رفع موهای زائد گوش

رفع موهای زائد گوش و بینی با لیزر درمانی

Related image

رفع موهای زائد گوش و بینی با لیزر درمانی

شاید یکی از بزرگترین مشکلاتی که ما با پا به سن گذاشتن شدن با آن مواجه می شویم ، بروز ناگهانی توده ای از موها در نواحی ای می باشد که ما هرگز آنها را ندیده ایم .

در حقیقت به نظر می رسد  وقتی موهای مان شروع به ریزش می کنند ، در نواحی دیگری .  به خصوص در بینی و بر روی لاله ی  گوش شروع به رشد می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حتی این طور به نظر می رسد که در برخی موارد بدون در نظر گرفتن سن ،  ازدیاد موهای زائد گوش و بینی موجب شرمندگی و خجالت بعضی افراد به خصوص در آقایان  می گردد .

 

روش های مناسب برای رفع موهای زائد گوش و بینی

هنگامی که به فکر از بین بردن موهای زائد گوش یا بینی می افتیم ، گزینه های مختلفی برای انجام این کار در نظر گرفته می شود.  انتخاب  گزینه مناسب به ناحیه مورد نظر و این که چه مدت زمان و چه مقدار هزینه می خواهیم صرف کنیم ، بستگی دارد .

به عنوان مثال ، رفع موهای زائد قسمت لوب (نرمه گوش) و قسمت بیرونی گوش نیاز به فرایند های متفاوتی دارد تا اینکه بتواند به طور مستقیم موهای زائد را از سوراخ بینی یا کانال گوش رفع نماید .

برخی ازاین گزینه ها ممکن است برای از بین بردن هر نوع مویی  به خوبی مورد استفاده قرار گیرد ، اما ممکن است گزینه دیگری برای از بین بردن موهای زائد داخل گوش یا بینی مناسب نباشد .

 

از سوی دیگر، برخی از این روش ها مانند استفاده از تمیز کننده های گوش یا بینی ، فقط برای داخل بینی و کانال های گوش طراحی شده اند.  بنابراین انتخاب روش مناسب دقیقاً به محلی که موها در آن ناحیه رشد می کند و همچنین به میزان ازدیاد موهای زائد نیز بستگی دارد.

روش هایی که می توان برای رفع موهای زائد از آن استفاده کرد عبارتند از :

  • استفاده از کرم های موبر
  • استفاده از موچین
  • بند انداختن
  • اپیلاسیون موهای زائد گوش و نواحی اطراف بینی
  • تراشیدن موهای زائد گوش و بینی
  • الکترولیز
  • لیزر درمانی

 

ممکن است آقایان فکر ‌کنند که لیزر موهای زائد فقط مخصوص خانم هاست ، اما باید بدانند که امروزه این روش در میان آقایان به یکی از محبوب ترین روش برای رفع موهای زائد تبدیل شده است .

شاید گوش یکی از آخرین نواحی باشد که در آن موهای زائد رشد می کند اما خوشبختانه جای نگرانی نیست زیرا امروزه لیزر به خوبی می‌تواند موهای زائد این نواحی را رفع کند.

موهای زائد گوش معمولاً با افزایش سن بیشترمی شود و رفع آنها هم دردناک تر است.  اما لیزر درمانی موهای زائد گوش را در کمترین زمان و به طور مؤثر و دائمی از بین می برد .

علل رشد موهای داخل گوش

اغلب با افزایش سن موهای گوش نیز بیشترمی شود و این امر در آقایان شایع تر است .

دانشمندان معتقد هستند رشد این موها در اثر افزایش هورموندی هیدروتستوسترون ( هورمونی که باعث ریزش زودرس موها نیز می شود ) ایجاد می شود.

وجود موهای کوتاه و کرکی در گوش طبیعی است ، اما موهای بلند و ضخیم گوش در آقایان سالمند می تواند نشانه ای از نوسان سطح هورمون ها باشد.

رشد موهای زائد گوش در خانم ها به مراتب کمتراست.  انجام لیزر موهای گوش در مردان و زنان هیچ مانعی ندارد و در هر دو جنس انجام می شود .

پروسه لیزر موهای گوش

مراقبتهای بعد از پی آر پی

رفع موهای زائد گوش با اپیلاسیون و کرم های موبر دشوار و خطرناک است.

در واقع لیزر نوری تک رنگ و با طول موج معین است .  در لیزر درمانی ، موهای زائد عمدتاً نور توسط رنگدانه ملانینی موها جذب شده و تولید گرما می کند و در نهایت سلول های بوجود آورنده مو را تخریب می کند .

لیزر می‌تواند در چند جلسه  پانزده دقیقه ای این موها را از بین ببرد.  در هنگام لیزر درمانی ممکن است فرد کمی احساس سوزش در ناحیه تحت درمان داشته باشد.

آیا لیزر می‌تواند موهای گوش داخلی را از بین ببرد؟

لیزر می‌تواند موهای لاله ی گوش ، اطراف گوش و همچنین ناحیه‌ ی داخلی گوش را که از بیرون مشخص است از بین ببرد .  اما با استفاده از لیزر نمی توان موهای نواحی پشت این قسمت را از بین برد زیرا فاصله خیلی کمی با پرده گوش دارد.

چه کسانی  کاندیدای مناسبی برای لیزر موهای گوش هستند؟

 

لیزر را می توان برای انواع پوست ها و موها استفاده نمود .

اما بهترین کاندید برای لیزر درمانی افرادی با موهای تیره و پوست روشن هستند.  زیرا لیزر می ‌تواند به خوبی رنگدانه های تیره مو را از بین ببرد .

هر چقدر تفاوت رنگ میان پوست و مو بیشتر باشد ، لیزر بهتر می‌تواند موها را یافته و آن‌ها را از بین ببرد.

موهای زائد گوش هم معمولاً تیره وضخیم هستند و با افزایش سن آقایان رشد می‌کنند.   بهتر است که قبل از لیزر موهای زائد با یک متخصص مشورت کنید.

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه گوش

موهای این ناحیه در طی چندین جلسه رفع می‌شوند و هزینه آن هم برای هر فرد متفاوت است.

بعضی از افراد با دو جلسه لیزر به نتیجه دلخواه خود دست می یابند و بعضی دیگر به شش جلسه لیزر درمانی نیاز دارند.

اگر تا به حال از روش لیزر درمانی برای رفع موهای زائد گوش و بینی خود استفاده نکرده‌اید، می ‌توانید از این روش برای رفع  موهای ناحیه گوش به عنوان بخشی کوچک آغاز کنید.

خطرات و عوارض جانبی لیزر موهای زائد ناحیه گوش

 

لیزر قادر نیست موهای زائد شما را برای همیشه از بین ببرد.  ممکن است تعدادی از موها در مقابل پرتو های لیزر مقاومت کنند و تعدادی دیگر هم در طی درمان دوباره رشد کنند.

حتی ممکن است به هنگام لیزر درمانی حساسیت پوستی و تغییر رنگدانه ها در ناحیه تحت درمان ایجاد شود که البته موقتی است.

لیزر موهای زائد گوش با خطراتی همراه است زیرا این ناحیه خیلی ظریف بوده و غضروف های زیادی دارد و تنوع پوستی آن هم زیاد است.

معمولاً از لیزر برای رفع موهای زائد کانال گوش استفاده نمی‌شود.  ولی نزدیکی آن به پرده گوش می‌تواند کمی خطرناک باشد. دسترسی به لبه های پینا هم با مشکلات زیادی همراه است.

 

[button color=”red” size=”small” link=”http://http://www.primandprep.com/ear-hair-removal/” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments