رفع موهای زائد پشت لب

رفع مو

موهای زائد صورت یکی از مشکلات شایع  در میان خانمها و اقایان است .معمولا موهای زائد نواحی گونه ،بین ابرو ها و چانه ها ازار دهنده میباشند ولی در بین انها رفع موهای زائد  پشت لب بیشترین درخواست ها را  دارد .

در واقع صورت همه ی ما از مو پوشیده شده است و موها از پوست ما حفاظت میکنند ولی موهای زائد صورت بیشتر خانمها  روشن و نازک است و به خوبی دیده نمیشود و در صورتی که موهای صورت خانمی از جنس پایانه ای و یا ضخیم و مشکی باشند ،فرد برای رفع انها اقدام میکند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موهای پشت لب یکی از ویژگی های مردانه است و به همین دلیل بری خانمها بسیار خجالت اور و نامطلوب میباشد .در صورتی که شما هم دغدغه ی رفع موهای زائد پشت لب را دارید این پست را مطالعه کنید

چرا موهای ضخیمی در ناحیه پشت لب رشد میکند ؟

رشد شدید موهای زائد در نواحی مختلف صورت و بدن در خانمها پرمویی نام دارد .

بنا بر مطالعات انجام شده ،پرمویی حدود ده درصد خانمها ی ساکن امریکا را دچار کرده است .این امکان وجود دارد که خانمها از هر سن و قومیتی به پرمویی دچار شوند .

رشد موهای زائد ناحیه پشت لب میتوند بنا بر دلایل متفاوتی بروز کند مانند :بیماری های فیزیکی ،ویژگی های ارثی ،قومیت ،وضعیت فیزیکی  و مصرف داروهایی خاص .به طور ویژه پرمویی ناحیه پشت لب به دلایل زیر بروز میکند :

  • عدم تعادل هورمونی 
  • افزایش حساسیت اندروژن به عنوان هورمونی مردانه 
  • سندروم تخمدان پلی کیستیک 
  • هی
  • هیپرپلازی ادرنال مادرزادی 
  • چاقی 
  • دیابت 
  • فنیتویین به عنوان داروی درمانی صرع 
  • افراد ساکن در خاور میانه ،مدیترانه  و یا اروپا و نسل انها 

همچنین میزان موهای زائد صورت با افزایش سن بیشتر میشود و ممکن است فردی که در دوران جوانی موهای زائدی در ناحیه پشت لب خود نداشته است ،در پیری با این موها مواجه شود .

روش های رفع موهای زائد  پشت لب 

رفع موهای زائد  پشت لب با روش ها و متد های متفاوتی انجام میگیرد و شما میتوانید با مقایسه نکات مثبت و منفی هر کدام ،روش مناسب خود را انتخاب نمایید :

  • برداشتن موها با موچین :این روش بسیار رایج میباشد .درد این روش کم بوده و حدود دو تا سه هفته اثرات ناشی از باقی می مانند
  • شیو :این روش راحت و بی درد است ولی عمر خیلی کوتاهی دارد
  • اپیلاسیون :روشی دردناک و زمان بر است ولی ماندگاری نسبتا خوبی دارد
  • بند اندختن :این روش سریع و ایمن است ولی ماندگاری ان در مقایسه با به کار گیری موچین متفاوت است
  • لیزر موهای زائد :بهترین روش رفع موهای زائد که ماندگاری طولانی دارد و برای تعدادی از مراجعین تا دو سال بعد هم اثرات ناشی از لیزر موهای زائد باقی می مانند .در این روش باید بیمار جلسات درمانی منظمی را بگذراندو هزینه لیزر درمانی هم میتواند از متوسط تا بالا متفاوت باشد ولی معمولا این هزینه برای ناحیه پشت لب مقرون به صرفه است .
  • الکترولیز :روشی برای رفع دائمی موهای زائد که البته بسیار زمان بر و گران است و نسبت به لیزر طرفدران کمتری دارد
  • دکلره کردن موهای پشت لب :تعدادی  از خانمها هم ترجیح میدهند که موهای زائد این ناحیه را به جای برداشتن بی رنگ کنند ولی این روش هم فقط برای افراد کم مو مناسب است در غیر این صورت ظاهر نامطلوبی به شما میبخشد .

با توجه به مطالب یاد شده ،لیزر بهترین روش رفع موهای زائد ناحیه پشت لب  است  و نتایج حاصل از ان بلند مدت و رضایت بخش هستند .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

با انتخاب ما بهترین خدمات را در  زمینه ی لیزر موهای زائد  دریافت کنید !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

2 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments