبی موقت تزریق بوتاکس در اطراف چشم محسوب می شوند.

سوال: من چند روز پیش تزریق بوتاکس داشتم و نتایج آن را دوست ندارم. چه می توانم بکنم؟ چگونه اثرات بوتاکس را از بین ببرم؟

پاسخ: تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که منتظر بمانید که بوتاکس تان اثر خود را از دست بدهد. اثرات بوتاکس می تواند تا سه ماه طول بکشد.

این مطلب ادامه دارد >>>>> بخش چهارم

بهترین مرکز تزریق بوتاکس در تهران

تزریق بوتاکس قلهک
تزریق بوتاکس شمال تهران

چنانچه به دنبال بوتاکس ارزان در تهران ، بوتاکس ارزان قیمت ، تزریق بوتاکس در شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، میرداماد ، پاسداران ، فرمانیه ، تجریش و به طور کلی تزریق بوتاکس در شمال تهران هستید به شما مرکز زیبایی برکه را معرفی می کنیم.

مرکز زیبایی برکه ، مرکز تزریق بوتاکس شمال تهران با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات تزریق بوتاکس ، ژل و چربی را به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت ها و تخفیف ها به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

allaboutvision

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments