زندگی سالم با عادات غذایی سالم

eat-healthily

هر یک از ما روزانه در مورد آنکه چه بخوریم و به چه بنوشیم تقریبا 200 بار تصمیم گیری می کنیم، اما فقط به 10 درصد از گزینه های انتخابی آگاه هستیم. 90 درصد باقی مانده ناآموخته و غریزی است و توسط محیط پیرامونمان، عادات غذایی که داریم و حتی افرادی که ما را در صرف غذا همراهی می کنند، به ما القا می گردد. این نشان می دهد که با ایجاد تغییرات جزئی در محیطی که معمولا غذا را صرف می کنیم، می توانیم انتخاب هایی سالم داشته باشیم و وضعیت سلامت خود را بهبود ببخشیم.

،  ایجاد تغییرات ساده در طرز قرار گیری، برند محصولات غذایی و نحوه صرف غذا در رستوران هاف کافه تریاها و آشپزخانه های خانگی، غذا را برای مشتریان دلچسب تر می کند،
، ایجاد تغییرات ساده در طرز قرار گیری، برند محصولات غذایی و نحوه صرف غذا در رستوران هاف کافه تریاها و آشپزخانه های خانگی، غذا را برای مشتریان دلچسب تر می کند،

همان طور که می دانید عوامل زیادی بر تصمیم گیری و انتخاب های غذایی ما تاثیر گذار هستند، برای مثال رنگ و اندازه بشقاب غذا، میزان نور محیط صرف غذا، دکوراسیون و چیدمان کافه یا رستوران  می تواند تاثیر بسزایی بر میزان غذا، نوع غذای انتخابی، چگونگی صرف غذا، سرعت صرف غذا داشته باشد. براساس مطالعات و تحقیقات جدید،  ایجاد تغییرات ساده در طرز قرار گیری، برند محصولات غذایی و نحوه صرف غذا در رستوران هاف کافه تریاها و آشپزخانه های خانگی، غذا را برای مشتریان دلچسب تر می کند، حتی برای مشتریانی که توجه چندانی به غذا و تغذیه خود ندارند. برای مثال محققان دریافتند که با جابه جایی مکان عرضه غذا در سالن های غذایی مدارس از یک مکان کم نور به یک محیط روشن، میزان مصرف میوه دانش آموزان دو برابر شد. انها بر این باورند که با عرضه مواد غذایی در مکان های قابل روئیت و در دسترس و دلچسب کردن غذا میتوانیم به طور ناخودآگاه مردم را ترغیب کنیم تا عادات غذایی سالم تری داشته باشندف بدون اینکه نیازی به رژیم های غذایی سخت باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درحالی بسیاری از این تغییرات اکثر مکان های عمومی چون سالن های غذاخوری مدارس، رستورانها، سالن های غذاخوری، و سوپرمارکت ها را مخاطب قرار می دهدف اما شما می توانید این نکات را در آشپزخانه خانگی خود رعایت کنید. نکاتی که در قسمت ذیل بدانها اشاره خواهیم کرد به شما کمک می کند تا با استفاده از میوه جات، سبزیجات غذاهای سالم و خوش طبخ درست کنید، در نتیجه اعضای خانواده به طور ناخودآگاه و بتدریج عادات غذاهایی خود را اصلاح خواهند و سبک زندگی سالم تری را در پیش می گیرند.

چگونگی برخورداری از عادات غذایی سالم

6N1D000A

  • قرار دادن سبد بزرگی از میوه های تازه بر روی پیشخوان آشپزخانه
  • قرار دادن سبد بزرگی از هویج، فلفل های رنگی و سبزیجات تازه در داخل یخچال
  • قرار دادن پارج های بزرگ آب یخ (حاوی طعم های مختلف) و چای یخ های بدون شکر در داخل یخچال
  • آماده کردن غذاهایی حجیم مانند سوپ، سبزیجات تفت داده شده، تاس کباب و پاستا برای شا، بنابراین برای شب های دیگر هم غذا آماده دارید.
  • در طول روز هر زمان که آمادگی بیشتری داشته باشید و راحت تر بودید، غذا آماده کنید. این زمان ممکن است شبها پس از به خواب رفتن فرزندانتان باشد یا اوایل صبح و حتی درست پیش از صرف شام.
  • سعی کنید که چند وعده غذای ساده و مقوی داشته باشیدف برای مثال مرغ بریانی بهمراه تاكو (خوراك مكزيكي : نان پيچيده به دور گوشت خرد كرده و پخته و كاهو و غيره )، پیتزای سبزیجات خانگی، کوکوی سبزیجات.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments