دلایل و درمان ریزش مو در آقایان

مردان و ریزش مو: دلایل چه هستند؟

ریزش موی آقایان

آشکارسازی حقایق مربوط به طاسی از پیوند مو تا شانه های لیزری

ممکن است این موضوع یک خودبینی ظاهری در مردان آمریکایی به نظر برسد که باکس های ایمل شان پر از تبلیغات مربوط به محصولات ضد ریزش موست و اینکه سالانه بیش از میلیون ها دلار برای این محصولات هزینه می کنند. اما نه! این موضوع درست نیست. کریش کانتزمن در کتاب خود تحت عنوان “مو!”، تلاش تاریخی انسان برای پایان دادن به طاسی و اضطراب طاق گنبدی شدن سر را نشان داده است.

طاسی حتی در انجیل نیز آمده است- از داستان مکابیان تا داستان سامسون و دلیلا، تمامی متون عهد عتیق با از دست دادن مو عجین بوده اند. اگر آن زمان نیز ایمیل بود حتما الیاس سعی در خرید اینترنتی محصولات ضد ریزش مو داشت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تا زمانی که مردان از بلند شدن پیشانیشان رو ترش کنند، از استفاده از هیچ چیزی برای درمان آن پرهیز نمی کنند. از پماد چربی کرگدن تا ادرار کره اسب جوان، تاریخ پر است از ترکیبات “دیوانه وار موثر” که در واقع هیچ تاثیری ندارند. و امروز با جستجویی سریع در گوگل در می یابیم که محصولات امروزی نیز مانند آنها پوچ و بی تاثیرند.

در واقع، تعداد بسیار محدودی از درمانهای موثر برای طاسی مردانه وجود دارد. با توجه به اینکه دو سوم از مردان آمریکایی یک سطح قابل توجهی از نازک شدن مو را با وارد شدن به  35 سالگی تجربه می کنند، بررسی گزینه های موجود ضروری است.

قرصی برای جلوگیری از ریزش مو

در جستجوی یک قرص ضد طاسی هستید؟

قرص فیناستراید (Finasteride)، نام دیگر: Propecia، با دوز روزانه 1 میلی گرم توصیه می شود. از آنجا که با کاهش سطوح دی هیدروتستوسترون (DHT) ریزش مو را کاهش و باعث رویش مجدد می شود. دکتر رابرت برنشتاین، استاد بالینی پوست در دانشگاه کلمبیا و بنیانگذار مرکز پزشکی ترمیم مو برنشتاین ، می گوید که توصیه می کنم که هر کس با هر نوع ریزش مو قرص فیناستراید را مصرف کند. برای بیمارانی که جوان تر هستند، مینوکسیدیل (minoxidil) را نیزتوصیه می کند. اما داروی اصلی فیناستراید است چراکه سوابق در طول 5 سال نشان دادند که این قرص ریزس مو را در بیش از 85 درصد مصرف کنندگان بهبود داده است.

هر دو محصول، فیناستراید و مینوکسیدیل ( و همچنین Rogaine) ، هرچند که مورد تایید FDA هستند، ولیکن به تعهد تاثیر بخشی نیازمندند. استفاده از دیگر محصولات را متوقف کنید، زیرا در طی چند ماه، تمام آنچه سعی در نگهداری و باز رشدی داشتیه اید را از بین می برید.

فیناستراید دارای عوارض جانبی جنسی بالقوه است. درصد بسیار کمی از مردان تجربه کاهش میل جنسی و مشکلات دیگر را داشتند، اما این مسئله به طور کلی نادر و موقت است.

 

مرکز تحقیقات کلینیک پوست آلومینا

[divider]

کلینیک آلومینا مرکز فوق تخصصی زیبایی، پوست و لیزر درمانی است.

تماس با ما

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments