آرایش تابستانی

در گرما و فصل تابستان چگونه آرایش کنیم؟

Image result for ‫در گرما و فصل تابستان چگونه آرایش کنیم؟‬‎

در گرما و فصل تابستان چگونه آرایش کنیم؟

تابستان فصلی است که به دلیل گرمای هوا نمی شود از بسیاری از لوازم آرایشی مانند خط چشم مایع و رژلب های ضخیم استفاده کرد.   ما از آرایشگران ماهر خود خواستیم بهترین نکات  را برای از بین نرفتن آرایش و داشتن چهره ای شاداب حتی در گرم ترین هوا با شما در میان بگذارند.

همان قدر که روش های  مراقبت از پوست اهمیت دارد،  به همان نسبت نیز آرایش کردن شما دارای  اهمیت است.  فیونا استایلز، هنرمند مشهور، می گوید: ” در هوای گرم هر روز صبح   از یک مرطوب کننده بدون چربی استفاده کنید.  اگر دقیقاً نمیدانید چه نوع مرطوب کننده برای پوست شما مناسب است، از مشاوران زیبایی و پوست کمک بگیرید.”

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

انتخاب کرم پودر مناسب

Image result for ‫انتخاب کرم پودر مناسب‬‎

پس از استفاده از مرطوب کننده چند لحظه تأمل کنید.  سپس  کرم پودر مناسب آرایش تان را قبل از آرایش کردن به صورت خود بزنید.  یک  هنرمند آرایشگر در نیویورک می گوید: ” زیر سازی مناسب  آرایش در تابستان بسیار اهمیت دارد.  اگر زیر سازی به خوبی انجام شود، پوست صورت تان سنگین نمی شود و شما وجود یک لایه سنگین را روی پوست خود احساساس نمی کنید.  در این صورت آرایش تان نیز بهتر حفظ خواهد شد.”

استفاده از پودر  برنزه کننده  

 Image result for ‫استفاده از پودر  برنزه کننده‬‎

تروی   هنرمند آرایشگر نیویورک سیتی می گوید: “پوست برنزه چشم هایتان را روشن تر می کند، و دندان هایتان را سفید تر نشان می دهد.  پوست برنزه همه را زیباتر می کند.  برای اینکه رنگ برنز پوست تان غیر طبیعی به نظر نرسد، تروی توصیه می کند که پودر برنزه را فقط به قسمت های بالایی چهره خود، دقیقاً همان جایی که خورشید به صورت طبیعی بیشتر بر آنها می تابد، بزنید.  مانند: پیشانی، گونه ها،  چانه  و بینی.

همچنین با استفاده از پودر برنزه جای جوش و برآمدگی های پوست خود را بپوشانید.  پودر برنزه را به سادگی و راحتی به پوست خود بمالید.  شما می توانید از این پودر برای کناره های صورت در نزدیکی گوش ها و همچنین گردن خود نیز استفاده کنید.   به خصوص  اگر موهای کوتاه دارید یا موهی تان را مدل دم اسبی آرایش می کنید.

آرایش ملایم مناسب برای تابستان

Image result for ‫آرایش ملایم مناسب برای تابستان‬‎

اگر می خواهید آرایش صورت تان ماندگار باشد، کمتر آرایش کنید.   اگر می توانید  فقط از یک مرطوب کننده و کانسیلر برای پوشاندن لک ها و تیرگی های روی پوست صورت تان  استفاده کنید. زیرا  در هوای گرم آرایش ذوب می شود.  بنا براین  بهترین راه برای جلوگیری از ذوب شدن آرایش  این است که کمتر از لوازم آرایشی استفاده کنید.

آرایش لب ها

Image result for ‫آرایش لب ها در تابستان‬‎

از آنجایی که روزهای تابستان بسیار طولانی و گرم هستند، لب های شما در تابستان خشک و پوسته پوسته می شوند.  برای پیشگیری از این اتفاق از نرم کننده های لب همراه  با    SPF استفاده بکنید تا بتوانید به راحتی رژ لب زیبا و خوشرنگی به لب هایتان بزنید.

همه دوست دارند که زیبا باشند اما تفاوت زیادی میان زیبایی و آرایش تند و براق وجود دارد.  از کرم های براق برای پایه آرایش خود استفاده نکنید. زیرا گرما و رطوبت هوا به اندازه کافی صورت شما را براق نشان می دهد.

استفاده از رژلب و رژ گونه و سایه های پررنگ بسیار زیبا است اما برای فصل تابستان و گرما مناسب نمی باشد.  برای یک آرایش سبک به سراغ رژ لب ها و سایه های چشم خود بروید.  ابتدا خط لب بکشید سپس از یک رژ لب با رنگ روشن استفاده کنید.

برای آرایش چشم از سایه مایع استفاده کنید  

Image result for ‫سایه مایع‬‎

برای اینکه سایه ای که پشت چشم هایتان استفاده می کنید مدت بیشتری بماند، بجای استفاده ازسایه های چرب از سایه مایع استفاده کنید.  شارونا شویتزر، هنرمند آرایشگر می گوید: “استفاده از سایه های چرب موجب ایجاد چروک و چسبیده شدن آن به پلک ها می شود.  برای اینکه سایه شما در تمام طول روز  ماندگار باشد، یک لایه پودر را روی سایه مایع بمالید. سپس با استفاده  از مداد چشم در گوشه چشم خود زاویه ای درست کنید و روی آن سایه تیره بزنید.  تا ماندگاری  بیشتری داشته باشد.”

استفاده از لوازم آرایش چشم ضد آب

Image result for ‫لوازم آرایش چشم ضد آب‬‎

هیچ چیز بدتر از ریختن ریمل مژه ها یا خط چشم نیست.  از استفاده از لوازم آرایش چشم بخصوص در فصل تابستان که حرارت بدن بالا می رود و گرمای خورشید طاقت فرسا است خودداری کنید.

فقط از ریمل ها و خط چشم های واترپروف استفاده کنید تا زیر چشم ها یتان سیاه نشود. شما حتی می تونید با خط چشم ضد آب در استخر شنا کنید !

 لوازم آرایش واترپروف مصرف کنید!

Image result for ‫لوازم آرایش واترپروف‬‎

هنگامی که شما کلمات لوازم آرایشی “ضد آب” را می شنوید، به احتمال زیاد فقط به یاد ریمل مژه و ابرو یا خط چشم می افتید.   اما به غیر از ریمل و خط چشم محصولات واتر پروف آرایشی دیگری مانند کرم پودر، کانسیلر، رژ گونه و غیره وجود دارد که به منظور مقاومت در برابر گرما، رطوبت، عرق و آب ساخته شده اند.

استفاده از رژ گونه

Image result for ‫استفاده از رژ گونه‬‎

 

استفاده از رژ گونه زیبایی صورت شما را افزایش می دهد.  مصرف رژگونه های پودری هنگامی که با عرق ترکیب می شود بسیار ناخوشایند است.  بنا بر این بهتر است در هوای گرم از رژ گونه مایع به صورت یک لایه بسیار نازک استفاده کنید تا صورت تان را براق نشان ندهد.

انتخاب پنکیک مناسب

Image result for ‫انتخاب پنکیک مناسب‬‎

در فصل تابستان بهتر است از پنکیک های فشرده استفاده نکنید.  زیرا بر اثر گرما و همچنین عرق کردن این پنکیک غلیظ و سفت می شود و پوست  شما را ناهموار نشان می دهد.

محقق و مترجم : مینو شفیعی 

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.goodhousekeeping.com/beauty/makeup/tips/a22078/summer-makeup-tips” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.allure.com/gallery/best-summer-makeup-tips” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.instyle.com/beauty/simple-summer-makeup-tips-pros” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments