از بین بردن سلولیت با مزوتراپی

درمان قطعی سلولیت با مزوتراپی

درمان سلولیت با مزوتراپی

درمان قطعی سلولیت نی نی سایت

سلولیت چیست؟

سلولیت یک وضعیت پوستی بسیار شایع و بی خطر است که باعث ایجاد فرو رفتگی و ناهمواری بر روی ران، بغل ران، باسن و شکم می شود. این عارضه در زنان شیوع بیشتری دارد.

بسیاری از افراد سعی می کنند با درصد موفقیت متغیر، ظاهر پوست خود را از طریق کاهش وزن، ورزش، ماساژ و کرم هایی که به عنوان درمانی برای رفع سلولیت به بازار عرضه می شود، بهبود بخشند. گزینه های درمانی اثبات شده پزشکی نیز در دسترس هستند، اگرچه نتایج آنها فوری یا طولانی مدت نیستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علائم سلولیت

درمان قطعی سلولیت

سلولیت به صورت گودی یا برجستگی (ناهموار شدن سطح) پوست به نظر می رسد. این وضعیت گاهی اوقات به شکل بافت پنیر یا پوست پرتقال توصیف می شود. سلولیت معمولا بین سنین 25 تا 35 سالگی ظهور کرده و به مرور زمان تشدید می شود.

مراحل مختلف سلولیت عبارتند از:

  • مرحله صفر: حین نیشگون گرفتن هیچ سلولیتی قابل مشاهده نیست.
  • مرحله یک: در حالت ایستاده یا خوابیده هیچ سلولیتی قابل مشاهده نیست. با این حال، حین نیشگون گرفتن بافتی شبیه پوست پرتقال مشاهده می شود.
  • مرحله دوم: در حالت ایستاده سلولیتی قابل مشاهده نیست اما در حالت خوابیده قابل مشاهده است.
  • مرحله سوم: در حالت ایستاده یا خوابیده سلولیت قابل مشاهده است.

سلولیت بیشتر در اطراف ران و باسن دیده می شود، اما در سینه ها، پایین شکم و بازوها نیز دیده می شود.

مشاوره رایگان مزوتراپی

پیامدهای سلولیت

رفع سلولیت نی نی سایت

از آن جایی که بیش از 90 درصد زنان دارای سلولیت هستند، شاید نسبت به بروز این وضعیت بی تفاوت باشید. اما اگر درصدد رفع آن برآمده اید، آگاهی از روش درمان آن بسیار اهمیت دارد.

سلولیت منجر به بروز بسیاری مشکلات جسمی و روانی در زنان می شود که عبارت هستند از:

  • کاهش سطح اعتماد به نفس
  • خجالت و ترس از مورد تمسخر قرار گرفتن شریک زندگی یا دیگران
  • اثرات منفی بر روابط زناشویی و میل جنسی
  • اجتناب یا کاهش لذت بردن از فعالیت های خاص مانند رفتن به استخر و ساحل
  • استرس ناشی از پنهان کردن دائمی سلولیت
  • هدر دادن وقت و پول در جهت به اصطلاح “درمان قطعی سلولیت”

درمان قطعی سلولیت

کاربردهای مزوتراپی

برای رفع سلولیت، درمان لازم نیست اما اگر نگران ظاهر پوست خود هستید، در مورد گزینه های درمان با پزشک مراقبت های اولیه یا متخصص بیماری های پوستی (متخصص پوست) یا جراحی پلاستیک صحبت کنید.

با این حال لازم است بدانید که جهت کاهش یا از بین بردن سلولیت تنها یک روش درمانی قطعی و اثبات شده وجود دارد و آن مزوتراپی است.

اگرچه محصولات بسیاری وجود دارند که مدعی درمان سلولیت هستند، اما بسیاری از آن ها صرفا دستگاه های ماساژ و کرم هایی هستند که تاثیر ناچیزی (یا گاها بدون هیچ تاثیری) در بهبود ظاهر افراد دارند. مزوتراپی با تمرکز بر روی علل زمینه ساز سلولیت و نه تنها با تکیه بر علائم آن، نتایج فوق العاده ای حاصل می کند.

در ادامه مطلب بیشتر در مورد رفع سلولیت با مزوتراپی توضیح می دهیم.

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی لاغری

مزوتراپی روشی است که از تزریق ویتامین ها، آنزیم ها، هورمون ها و عصاره های گیاهی برای جوان سازی و سفت شدن پوست و همچنین از بین بردن چربی اضافی استفاده می کند.

در سال 1952 میشل پیستور، پزشک فرانسوی، این روش را توسعه داد. مزوتراپی در ابتدا برای تسکین درد مورد استفاده قرار می گرفت. اما در سال های اخیر، این روش در بسیاری از زمینه ها محبوبیت زیادی کسب کرده است.

امروزه از مزوتراپی در موارد زیر استفاده می شود:

در این روش از سوزن های بسیار ریزی استفاده می شود تا یک سری مواد و ترکیبات به لایه میانی (مزودرم) پوست تزریق شود. ایده مزوتراپی این است که موارد اساسی مانند گردش خون ضعیف و التهابی که باعث آسیب پوست می شود را اصلاح کند.

فرمول استانداردی برای مواد تزریق شده در مزوتراپی وجود ندارد. پزشکان از محلول های مختلفی استفاده می کنند، از جمله این موارد:

  • داروهای بدون نسخه مانند وازودیلاتور ها و آنتی بیوتیک ها
  • هورمون هایی مانند کلسی تونین و تیروکسین
  • آنزیم هایی مانند کلاژناز و هیالورونیداز
  • عصاره های گیاهی
  • ویتامین ها و مواد معدنی

از بین بردن سلولیت با مزوتراپی

درمان سلولیت نی نی سایت

مزوتراپی قادر است سلولیت پا و باسن و شبیه پوست پرتقال بودن پوست را از بین ببرد و صافی و لطافت را به ارمغان آورد. درمان سلولیت ران با مزوتراپی بسیار موفقیت آمیز است و رضایت چشمگیر افرادی که تحت درمان قرار گرفته اند را به دنبال داشته است. به طور میانگین طی 10 الی 25 جلسه تمامی سلولیت های قابل مشاهده از بین خواهند رفت. اما در صورتی که سلولیت سخت تر و مقاوم تر باشد، به تعداد جلسات بیشتری نیاز است.

در طول هر جلسه، ممکن است داروی بی حسی روی پوست شما استفاده شود یا شاید هم نیازی به این کار نباشد. سپس یک سری تزریقات را با استفاده از یک سوزن کوتاه مخصوص دریافت خواهید کرد. ممکن است پزشک سوزن را به یک گان مکانیکی (مزوگان) متصل کند تا مقدار زیادی از مواد به ترتیب تزریق شوند.

تزریق را در عمق های مختلف (از 1 تا 4 میلی متر در پوست) بسته به این که قصد درمان کدام ناحیه را دارید، می توان انجام داد. در هر تزریق ممکن است فقط قطره کوچکی از محلول در پوست شما تزریق شود.

فیلم مزوتراپی شکم

 

مزایای درمان سلولیت با مزوتراپی

  • غیر جراحی است. بدین معنا که بدون بخیه یا بانداژ است و خطرات جراحی در آن وجود ندارد.
  • وقت گیر نیست یا مدت زمان کوتاهی را به درمان اختصاص می دهد. میانگین زمان درمان 20 تا 50 دقیقه است.
  • در مورد بیشتر مناطق بدن می توانید بلافاصله به محل کار یا فعالیت های عادی خود باز گردید.
  • با موفقیت سلولیت را هدف قرار داده و در طولانی مدت سلولیت را بهبود می بخشد.
  • چربی را ذوب می کند.
  • بافت اسکلروتیک را در هم می شکند.
  • جریان خون موضعی را بهبود می بخشد.
  • ترشحات لنف را بهبود می بخشد.
  • باعث جوانسازی پوست می شود.
  • پوست را نرم می کند.
  • مزوتراپی می تواند شکم، چربی بغل باسن، چربی های پهلو (دستگیره های عشق) و غیره را درمان کند.

عوارض مزوتراپی لاغری چیست

درمان سلولیت با مزوتراپی

چنانچه مزوتراپی توسط یک پزشک با تجربه و آموزش دیده انجام شود، کاملا امن و بی خطر محسوب می شود. در واقع، در طول سال هایی که مزوتراپی انجام می شود، هیچ گونه مرگ و میر ناشی از این امر رخ نداده است.

عوارض جانبی قابل توجه مزوتراپی شامل لک های سیاه و آبی، احساس سوزش 15 تا 20 دقیقه پس از درمان، درد خفیف تا متوسط به مدت 1 الی 5 روز و مانند هر تزریق دیگری، کمی احتمال خطر بروز عفونت می باشد. همه افرادی که از مزوتراپی استفاده می کنند، می توانند همان روز فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند.

به طور کلی عوارض جانبی گزارش شده عبارتند از:

  • حالت تهوع
  • درد
  • حساسیت
  • ورم
  • خارش
  • قرمزی
  • کبودی
  • برآمدگی در محل تزریق
  • لکه های تیره پوستی
  • راش یا بثورات پوستی
  • عفونت
  • زخم

لطفاً پیش از انتخاب یک مرکز مزوتراپی با پزشک خود مشورت نمایید. برخی افراد در خصوص انجام مزوتراپی هیچ آموزشی ندیده اند؛ بنابراین نتایج مطلوبی برای مشتریان حاصل نمی گردد. از این رو، لطفاً تنها مزوتراپیست های مجرب و آموزش دیده را برای انجام این کار انتخاب نمایید.

نتایج مزوتراپی لاغری و رفع سلولیت

درمان سلولیت نی نی سایت

مزوتراپی روشی دائمی برای آب شدن چربی ها و کاهش سلولیت است. سبک زندگی مناسب، رژیم غذایی خوب و مکمل های غذایی برای دستیابی به بهترین نتایج مزوتراپی در طولانی مدت ضروری است. اکثر افراد، بسته به میزان چربی و سلولیت در ناحیه تحت درمان، نتایج را پس از حدود چهار درمان گزارش داده اند. بر اساس برخی از گزارش ها، نتایج درمان سلولیت در یک جلسه و فوری حاصل شده است.

هزینه مزوتراپی سلولیت

هزینه مزوتراپی به گستردگی ناحیه درمان و تعداد جلسات مورد نیاز شما بستگی دارد. برای مثال هزینه مزوتراپی سلولیت ناحیه ران با مزوتراپی سلولیت ناحیه باسن تفاوت دارد. همچنین هزینه مزوتراپی صورت بسته به موقعیت مکانی متخصص ارائه دهنده ، میزان تجربه وی ، تعداد و اندازه مناطقی که قرار است تزریق در آنها صورت گیرد و مواد خاص موجود در کوکتل مزوتراپی شما متفاوت است. همچنین از آنجا که درمان سلولیت با مزوتراپی، یک روش زیبایی محسوب می شود و از نظر پزشکی ضروری نیست، شرکت های بیمه هزینه آن را پوشش نمی دهند.

سخن پایانی

مزوتراپی به عنوان یک روش زیبایی توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تأیید نشده است ، اما بسیاری از مواد تشکیل دهنده مورد استفاده در این درمان دارای تأییدیه FDA برای درمان سایر مشکلات هستند. تا زمانی که این مواد دارای تأیید FDA باشند، می توان از آنها برای مزوتراپی استفاده کرد. به این روش، استفاده آف لیبل از مواد تایید شده گفته می شود.

پزشکان از هیچ فرمول استانداردی برای مزوتراپی استفاده نمی کنند. این بدان معناست که شما ممکن است نسبت به روش دیگری با یک پزشک معالج دیگر، نتایج کاملاً متفاوتی دریافت کنید. اگر می خواهید مزوتراپی را انجام دهید ، به پزشک دارای مجوز مراجعه کنید که تجربه زیادی با این روش دارد. این امر در به حداقل رساندن عوارض جانبی کمک بزرگی خواهد کرد.

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

هزینه مزوتراپی لاغری شکم

همیشه بهتر است قبل از انجام مزوتراپی یا هر روش زیبایی دیگری ابتدا با یک پزشک مجرب مشورت کنید. برخی افراد در خصوص انجام مزوتراپی هیچ آموزشی ندیده اند؛ بنابراین نتایج مطلوبی برای مراجعین حاصل نمی گردد. از این رو، لطفاً تنها مزوتراپیست های مجرب و آموزش دیده را برای انجام این کار انتخاب نمایید.

همانطور که تا کنون متوجه شدید، مراجعه به یک مرکز معتبر و رفع سلولیت با مزوتراپی نزد یک پزشک با تجربه و آموزش دیده در حصول نتایج بهتر و کاهش عوارض جانبی نقش به سزایی دارد. از اینرو توصیه اکید می شود که حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. شاید به جرات بتوان گفت در بین مراكز درمان سلوليت در تهران تعداد انگشت شماری از این ویژگی برخوردارند که یکی از آنها بهترین مرکز مزوتراپی در قلهک شریعتی است.

در این مرکز برای درمان سلولیت با مزوتراپی از بهترین و مرغوب ترین مواد برای آمپول مزو استفاده می شود و شما شاهد نتایج درمان سلولیت در یک جلسه خواهید بود.

این مرکز زیبایی با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اطلاع از هزینه مزوتراپی سلولیت لطفاً به این صفحه مراجعه فرمایید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments