رفع خط اندوه و خط خنده در بندر عباس | بهترین دکتر تزریق ژل

رفع خط اندوه و خط خنده در بندر عباس | بهترین دکتر تزریق ژل

رفع خط اندوه و خط خنده در بندر عباس | بهترین دکتر تزریق ژل

رفع خط اندوه و خط خنده در بندر عباس | بهترین دکتر تزریق ژل
رفع خط اندوه و خط خنده در بندر عباس | بهترین دکتر تزریق ژل

بندرعباس یکی از قطب های اقتصادی مملت ما است که مردمی سخت کوش دارد.  آب و هوای این شهر گرم و خشک است و چون فصل گرما در این بندر خیلی طولانی است ، آفتاب سوزان آنجا تأثیر نامطلوبی روی پوست می گذارد.  اندوه

کلینیک زیبایی بندرعباس یک مرکز معتبر است و یکی از نمایندگی های مجموعه تهران اسکین است که خدمات مورد نیاز خانم های این بندر را برآورده می کند. مرکز زیبایی بندرعباس از پوست شما مراقبت می کند و درمان های زیبایی را به شما ارائه می دهد.  

البته مراکز زیبایی زیادی در بندرعباس هستند اما آنچه که باعث می شود همه به سمت ما بیایند این است که ما در جوان سازی صورت با بوتاکس و فیلرها تخصص داریم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

رفع خط اندوه و خط خنده در بندرعباس

رفع خط اندوه و خط خنده در بندرعباس
رفع خط اندوه و خط خنده در بندرعباس

خط اندوه یا ماریونت خطوط عمودی طولانی هستند که از کناره لب به سمت پایین چانه می آِیند.  آنها علائم مهمی  برای نشان دادن حالت صورت هستند.

خطوط ماریونت یک هدف ایده آل برای درمان بوتاکس  ، علاوه بر پرکننده های تزریقی است.  خطوط ماریونت با افزایش سن ظاهر می شوند و بعضی از افراد بسته به ساختار و آناتومی صورت هرگز این خطوط را ندارند. 

علت پیدا شدن خط اندوه شل شدن رباط های اطراف دهان و چانه است که شروع به شل شدن و آویزان شدن می کنند و بافت های چربی گونه در طی روند پیری صاف و افتاده می شوند.

خلاص شدن از شر خط اندوه و خط خنده آسان نیست.  اما می توان آنها را با لیفت هایی که بافت گونه را از ناحیه دهان دور می کند ، همراه با تزریق پرکننده های صورت به حداقل رساند.

 

تفاوت بین خط اندوه و چروک ها چیست؟  

خط اندوه و چین و چروک هادو نوع مختلف هستند ، بله هر دوی آنها نتیجه روند پیری است ، هر دو صورت شما را پیرتر نشان می دهند  ، اما یک تفاوت عمده در این است که خطوط ماریتونت صورت شما را غمگین و اندوه ناک نشان می دهند.

 

چه عواملی باعث ایجاد خطوط ماریونت می شود؟

خطوط ماریونت ، خطوط عمودی هستند که از گوشه های دهان و هر دو طرف چانه ظاهر می شوند. حرکت چربی و پوست به سمت پایین در صورت و همچنین از بین رفتن پروتئین های ساختاری در پوست مانند اسید هیالورونیک اصلی ترین عامل بروز خطوط ماریونت است. این چروک ها همراه با حالات صورت و حرکات مکرر صورت ، با گذشت زمان دیده می شوند.

علت های دیگر ناشی از یک سری عوامل داخلی (ژنتیک) و عوامل بیرونی از جمله سیگار کشیدن ، قرار گرفتن در معرض آفتاب ، دارو ، کاهش وزن و فشارهای روزانه است.

 

پرکننده های پوستی برای درمان خط اندوه

پرکننده های پوستی برای درمان خط اندوه

یکی از پرکننده های پوستی که برای درمان خط اندوه و سایر علائم مختلف پیری از جمله خط خنده در سراسر صورت طراحی شده است ، اسید هیالورونیک HA  است.

پرکننده های اسید هیالورونیک با پر کردن این خطوط برای درمان خطوط ماریونت مورد استفاده قرار می گیرند.   فیلر DERM برای خطوط متوسط ​​ماریونت استفاده می شود و از فیلر DEEP برای درمان خطوط شدید ماریونت استفاده می شود.

مزایای استفاده از پرکننده ها برای خط اندوه :

  • نتایج فوری ،
  • نتایج طبیعی به نظر می رسد ،
  • محصول ایمن ،
  • بدون نیاز به استراحت.

 

مرکز زیبایی بندرعباس یکی از بهترین نمایندگی های مجموعه تهران اسکین است.  اگر به دنبال مرکزی معتبر با تعرفه های معقول و متوسط برای هزینه جوانسازی صورت و تزریق ژل و بوتاکس و چربی هستید ، سری به صفحه ی تماس با ما بزنید.  برای مشاوره و گرفتن وقت برای جوانسازی پوست و تزریق ژل و بوتاکس و سایر درمان های زیبایی در مرکز زیبایی بندرعباس با ما تماس بگیرید.

 

بهترین فیلرها برای خط اندوه در مرکز زیبایی بندرعباس 

با افزایش سن ، پوست ما کلاژن را از دست می دهد و همراه با آن انعطاف پذیری پوست مان هم کاهش پیدا می کند.  وقتی خاصیت ارتجاعی پوست از بین می رود ، صورت مان دچار افتادگی می شود.    یکی دیگر از علل این مشکل ممکن است از بین رفتن چربی صورت باشد که با پیری بروز می کند.

با کاهش حجم در قسمت بالای گونه ، پوست آویزان می شود و چین های بینی را تشکیل می دهد (خطوط پرانتزی از بینی تا دهان) و خطوط ماریونت دیده می شوند.

 

پرکننده ها

پرکننده های تزریقی همان طور که از نام شان پیداست ، حجم صورت را افزایش می دهند ، برآمدگی و چین و چروک ها مانند خط خنده و خط اندوه را برطرف می کنند.

البته بوتاکس و دیسپورت  Botox و Dysport در درمان عضلات پر فعالیت در قسمت بالای صورت بسیار عالی هستند و پزشکان آنها را به عنوان یک انتخاب عالی برای صاف کردن پیشانی چروک شده و باز کردن چروک های پاهای کلاغ استفاده می کنند.

پرکننده ها به خوبی روی چین و چروک های عمیق کار می کنند. به همین دلیل پرکننده ها برای صاف کردن خط اندوه یا ماریونت و خط لبخند گزینه برتر هستند.

از پرکننده ها همچنین می توان برای اضافه کردن حجم به گونه های فوقانی برای جایگزینی چربی از دست رفته و لیفت کردن پوست استفاده کرد.  افزودن مواد پرکننده به این ناحیه علاوه بر زیبا سازی گونه ها ، می تواند به لیفت قسمت تحتانی صورت کمک کند.

البته پرکننده ها کاربردهای مختلفی دارند.  می توان از آنها برای افزودن حجم به لب ها و زیر چشم ها استفاده کرد. تزریق پرکننده به فک ، با افزودن حجم به jawline ، ظاهر زیبایی به  صورت شما می دهد.

برای خطوط اطراف دهان ، ما اغلب از پرکننده های پوستی استفاده می کنیم.  پرکننده های پوستی موادی مانند ژل هستند که برای جبران حجم از دست رفته در صورت ، تحریک تولید کلاژن و جذب رطوبت در ناحیه تحت درمان می شوند. تزریق فیلرها باعث بهبود چین و چروک و خطوط و بهبود بافت پوست می شود.

بسیاری از پرکننده های پوستی برای پر کردن خط لبخند و خط اندوه استفاده می شوند.   در مرکز زیبایی بندر عباس ما ترکیبی از پرکننده ها را بر اساس نیاز شما انتخاب خواهیم کرد.

ما محصولات مناسب را بر اساس میزان عمیق بودن چروک ها ، نتایج مورد انتظار ، سوابق  پزشکی شما و سایر عوامل تعیین می کنیم.

در اینجا فقط چند مورد از پرکننده های پوستی که در این قسمت از صورت استفاده می کنیم آورده شده است :

  • ژوویدرم اولترا و اولترا پلاس ،
  • رستالین ریفاین و دیفاین ،
  • ژوویدرم وولور ،
  • اسکالپترا .

عوارض جانبی فیلرها

عوارض جانبی فیلرها نادر است.  اگرچه برخی از موارد شایع آن کبودی ، تورم و قرمزی در محل تزریق است. این تأثیرات همه موقت و عموماً کوتاه مدت است. بعد از اتمام تزریق می توانید بهبود فوری را مشاهده کنید.

همانطور که احتمالاً آگاه هستید ، محصولات پرکننده مختلف زیادی در بازار وجود دارد.  در مرکز زیبایی بندر عباس ، پزشکان متخصص ما تمام گزینه های مناسب شما را برای تان توضیح داده و پرکننده مناسب را به شما توصیه می کنند.

در باره درمان خط اندوه و خط خنده اینجا بیشتر بخوانید

درمان خط اندوه و خط خنده در مرکز زیبایی بندر عباس 

پس از درمان خط اندوه و خط خنده در مرکز زیبایی بندرعباس ، علاوه بر اینکه شما جوان تر به نظر می رسید ، هدف ما این است که زیبایی شما طبیعی به نظر برسد.  تزریق پرکننده به مناطق مختلف صورت نیاز به تجربه ، مهارت و تخصص زیادی در آناتومی صورت دارد.

تزریق بیش از حد در قسمت پایین صورت می تواند شما را پیرتر نشان دهد ، نه جوان تر.  برای جلوگیری از این امر ، مهم است که یک متخصص زیبایی با تجربه و ماهر را هوشمندانه انتخاب کنید.

مرکز زیبایی بندرعباس سالن زیبایی نیست که همه چیز را به همه ارائه بدهد.  ما یک کلینیک تخصصی هستیم که درمان های بوتاکس و پرکننده پوستی را همه روزه برای مراجعین خود انجام می دهیم.  

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie     

 

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
Hamed Armat
Hamed Armat
3 years ago

سلام ترميم خط لبخند از طريق ليزر هم انجام ميشه؟؟
اگه ميشه چند جلسه طول ميكشه؟؟
هزينه اش چقده؟؟
ممنون

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  Hamed Armat

سلام دوست عزیز
جهت پاسخ دقیق در این خصوص نیاز به بررسی پوست و فرم صورتتان می باشد.