پاکسازی پوست در همدان

رازهایی که بهترین پزشک پاکسازی پوست در همدان برایتان میگوید!

پاکسازی پوست در همدان

پاکسازی پوست در همدان

پیش از این که به سراغ توصیه های پزشک برویم ، مفتخریم که یکی از بهترین پزشکان پاکسازی پوست در همدان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مرکز علاوه بر کلیه ی خدمات جوانسازی ، عملیات های پاکسازی و لایه برداری از پوست نیز انجام می شود. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی همدان ، به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

در این مطلب به سراغ بهترین پزشک پوست همدان و مورد تایید مجموعه ی تهران اسکین رفته ایم و از خواسته ایم که رازهایی را درباره ی داشتن پوستی سالم و شاداب برای خوانندگان ما افشاء کند.

پاکسازی پوست در همدان
پاکسازی پوست در همدان

نتیجه ی گفتگوی چند ساعته ی ما با این پزشک ماهر و حاذق ، مقاله ای شد که از نظر می گذرانید. با ما همراه باشید :

هر روز قبل از بیرون رفتن از خانه ضدآفتاب بزنید

شاید اگر بگوییم که استفاده از ضدآفتاب سرچشمه ی جوانی و سلامت پوست است ، دروغ نگفته باشیم.این محصول فوق العاده واقعا می تواند روند پیری پوست را به تاخیر بیاندازد.علاوه بر این از سرطان پوست نیز پیشگیری می کند.توصیه می شود که از ضدآفتاب های با SPF بالاتر از 30 % استفاده کنید.

خیلی از مادران و والدین نگران پوست فرزند خود و هم چنین اثرات آفتاب بر روی آن هستند. توصیه ی ما به شما این است که فقط برای کودکان بالاتر از 6 ماه ضدآفتاب استفاده کنید!

سیگار نکشید

سیگار کشیدن می تواند روند پیری پوست را تسریع ببخشد.اگر سیگار می کشید ، زخم های شما هم دیرتر بهبود پیدا می کنند و تحقیقات نشان داده که سیگار کشیدن برخی بیماری های پوستی مثل پسوریاس و خشکی بیش از حد پوست را بدتر می کند.

پاکسازی پوست در همدان
پاکسازی پوست در همدان

به طور مداوم پوست خود را برای پیشگیری از سرطان پوست چک آپ کنید.

این چکاپ های مداوم و در خانه می تواند سرطان پوست را در مراحل ابتدایی آن و مواقعی که قابل درمان است ، تشخیص دهد.اگر متوجه نقاطی شدید که با بقیه ی نقاط عادی پوست متفاوت است یا نقطه هایی که تغییر می کند، می خارد و خونریزی می کند ، فورا و در اسرع وقت با یک پزشک درماتولوژیست قرار ملاقاتی تنظیم کند.

 

اگر تمایل به برنزه شدن دارید ، خودتان این کار را انجام دهید

هربار که خارج از منزل و بدون روغن های برنزه کننده ، اقدام به تیره کردن پوست خود می کنید ، خطر تسریع روند پیری و حتی سرطان پوست را به جان می خرید.

برنزه شده در خانه و با استفاده از روغن های سالم و بهداشتی می تواند ظاهر دلخواه شما را بدون این که عوارضی برایتان داشته باشد به ارمغان بیاورد.برای این که پوستتان سالم بماند باید از آن در مقابل اشعه ی آفتاب محافظت کنید.

از محصولات پوستی ای که با پوستتان تطابق دارد استفاده کنید

پوست شما چه جنسی دارد؟ چرب، خشک، نرمال ، ترکیبی یا حساس؟!

آیا عارضه ی پوستی خاصی دارید؟استفاده از محصولات فرموله شده که مطابق با نیازهای پوست شماست می تواند به داشتن پوستی سالم تر و شفاف تر کمک کند.

پاکسازی پوست در همدان
پاکسازی پوست در همدان

از تمایل به خارش و مالیدن پوست خود اجتناب کنید

اگر خیلی عرق کرده اید یا آکنه های فعالی روی پوستتان دارید ، ممکن است بخواهید که مرتب آن را بخارانید.اما توصیه می کنیم که به هیچ وجه این کار را انجام ندهید.خاراندن می تواند پوست شما را ملتهب کرده و همین مسئله موجب بدتر شدن عارضه تان از جمله آکنه می شود.

صورت خود را به هنگام بیدار شدن، قبل از خواب و زمان تعریق بشویید

شستن صورت به هنگام بیدار شدن می تواند کثافات و باکتری هایی که هنگام خواب روی صورتتان جا خوش کرده اند را از بین ببرد.قبل از خواب نیز توصیه می شود که آرایش ، گریم و دیگر چیزهایی که روی پوستتان است را بشویید.

با ملایمت صورت خود را بشویید

شستن ملایم ، باعث می شود که پوستتان شاداب تر به نظر برسد.برای انجام این کار ، پوست را با آب ولرم مرطوب کنید.سپس یک شوینده ی ملایم و متناسب با پوست را به آن بزنید.بعد با نوک انگشت شوینده را روی پوست ماساژ دهید.در آخر پوستتان را با آب ولرم بشویید. استفاده از حوله ی تمیز و نرم برای خشک کردن پوست نیز بسیار حائز اهمیت است.

پاکسازی پوست در همدان
پاکسازی پوست در همدان

کمتر استرس داشته باشید

پیدا کردن راهی برای کنترل استرس و اضطراب نیز به داشتن پوست تمیز و سالم کمک می کند.برخی بیماری های پوستی مثل پسوریاس و اگزما معمولاً هنگامی بروز پیدا می کنند که فرد به شدت دچار استرس شده است.علاوه بر این استرس می تواند موجب بروز خیلی از عارضه های پوستی مثل آکنه ، جوش ، چین و چروک و…شود.

اگر از ظاهر پوستتان راضی نیستید ، با یک درماتولوژیست قرار ملاقات بگذارید

وقتی که صحبت از پوست باشد ، درماتولوژیست ها بهترین راه حل درمانی به حساب می آیند.این پزشکان متخصص می توانند هزاران بیماری و عارضه ی پوستی را تشخیص داده و درمان کنند.علاوه بر این پزشکان پوست می توانند برای جوانسازی و پاکسازی پوست نیز به شما کمک کنند.

دکتر پوست خوب در همدان

مطالبی که در بالا از نظر گذراندید، رازهایی بود که بیشتر پزشکان برای پاکسازی و جوان ماندن پوست توصیه می کنند.

اما در صورتی که اهل همدان هستید و می خواهید که به این پزشک مراجعه نمایید ، توصیه می کنیم اینجا را کلیک کرده و مستقیماً با همکاران ما در مرکز زیبایی و پوست همدان در ارتباط باشید.

بهترین دکتر متخصص پوست در همدان

قطعاً پزشکان پوست در همدان فراوانند اما شاید بهترین انتخاب شما آن باشد که به سراغ پزشکی بروید که توسط دیگر مراکز معتبر (مثل مجموعه ی تهران اسکین) تایید شده باشند. پزشکانی که ما در این مجموعه معرفی می کنیم ، همگی بهترین و حاذق ترین در زمینه های تخصصی خود می باشند و نسبت به درمان عارضه های پوستی بیمار ، تعهد فراوانی دارند.

علاوه بر این ، از روش ها و متدهای کاملاً علمی (مثل میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ ) جهت پاکسازی پوست نیز در مرکز همدان استفاده می شود.

پس تعلل نکنید و همین امروز به فکر سلامت پوست خود باشید. پزشکان ما آماده پاسخ دهی به کلیه ی سوالات شما در این باره هستند!

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments