دستگاه لیزر الکس دایود خوبه؟ اگه نه، بهترین دستگاه لیزر کدومه؟

دستگاه لیزر الکس دایود خوبه؟ اگه نه، بهترین دستگاه لیزر کدومه؟

دستگاه لیزر الکس دایود خوبه؟

سلام و خوش آمدین.

پاسخ به سوالات لیزر شما در پیج اینستاگرام مرکز لیزر شریعتی: laser.shariati

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

“آیا فهیمه در سریال پایتخت 6 برای بهبود اوضاع مالی خود و خانوادش به تزریق بوتاکس رو آورده؟ آخه با خواهر شوهرگری به هما پیشنهاد می کنه که با انجام بوتاکس توی سالن فرهمند عیب های صورتش رو برطرف کنه؟ حتی ممکنه در پایتخت 7 شاهد خرید یه دستگاه لیزر خانگی و آرایشگاهی توسط فهیمه باشیم؟ البته شاید فهیمه هرگز اینکارو نکنه چون به احتمال زیاد سر و صدای برحقّی از جامعه پزشکی-زیبایی در میاد که چرا کاراکتر فهیمه به صورت غیرتخصصی در امور متخصصین لیزر دخالت کرده!”

اگه حوصله تون کمه و دوست دارین یه راست بریم سراغ اصل مطلب و بی پرده بهترین دستگاه لیزر رو معرفی کنیم، جواب سوالِ “آیا دستگاه لیزر الکس دایود خوبه؟” اینه:

دستگاه الکس-دایود چینی فیک هست و مرغوب نیست و اپراتورهای باتجربه هم همین مطلب رو تایید می کنن. اغلب مواقع، انواع دستگاهای شبه لیزر IPL و اس اچ آر و نامرغوب در دسته الکس-دایود قرار دارن. در تبلیغات صحبت از اینه که فلان دستگاه الکس-دایود بی درد هست و برای موهای کرکی جواب میده که البته این ادعا درست نیست!
و اما اصیل ترین و بهترین دستگاه لیزر در کل دنیا چیست؟ جواب فوری اینه: مدیواستار اسکلپیون آلمانی. اما دلایل منطقی کارشناسان لیزر برای اثبات اینکه یک دستگاه خاص بهترینه چیستن؟ برای پاسخ ها با ما همراه باشین.

آشنایی با دستگاه لیزر

“سرچ اینترنتی کنین: دستگاه لیزر الکس دایود خوبه؟ و جوابای غیرمعقولی بالا میان! راستش از دیدن تبلیغات مقاله های  صفحه اول گوگل راجع به بعضی دستگاه های لیزر نامرغوب و خانگی و آرایشگاهی و از جمله الکس-دایود تعجب می کنم. هر شرکت یا مرکزی اسم یه برند خاص رو برده و کلی ازش تعریف کرده که بدون درده و برای رفع موهای کرکی چنین و چنان هست. این تعاریف اونقدر دلچسبه که خواننده امتحان نکرده سریع باور می کنه و به اون مرکز مراجعه میکنه. جالبه که این شرکت ها فقط روی دو تا طول موج 755 و 808 نانومتر مانور دادن در حالی که درجه بندی پالس، انرژی و طول موج لیزرهای فوق پیشرفته بسیار گسترده تر و تخصصی تر هست.

دستگاه های لیزر در انواع مختلفی از پیشرفته تا نامرغوب و حتی مضر وارد ایران شدن.
نکته مهم:
اصطلاحات الکس یا دایود نام دستگاه یا برند لیزر نیستن بلکه فن آوری لیزر با طول موج های تعریف شده هستن. برای مثال، الکس 755 نانومتری برای پوست روشن با موهای ضخیم، دایود 810 نانومتر برای پوست سبزه، ان دی یاگ 1064 نانومتری (جزو لیزرهای پرعارضه) برای پوست تیره، شبه لیزر نامرغوب IPL با طول موج 590 تا 1200 نانومتر برای تیپ پوستی خیلی روشن تا روشن و موهای مشکی و به ادعای سازندگان این لیزر برای رفع موهای نازک و خاکستری و قرمز! و غیره.
دوست عزیز، نگاهی به تبلیغات آی پی ال بیاندازیم. نکته قابل تامل اینه که این شبه لیزر مناسب تمامی انواع پوست و مو معرفی شده اما در واقع برای تیپ 1 و 2 (مقیاس فیتزپاتریک) جواب داده و ریسک برگشت پذیری موی زائد با اون بالاست. برند سینرون اِلوس مثالی از IPL هست.

نکته 3: بهترین دستگاه لیزر موهای زائد از یک درجه بندی گسترده و ظریف برای انواع پوست و مو و بدون آسیب به بافت اطراف بهره می گیرد. این دستگاه لیزر صرفا الکس یا دایود یا حتی ترکیبی از این دو نیست بلکه از تمامی امکانات تنظیم لیزری برای ریشه کنی موی زائد و غیرفعال سازی عروق خونی تغذیه کننده برخوردار هست.


دستگاه های مخصوص لیزر موهای زائد

از میان اینهمه لیزر، تعداد برندهای خوب کمتر از تعداد انگشتان یک دست هستن و تازه بین این برندها هم تفاوت و اختلاف طبقاتی هست. در لینک زیر، چند تا از دستگاه های لیزر رو با هم مقایسه کردیم:

لینک مقایسه انواع دستگاه لیزر موهای زائد

اسم انواع دستگاه لیزر

انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

دو تا از برندهای الکس 755 نانومتری مناسب پوست روشن و گاهی تاثیر گذار برای موهای نازک عبارتند از:

کندلا جنتل لِیز

سایناشور آپوجی اِیلیت

………………………………………………………………………………………………….

انواع دستگاه لیزر دایود

دو برند مثال از لیزر دایود مناسب پوست سبزه و گندمی عبارتند از:

آلما سوپرانو xl

لایت شیر دوئت

………………………………………………………………………………………………..

انواع دستگاه لیزر ای پی ال

بعضی برندهای آی پی ال (با احتمال بالای سوختگی و اسکار و زخم) عبارتند از:

کوانتوم، اپی لایت، لینتون لومینا، آی پالس، لایت شیر، سینرون ایلایت، و غیره.

……………………………………………………………………………………………….

بهترین دستگاه لیزر در بازار

و اما بهترین دستگاه لیزر در بازار ایران مدیواستار اسکلپیون هست که اختصاصی برای رفع موهای زائد همه نوع پوست و مو طراحی شده. مدیواستار متعلق به کمپانی معروف زایس در آلمانه که با همکاری شرکت مدیواستار ساخته شده و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هست:

چون اثربخشی مدیواستار چند برابر دستگاه لیزرهای دیگه هست، تعداد جلسات لیزر شما کاهش قابل توجهی یافته و در نتیجه از نظر وقت و هزینه براتون خیلی به صرفه تر در میاد.

یه پیشنهاد خوب:
اگه دنبال یه مرکز لیزر منصف از نظر قیمت با دستگاه مدیواستار هستین، مرکز شریعتی تهران رو پیشنهاد می کنیم. البته این دستگاه چون فوق پیشرفته هست هر مرکزی قدرت خرید و نگهداریشو نداره. به عبارتی، مدیواستار جزو لیزرهای گران قیمته که هر جایی نمی تونین پیداش کنین. جزو لیزرهای تر تمیزه که کوچکترین آلودگی ای به بدن شما منتقل نمیشه. چرا؟ دلیلش استفاده از سلفون یه بار مصرف (بر خلاف ژل و الکل یا هیچی!) سر هندپیس لیزر و روی پوست خود شماست.

مدیواستار به بی درد بودن مشهوره. اگه پوست حساسی دارین، بهترین گزینه مدیواستار هست. حتی افرادی که پوستشون فوق العاده نازک نارنجی و حساسه از مدیواستار راضی بودن. در لینک زیر (پایین صفحه)، تفاوت نظرات کاربران رو درباره مدیواستار در مقایسه با بقیه لیزرها قابل نمایشه. به علاوه، لیست تمام قیمت های لیزر کاملا به روز رسانی و درج شده:

دوست عزیز، به علت جلوگیری از کپی مطالب سایت تهران اسکین توسط سایت های سودجو، فقط با شیفت+کلیک (همزمان) صفحه جدید باز میشه و صفحه فعلی می مونه:

لینک: نظرات مردم درباره دستگاه مدیواستار اسکلپیون در مقایسه با لیزرهای کندلا، پلاتینیوم، IPL، اس اچ آر و غیره.


 بهترین دستگاه لیزر کدومه؟

بیایید از ویژگی های ترکیبیِ بهترین دستگاه لیزر بگیم. این طوری خودتون می تونین بهترین دستگاه لیزر رو تشخیص بدین:

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت یا دایود یا ان دی یاگ و غیره نیست؛ الکس-دایود هم نیست! بلکه یه دستگاه لیزر مناسب تمامی انواع پوست و مو هست. به این معنی که، تا حالا هیچ گزارشی از عوارض تغییر رنگدانه پوست شما (تفاوت رنگش با اطرافش بعد از لیزر )، درد اذیت کننده، قرمزی و التهاب پوست، دون دون شدن زیر پوست (گرانولوم)، و این چیزا نشده.

بهترین دستگاه لیزر درجه بندی در مقیاس گسترده داره و فقط دو سه تا طول موج نداره! یعنی، هم رو پوست روشن خوب جواب میده و هم روی پوست گندمی، سبزه، تیره. هم روی موهای ضخیم خوب جواب میده و هم روی موهای نازک و کرکی رنگدانه دار.

بهترین دستگاه لیزر طوری طراحی شده که اثربخشی چندبرابری داره و در مقایسه با لیزرهای دیگه تعداد جلسات لیزر شما به طور چشمگیری کاهش میده. بنابراین، از نظر هزینه و وقت براتون خیلی به صرفه تر هست.

از دوستان و افرادی که تجربه کردن درباره درد دستگاه لیزر بپرسین. به ندرت از بی درد بودن لیزر می شنوین! و اما همیشه استثنا وجود داره: به تجربه خود من و همکاران، مدیواستار واقعا بدون درده. درد خیلی جزیی برای پوستای حساس قابل چشمپوشی هست. در مقایسه با بقیه لیزرها، میشه گفت مدیواستار بدون درد و بدون تجربه ی عوارض فوق هست. البته فراموش نکنیم که گاهی عوارض لیزر ناشی از رعایت نکردن پیش شرطه ها و مراقبت های قبل و بعد از لیزر هست.

بهترین دستگاه لیزر علاوه بر هدف گیری ریشه موی زائد (فولیکول مو) یه طول موج جداگانه برای غیرفغال سازی عروق تغذیه رسان به موی زائد رو هم داره.

از نظر اپراتور باتجربه و کارشناس لیزر کاربلد، هیچ دستگاه لیزری از دو خاصیت همزمانِ هدف گیری رنگدانه و غیرفعال سازی عروق خونی تغذیه رسان موی زائد برخوردار نیست مگر مدیواستار اسکلپیون! ازتون می خوام تمام تبلیغات لیزرها رو بخونین؛ حتما متوجه این تفاوت ویژه ی اسکلپیون میشین.


بیشتر بدانید:

دستگاه لیزر موهای زائد اس اچ آر

معایب دستگاه لیزر shr

دستگاه اس اچ آر اصلا تکنولوژی لیزر نیست. shr فقط یه شبه لیزر هست و چون ارزونه دسترسی بهش راحت تر و تبلیغات دربارش بیشتره!
اگه دوست دارین مناطق وسیع تری از پوستتون تخریب شه و فقط در حد گولزنک از رشد موهای زائدتون اونم فقط یکی دو جلسه اول کم شه، همین اس اچ آر رو انتخاب کنین!
چون بین جلسات لیزر چند هفته فاصله هست، بعضی دوستان همون اول متوجه اثرات منفی این شبه لیزر نمیشن و باید منتظر بمونن!
نکته: اثربخشی shr موقت و احتمال برگشت و حتی دو برابر شدن رشد موهای زائد شما با این شبه لیزر وجود داره! عوارض لیزر هم دور از انتظار نیست: مثل قرمزی و تورم، سوختگی، تغییر رنگدانه اصلی پوستتون، دون دون شدن، و غیره!


فرق دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت

دایود و الکساندرایت دو تا فن آوری لیزری هستن (نه برند دستگاه) که البته هر دوشون دائم در حال بروز رسانی و تغییرن. میانگین طول موج دایود به روال معمول 810 نانومتره و بیشتر برای پوست سبزه و گندمی کاربرد داره. البته لیزرهای دایود جدید فقط یه طول موج ندارن و از درجه بندی هایی برای انواع پوست و مو برخوردان. لیزرهای نوع فن آوری الکساندرایت با میانگین طول موج 755 انومتر بیشتر برای پوست های روشن و موهای مشکی کاربرد دارن. برندهای این لیزرها متنوع هست. برای مثال، آپوجی ایلیت یا کندلا. جالبه که خود این برندها دستگاه های ثابت و همیشگی ای نیستن و هر چند مدت یه سری تغییرات در اونها ایجاد میشه.

بهترین دستگاه لیزر از نوع الکس-دایود نیست بلکه یه دستگاه با انواع درجه بندی مثل یه طیف هست که متناسب با تفاوت های انواع پوست و مو طراحی و ساخته شده. بهترین دستگاه لیزر دنیا در حال حاضر همون لیزر مدیواستار اسکلپیون هست چون چندین خاصیت همزمان با هم رو در خودش گنجانده که هیچ لیزر دیگه ای این خواص رو نداره. یکی از مهمترین این خاصیت ها اینه که از طول موج های جداگانه برای غیرفعال سازی عروق تغذیه رسان به ریشه موهای زائد برخورداره. این خاصیت در هیچ دستگاه لیزر دیگه ای وجود نداره.

مضرات دستگاه لیزر دایود

اینکه بگیم “مضرات دایود” اصطلاح درستی نیست چون خود دایود انواع دستگاه و انواع برند داره. بهتره بگیم مضرات برند دایود مربوط به فلان دستگاه دایود ساخت فلان شرکت…. ما لیزرهای دایودی داریم که در نوع خود بهترین هستن و برای انواع پوست و مو مناسبن.

اما در کل، فرض کنیم پوست شما روشن هست و با طول موج 810 نانومتری یک دستگاه لیزر موهای زائدتون رو برطرف کنین. در این صورت، احتمال اینکه این طول موج برای پوست شما سنگین باشه و رنگدانه اون رو تغییر بده یا سوختگی و لک ایجاد کنه وجود داره.
نکته: با تعیین درجه فولیکول موی خود توسط اپراتور یا پزشک، بهترین طول موج مناسب پوست و موی شما انتخاب خواهد شد. اینطوری، از شر عوارض در امان می مونین. البته بعضی اپراتورها چنان خبره و باتجربه هستن که با یک نگاه به اوضاع موهای زائدتون تشخیص میدن چه طول موج و چه لیزری برای شما جواب میده یا نمیده، عوارض داره یا نداره!


فروش اقساطی دستگاه لیزر موهای زائد

دوستان عزیز، مجموعه تهران اسکین چندین سال هست که با شرکت های ارایه دهنده بهترین دستگاه های لیزر دنیا آشناست. تهران اسکین یک راهنمای جامع برای تمایز لیزرهای باکیفیت و کم کیفیت، اصل و فیک از هم می باشد. در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بهترین قیمت ها و معرفی شرکت های منصف، پیشنهاد می کنیم از کادر بسیار مجرب و متخصص تهران اسکین کمک بگیرین.

لینک: تماس با تهران اسکین


خرید دستگاه لیزر دایود دست دوم

دوستان خوب، در صورت تمایل به خرید یا سرمایه گذاری در زمینه انواع دستگاه لیزر سالم با قیمت های مناسب می توانید از کادر تخصصی تهران اسکین کمک بگیرید.

لینک: اطلاعات جامع سرمایه گذاری مطمئن تجهیزات لیزری


قیمت دستگاه لیزر موهای زائد دست دوم

برای اطلاعات قیمت دستگاه لیزر موهای زائد دست دوم، می تونین از کارشناسان تهران اسکین کمک بگیرین.


اجاره دستگاه لیزر الکساندرایت

نکته کمکی:
دوست عزیز، سعی کنین از انتخاب مراکزی که از دستگاه های اجاره ای استفاده می کنن پرهیز کنین. دلیلش اینه که دستگاه لیزری که مرتب از این کلینیک به اون کلینیک یا مطب  جابجا میشه احتمال آسیب بهش بیشتره!
دلیل دوم اینه که ممکنه وسط کارِ لیزر قرارداد اجاره تمام شه و برای جلسه بعد با یه دستگاه لیزر دیگه که احتمالا با پوست و موی شما ناسازگاره سروکار داشته باشین!

بنابراین، بهترین کار اینه که از همون اول یه مرکز درست حسابی با مالکیت دستگاه های لیزر فوق پیشرفته انتخاب کنین و تا آخر با همون دستگاه ادامه بدین.


مزایای دستگاه لیزر الکس

لیزرهای الکس (به شرط انتخاب برند خوب الکساندرایت) برای تیپ های پوستی 1 تا 3 با موهای ضخیم (و گاهی برای بعضی موهای نازک) خوب جواب میدن اما برای تیپ های گندمی، سبزه و تیره مناسب نیستن! بنابراین، مراقب باشین که هر لیزر الکسی مناسب همگان نیست!
فریب تبلیغات بدون درد و مناسب برای کل  تیپ های پوستی رو نخورین. بعضی مراکز تبلیغات کاهش دایمی موهای لیزر رو انجام میدن که غلو و غیرواقعی ست چون هنوز هیچ دستگاه لیزری اختراع نشده که بتونه صد در صد موهای زائد رو ریشه کن کنه. فقط لیزر مدیواستار تا حد قابل توجهی از رشد موهای زائد کم می کنه چون علاوه بر هدف گیری رنگدانه موی زائد جلوی فعالیت عروق خونی تذیه رسان به موهای زائد رو میگیره.


مزایای دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر اگه برند مرغوب باشه برای پوست سبزه، گندمی و تیره خوب جواب میده. امروزه دستگاه های دایودی به بازار اومده که عوارض خاصی ایجاد نمی کنن و حتی برای موهای کرکی و نازک (با ریشه موی رنگدانه دار) جواب دادن. توصیه می کنم اگه راهنمایی خواستین با کارشناسان لیزر تهران اسکین تماس بگیرین. چون اسامی دستگاه های دایود متنوع هست و اطلاعات هر کدوم جداگانه.


خلاصه مطلب:

آیا دستگاه لیزر الکس دایود خوبه؟ یا نه؟

سوال: آیا دستگاه لیزر الکس دایود خوبه؟

جواب: خیر. لیزرهای الکس دایود جزو دسته لیزرهای چینی با طول موج های ترکیبی و با عوارض می باشند.

سوال: آیا دستگاه لیزر الکس دایود خوبه؟ اگه نه، بهترین دستگاه لیزر کدومه؟

جواب: بهترین دستگاه لیزر جهان در حال حاضر که اختصاصی رفع موهای زائد ساخته شده مدیواستار اسکلپیون متعلق به دو شرکت معروف آلمانی زایس و مدیواستار می باشد. با انتخاب مدیواستار، از مزایای کاهش تعداد جلسات، کاهش هزینه، تجربه لیزر بدون درد و بدون عوارض قرمزی خارش یا تورم و کاهش وقت برخوردار می شوید.

منبع 1

منبع 2

آرزوی سلامتی برای شما داریم.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments