درمان تیرگی لب با لیزر

درمان تیرگی لب با لیزر

 

درمان با لیزر یک روش مدرن برای برطرف  کردن تیرگی لب است.  البته هنوزهم درمورد اثرات درمان تیرگی لب با لیزر  وعوارض جانبی ناشی ازآن شک شبهاتی وجود دارد.

اگرمایلید ازخدمات لیزردرمانی برای درمان تیرگی لب استفاده کنید بهتراست ازمتخصصین با تجربه دراین زمینه کمک بگیرید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

میلیون ها نفرازمردم جهان لب هایی تیره رنگ دارند.  بیشترمردم درجنوب آسیا و آفریقا ازهنگام تولد لب هایی تیره رنگ دارند. همچنین لب بعضی ازافراد به علت سیگارکشیدن، قرارگرفتن درمعرض نور خورشید و یا به دلایل دیگرتیره می شود.

چال گونه درمان

لب های زنانی هم که ازروژلب های حاوی سرب برای مدت طولانی استفاده می کنند تیره می شود.

برای ازبین بردن تیرگی  لب درمان های بسیاری وجود دارد که داروهای طبیعی و خانگی جزو این دسته هستند.  اما امروزه لیزر درمانی برای ازبین بردن تیرگی  لب بسیارمتداول شده و درمانی رایج برای رفع این مشکل می باشد.
درمان تیرگی لب با لیزر نوعی  روش زیبایی محسوب می شود.  ازاین روش می شود برای درمان های مختلف مانند سفید کردن دندان ها، تصحیح بینایی و لیپوساکشن پوست هم استفاده کرد.

بطورکلی لیزر درمانی دو نوع  است لیزرابلتیو و لیزرغیرابلتیو.  معمولاً از لیزرابلیتو برای درمان لایه های بالایی پوست صورت مانند لب و چانه استفاده می شود و دراین روش بهبود پوست نیازبه زمان دارد.

درمان با لیزربدون درد و بی خطر است و شامل نور درمانی است که هدف آن جذب تیرگی لب است.  تعداد جلسات درمان با توجه به تیرگی لب بین  2-4 جلسه  می باشد.  بین هردو جلسه 6 هفته یا بیشترفاصله هست.

 

روش درمان تیرگی لب با لیزر

روش درمان تیرگی لب با لیزر به این صورت است که ابتدا لب ها را با کرم بی حس کننده موضعی  بیحس می کنند و سپس  لب با لیزرنانو درمان می شود.  هر جلسه درمان فقط بین 3 تا 5 دقیقه طول می کشد.  پس ازانجام درمان ممکن است متوجه تورم  لب بشوید اما جای نگرانی نیست.  لب های شما درعرض یک هفته کم کم صورتی خواهد شد ولی برای ازبین رفتن تیرگی کامل لب باید چند هفته صبر کنید.

معمولاً افرادی که به علت کشیدن سیگارلب های تیره رنگی دارند ازاین موضوع احساس ناراحتی می کنند و به همین دلیل خواهان درمان تیرگی لب با لیزرهستند.

 

منبع: http://darklipstips.com/

3.5 10 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

4 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
الی
الی
9 months ago

چه سنی برای لیزر لب مناسب است ؟

علی
علی
3 months ago

سلام لیزر برای سیاهی لب آقایان هم انجام میدید اگر میدید لطفا هزینه رو محبت کنید ممنون