برای تزریق بوتاکس کجا برم؟

پاسخ به سوالات متداول شما درباره تزریق بوتاکس (بخش چهارم)

تزریق بوتاکس چگونه است؟
تزریق بوتاکس چگونه است؟

از نظر FDA بوتاکس به عنوان یک درمان مطمئن و مؤثر برای برطرف کردن خطوط و چین و چروک ها تأیید شده است. یک پزشک متخصص و دارای مهارت کافی را در انجام بوتاکس انتخاب کنید و قبل از مراجعه برای تزریق ، در مورد آن مرکز و متخصص به دقت تحقیق کنید. ماندگاری بوتاکس باید حدود چهار ماه به طول انجامد.

چنانچه مطالب قبل را مطالعه ننموده اید روی لینک های زیر کلیک کنید:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مطالعه بخش اول ، دوم و سوم

سوال: آیا سرگیجه از عوارض جانبی از بین رفتن بوتاکس است؟ حدود چهار ماه است که این کار را انجام داده ام و اخیرا احساس سرگیجه می کنم.

پاسخ: این موضوع بستگی به محل تزریق بوتاکس تان دارد. سرگیجه یک عارضه جانبی معمول در زمان از دست دادن اثر بوتاکس نیست. علائم سرگیجه تان باید حتما مورد توجه یک پزشک متخصص قرار گیرد.

سوال: من دو سال است که تزریق بوتاکس را روی پیشانی ، خطوط پنجه کلاغی و خطوط بین چشمانم انجام می دهم. اخیراً چشم پزشک به من گفته که غدد چشم من مسدود شده است. آیا بوتاکس می تواند منجر به این امر شده باشد؟ تورم و خارش هم دارم.

پاسخ: خیر ، بوتاکس فقط بر عضلاتی که در آن تزریق می شود ، تأثیر می گذارد. انواع مختلفی از غدد در چشم وجود دارد که ترشحات شان را ترکیب می کنند تا به منظور مرطوب نگه داشتن چشم ها ، اشک تولید کند. این ها غدد آب ، غدد چربی و غدد مخاطی هستند. انسداد هر یک از این غدد می تواند تأثیر متفاوتی بر روی چشم داشته باشد.

سوال: من حدود یک هفته پیش تزریق بوتاکس در پیشانی و خطوط پنجه کلاغی ام (44 واحد) داشتم. در حال حاضر احساس درد شدیدی در زیر بغل دارم که فکر می کنم غده های لنفاوی ام باشد. آیا ممکن است این عارضه ناشی از بوتاکس باشد یا تصادفی است و مشکل از جای دیگر است ؟ گلودرد و خستگی شدید هم دارم.

پاسخ: علائم شما باید مورد توجه یک پزشک متخصص قرار گیرد. درد زیر بغل شما می تواند یک عارضه جانبی بسیار غیر معمول است و احتمالاً تصادفی است.

سوال: من چند ماه پیش بین ابروهایم بوتاکس تزریق کردن. از آن زمان تاکنون ، در این منطقه دچار خارش شده ام. آیا این یک اثر جانبی است؟ آیا اگر دوباره بوتاکس دریافت کنم این اثر ادامه خواهد یافت؟

پاسخ: همانند تزریق هر دارویی ، خارش می تواند به عنوان یک اثر جانبی ایجاد شود. خارش باید بسیار کوتاه مدت باشد مگر اینکه یک واکنش آلرژیک جدی به این دارو داشته باشید. اگر خارش فروکش نکند ، باید مورد توجه پزشک تان قرار گیرد. اگر خارش ناشی از حساسیت به بوتاکس باشد ، در صورت تزریق مجدد بوتاکس ، ممکن است دوباره رخ دهد و احتمالاً به شکلی بدتر.

سوال: اخیراً شنیده ام كه می توان از بوتاکس عفونت سینوسی گرفت. آیا در این باره شنیده اید؟ این موضوع صحت دارد؟

پاسخ: هیچ دلیلی از نظر فیزیولوژیکی وجود ندارد که بوتاکس هنگام تزریق در مکان های مناسب باعث ایجاد عفونت سینوسی شود.

سوال: آیا افتادگی چشم ناشی از بوتاکس به حالت عادی بر می گردد؟ چه مدت طول می کشد؟ آیا راهی برای زودتر اصلاح شدن آن وجود دارد؟

پاسخ: با از دست دادن اثر بوتاکس ، افتادگی پلک نیز باید به حالت عادی برگردد. اثر بوتاکس می تواند تا سه ماه ادامه یابد.

چند قطره چشم وجود دارد که برای درمان گلوکوم (فشار زیاد در چشم) استفاده می شود. یکی از عوارض جانبی این کلاس خاص از قطره چشم این است که می تواند به طور موقت افتادگی پلک فوقانی را بالا ببرد. این قطره ها همچنین گاهی اوقات برای بیمارانی تجویز می شود که بعد از بوتاکس پلک شان دچار افتادگی می شود.

سوال: من سه بار بوتاکس تزریق کردم و بعد از هر جلسه ، عالی به نظر می رسیدم. اما وقتی برای چهارمین بار بوتاکس زدم ، دچار تاری دید شدم. بعد از اینکه اثر بوتاکس از بین رفت ، تاری دیدم نیز برطرف شد. من واقعاً دوست دارم دوباره بوتاکس تزریق کنم اما می ترسم بینایی ام دوباره تار شود. به نظر شما تزریق کردن دوز کمی از بوتاکس برای من بی خطر است؟

پاسخ: این موضوع بستگی به محل تزریق بوتاکس تان دارد. این موضوع را باید با پزشک خود در میان بگذارید. اثر جانبی تاری دید شما که هنگام تزریق چهارم رخ داده است ، ممکن است ناشی از مقداری بوتاکس باشد که از محدوده مورد نظر برای تزریق پیشروی کرده است. این می تواند یک اتفاق تصادفی باشد و در تزریق های بعدی رخ نخواهد داد. اگرچه ، این احتمال نیز وجود دارد که دوباره رخ دهد.

سوال: من حدود دو ماه پیش بوتاکس تزریق کرده بودم و برای دو هفته اول تب و لتارژی عمومی ، همراه با سرفه خلط آور داشتم. آیا این اثر جانبی بوتاکس بوده است؟

پاسخ: این یک عارضه جانبی غیر معمول تزریق بوتاکس صورت است و ممکن است کاملا تصادفی باشد. این موضوع را باید قبل از تزریق دومین بوتاکس تان در آینده ، با پزشک خود در میان بگذارید.

سوال: من پنج روز پیش یک دوز بوتاکس در پیشانی ام داشتم و از روز سوم چشم هایم پف كرد و در پلک هایم احساس سنگینی می کنم. این وضع چقدر طول خواهد کشید؟

پاسخ: ممکن است پلک های شما به این دلیل احساس سنگینی می کنند که بار عضلات تضعیف شده پیشانی را متحمل می شوند. پف کردن پلک تان نیز یک عارضه جانبی غیر معمول در تزریق بوتاکس پیشانی است. این موضوع باید قبل از دریافت هرگونه بوتاکس در آینده ، از سوی پزشک تان مورد بررسی قرار گیرد. این امر تا حد زیادی بستگی به محل تزریق و میزان بوتاکس نیز دارد.

سوال: من بوتاکس تزریق کرده ام و اکنون برآمدگی هایی در محل تزریقم به وجود آمده است. آنها بسیار دردناک هستند. آیا این یک عارضه جانبی شایع است؟ آیا روشی وجود دارد که بتوانم آنها را از بین ببرم و از آلوده شدن آنها جلوگیری کنم؟

پاسخ: بدون مشاهده حضوری وضعیت شما ، تشخیص آن دشوار خواهد بود. این برآمدگی ها باید توسط پزشک تان بررسی شود تا از عدم وجود عفونت موضعی اطمینان حاصل کنید.

سوال: از وقتی که بوتاکس تزریق کردم ، چشم چپو دچار دو بینی شده است. سمت چپ دهانم حرکت نمی کند و سمت چپ صورتم افتاده شده است. من بیشتر نگران بینایی ام هستم. آیا بهتر می شود؟ امروز یک ماه شد. دکترم خیلی نگران به نظر نمی رسد ، اما من خیلی نگران هستم.

پاسخ: عوارض جانبی ناشی از بوتاکس هنگام برطرف شدن کامل اثر بوتاکس از بین می رود که می تواند تا سه ماه طول بکشد.

سوال: من امروز بوتاکس تزریق کردم و شش ساعت بعد از تزریق تایلنول مصرف کردم. آیا این دارو اثرات بوتاکس را تحت تاثیر قرار می دهد؟

پاسخ: مصرف قرص تایلنول نباید هیچ تاثیری بر بوتاکس داشته باشد.

سوال: کدام مکمل ها با بوتاکس تداخل دارند؟ من مقدار زیادی روغن ماهی ، ویتامین C و روی مصرف می کنم. آیا این موضوع مشکل ساز است؟ من همچنین از خشکی شدید چشم و فشار زیاد چشم در چشم چپم رنج می برم.

پاسخ: یکی از مکمل هایی که نشان داده است با بوتاکس ارتباط متقابل دارد ، زینک (روی) است. در حقیقت ، یک نسخه تجویزی از روی به نام Zytaze وجود دارد که مصرف آن چهار روز قبل و در روز تزریق اثر بوتاکس را تقویت می کند. گفته می شود که این زینک با غلظت بالای فرمولاسیون به بوتاکس در اتصال به گیرنده های عصبی کمک می کند.

سوال: چه ویتامین ها و گیاهانی بر بوتاکس تأثیر می گذارند؟

پاسخ: هنوز تاثیر همه داروهای گیاهی و ویتامین ها بر اثربخشی بوتاکس اثبات نشده است. برخی مکمل ها همچون روی مورد بررسی قرار گرفته اند و ممکن است اثرات بوتاکس را بیشتر کنند. ویتامین های متعددی (مانند ویتامین E) و گیاهان دارویی (به عنوان مثال ، میخک ، سیر ، زنجبیل ، جینسنگ ، شیرین بیان) وجود دارد که دارای اثرات ضد انعقادی یا رقیق کننده خون هستند. از آنجا که بوتاکس یک ماده تزریقی است ، اجتناب از این محصولات قبل از تزریق ممکن است به کاهش کبودی احتمالی مرتبط با تزریق کمک کند.

بهترین دکتر بوتاکس در تهران

تزریق بوتاکس شریعتی
تزریق بوتاکس قلهک

چنانچه به دنبال بوتاکس ارزان در تهران ، بوتاکس ارزان قیمت ، تزریق بوتاکس در شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، میرداماد ، پاسداران ، فرمانیه ، تجریش و به طور کلی تزریق بوتاکس در شمال تهران هستید به شما مرکز زیبایی برکه را معرفی می کنیم.

مرکز زیبایی برکه ، مرکز تزریق بوتاکس شمال تهران با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات بوتاکس ، ژل و چربی را به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت ها و تخفیف ها به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

allaboutvision

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments