راز داشتن موهایی بی نظیر

7 موردی که می توانید برای بهبود رابطه جنسی انجام دهید

رازهای زیبایی مو

·         ماساژ پوست سر می تواند در رشد موها و حالت بهتر آنها کمک کننده باشد حداقل روزی یک بار موهایتان را به آرامی ماساژ دهید با ماساژ پوست سر به گردش خون کمک می کنید و با این روش ریشه موهای شما بهتر تغذیه می شوند و مواد زائد که رشد مو را کند می کند  راحت تر از موها دفع می گردند  .برای انی کار بهتر است قبل از حمام شامپو زده و موها و پوست سر رابه مدت 2 الی 3 دقیقه با نوک انگشتان خود ( نه با ناخن) ماساژ دهید .

·         از میوه ها و سبزی های تازه که در سلامت مو مؤثر می باشد برای موهایتان خوراک بسازید و انها را تغذیه کنید . می توناید از ویتامین هایی مانند : منیزیم ، آهن ، کلسیم استفاده تا رشد آنها را تسریع بخشید .

·         از ماسک ها استفاده کنید :

ü      دو عدد تخم مرغ را در یک کاسه مخلوط  و پس از شستن موها با شامپو از این ماسک به عنوان نرم کننده و حالت دهنده استفاده و به مدت 5 تا 10 دقیقه اجازه دهید روی موهایتان باشد .

ü      ماسک موز : پتاسیم موجود در موز به بهبود موهای خشک و آسیب دیده کمک می کند . مقداری موز را کوبیده و موهای خود را با آن ماساژ دهید و به مدت یک ربع اجازه دهید روی مو باقی بماند و سپس آبکشی نمایید .

ü      ماسک مایونز : این چاشنی ساندویچی به نرم شدن رشته های خشک و زبر مو کمک می کند وقتی موهایتان خشک است یک فنجان مایونز را روی آنها بمالید و پوست سرتان را ماساژ دهید و پس از یک ربع می توانید آبکشی کنید . می توانید به سس کمی عسل هم اضافه نمایید که سبب مرطوب شدن آن خواهد شد .

ü      ماسک روغن کرچک : روغن کرچک را با روغن زیتون و تخم مرغ مخلوط و روی پوست سرتان بگذارید که برای رفع خشکی مو و پوست بسیار مفید است .

·         اگر موهایتان کدر شده است می توانید سرکه را با کمی روغن زیتون و تخم مرغ مخلوط  و استفاده نمایید و نتیجه آن را مشاهده کنید.

·         اگر موهایتان در اثر رنگ کردن و زیاد سشوار کشیدن آسیب دیده ؛ سرکه ، روغن زیتون ، عسل ، یک آمپول ویتامین E ویک آمپول ویتامین A را با هم مخلوط و به مدت 30 دقیقه  روی موهایتان بگذارید . این عمل را دو تا سه بار در هفته  روی سرتان بگذارید .

·         هنگام حمام رفتن مو های خود را تا حد ممکن خشک نکید به خصوص با سشوار 

·         وقتی موهایتان خیس هستند از برس های دندانه تیز برای شانه کردن استفاده نکنید و برس های دندانه درشت مناسب ترند .

·         اگر موهایتان گره خورده سعی نکنید با برس آن را باز کنید بلکه از محلول نرم کننده و یا آب اسپری کنید تا باز شود

·         از روغن ها مثل کرچک ، بابونه ،زیتون ، بادام ، دانه ی انگور ، جوانه گندم ، نارگیل ، رزماری ، استفاده کنید . این روغن ها را به سر زده و ماساژ دهید و به مدت 30 دقیقه بگذارید بماند و سپس بشویید .

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments