خلاصی از شر موهای زائد صورت برای همیشه ! مگه میشه ؟

درمان قطعی موهای زائد چانه

درمان قطعی موهای زائد چانه
درمان قطعی موهای زائد چانه

رشد موهای زائد زیر چانه به خصوص برای خانم ها می تواند امری ناراحت کننده و خجالت آور  باشد . گاهی این موها نازک و کمرنگ بوده و گاهی ضخیم و قابل توجه هستند . برای رفع موهای زائد چانه گزینه های مختلفی وجود دارد اما بهترین و موثرترین روش برای رفع موهای زائد ،  لیزر درمانی است  . هم اکنون بسیاری از خانم ها لیزر را جایگزین سایر روش ها مانند اپیلاسیون ، کرده اند .

 

البته نه تنها خانم ها از رشد موهای زائد چانه ناراضی هستند  بلکه بسیاری از آقایان هم در مورد رشد بیش از حد موهای ضخیم چانه و صورت شان نیز ناراحتند . امروزه بسیاری از آقایان مانند خانم ها از لیزر درمانی استفاده می کنند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

مواردی که برای رفع مو زائد چانه باید در نظر گرفته شود

از آنجا که چانه ناحیه ای حساس است و لیزر این ناحیه بسیار درد ناک است بهتر است قبل از انجام اولین جلسه درمان حتما با متخصص لیزر درمانی مشورت نمایید . انجام پچ تست شما را راهنمایی می کند که چه نوع لیزری با پوستتان متناسب است . با انجام این تست هرگونه واکنش نسبت به درمان نشان داده می شود .

 

مزایای رفع موهای زائد  توسط لیزر

لیزر مو های زائد نتایج خوب و بلند مدتی را در پی خواهد داشت همچنین لیزر موهای زائد بدون بازگشت بوده و در وقت و هزینه نیز صرفه جویی می شود . از دیگر مزایای انجام لیزر موهای زائد  ظریف تر کردن ، روشن تر کردن و کند شدن رشد موها است.

 

 تعداد جلسات رفع موهای زائد چانه

تعداد جلسات درمانی برای رفع موهای زائد چانه همانند تعداد جلسات  لیزر درمانی صورت می باشد اما با این تفاوت که به نوع و رنگ پوست ، نوع و رنگ مو بستگی دارد . تعداد جلسات رفع موهای زائد چانه از حداقل ۴ جلسه تا حداکثر ۱۰ جلسه خواهد بود. فاصله بین هر جلسه ۶ تا ۸ هفته می باشد.

 

انتخاب لیزر متناسب با پوست

افراد مناسب برای رفع موهای زائد چانه ، افرادی با پوست روشن و موهای تیره هستند. درمان با لیزر می تواند برای پوست های تیره تر نیز موثر باشد اما هر لیزری را نمی توان برای هر نوع پوستی استفاده کرد. از همه اشکال سیستم های لیزری و IPL می توان در رفع موهای زائد چانه استفاده کرد. با مشورت با پزشک متخصص می توان از بهترین روش درمانی بهره مند شد .

[divider]

مترجم : مرضیه کبیری فر

گروه پزشکان تهران اسکین

منبع : http://www.healthcentre.org.uk/laser-hair-removal/lhr-chin.html

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها !!!

لیزر درمانی فرآیند حساسی است و باید در انتخاب کلینیک حسایت بالایی  داشته باشید.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

 برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments