در مورد لیزر موهای زائد بیشتر بدانیم

لیزر موها

از بین بردن موهای زائد بدن از طریق لیزر، بهترین و موثرترین راه حل می باشد تا به طور دائم از شر موهای زائد خود خلاص شوید. محبوبیت لیزر به عنوان یکی از مهمترین روش های غیرتهاجمی آرایشی تعجب آور نیست، همانطور که هم اکنون افراد بسیاری از پوست صافی برخوردار هستند که نیازی به تراشیدن موهای آن هم ندارند.

رشد مو:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

زمانی که فولیکول های مو در حال رشد هستند، بهترین فرصت برای تاثیر لیزر می باشد. زیرا مو دارای سه مرحله رشد می باشد: آناژن ( مرحله ی رشد)، کاتاژن ( مرحله ی استراحت) و تلوژن ( مرحله ی ریزش) که البته ی همه ی موها به طور همزمان رشد نمی کنند. در نتیجه برای به دست آوردن بهترین نتیجه در حذف دائمی موها، لیزر درمانی در چند مرحله انجام می شود.

بهترین نتایج:

با کنار هم قرار دادن سکوی لیزر و بهترین متخصصان آموزش دیده در امر لیزر درمانی، بهترین نتایج ارائه شده زمانی حاصل می شوند که 85 تا 99 درصد موها به طور دائم از بین بروند. به طور متوسط 5 تا 6 جلسه با فاصله های 8 هفته ای برای رسیدن به چنین نتیجه ای لازم است.

مطمئنا نتایج در مورد افراد متفاوت است و ما پس از شناخت نوع پوست شما و ویژگی های موهایتان، استثنائاتی را دریافت خواهیم کرد. علاوه بر این ما به عهد خود وفادار هستیم و بهترین حالت را به شما ارلئه خواهیم داد.

از بین بردن موها از طریق لیزر چگونه اتفاق می افتد:

رنگدانه های موجود در فولیکول های مو، انرژی تولید شده توسط لیزر را جذب می کنند که باعث از بین رفتن شده از تولید مجدد مو نیز جلوگیری می کند. برای انجام این کار، فولیکول مو باید دارای رنگدانه ی کافی برای جذب انرژی لیزر باشد. به همین خاطر موهای سفید و خاکستری به لیزر پاسخ نمی دهند. لیزر بر روی موهای بور و قرمز هم تاثیر دارد، اما نه به اندازه ی موهای تیره. به عنوان یک قانون کلی در لیزر، مو باید تیره تر از پوست اطراف خود باشد تا لیزر به خوبی برآن تاثیر بگذارد.

ایمنی:

درمان موثر و سالم از طریق از بین بردن فولیکول های مو و بدون آسیب رساندن به بافت های پوست اطراف مو، انجام می شود. در انتخاب تنظیمات درمان مطلوب، تکنیسین باید متغیرهای زیادی را با یکدیگر هماهنگ کند، به همین خاطر یک سکوی لیزر پیشرفته با متخصصان مجرب کامل می شود.

یک سکوی لیزر پیشرفته در خود روش های لیزر درمانی متنوعی دارد. علاوه بر این سطح انرژی چنین سکوی لیزری قابل تنظیم با رنگ پوست، درشتی مو و رنگ مو می باشد. به این ترتیب تنظیم انرژی برای از بین بردن فولیکول مو از طریق FDA، بدون آسیب رساندن به بافت پوست اطراف آن، به راحتی انجام می شود.

ماندگاری پوست صاف:

زمانی که فولیکول مو را از بین ببریم، دیگر مو تولید نمی شود. هر فولیکول باقیمانده ای موهایی تولید می کند که نازکتر و سطحی تر هستند و مانند قبل دردسر ساز نیستند. مجددا پاکسازی 85 تا 99 درصد از موها، با تفاوت از فردی به فرد دیگر، انجام می شود. در نتیجه ی بالا رفتن سن و به مرور زمان و یا به دلیل تغییرات هورمونی و یا ژنتیک فردی، فولیکول های جدیدی ایجاد می شوند. به این دلایل و جلوگیری از به وجود آمدن فولیکول های جدید، برخی افراد ترجیح می دهند که جلسالت سالانه هم داشته باشند.

[divider]

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

لیزر 1

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments