بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت

درمانم با لیزر الکساندرایت موفقیت آمیز نبود، چرا؟

با لیزر برای همیشه با موهای زائد گردن خداحافظی کنید

[su_heading]

لیزر الکساندرایت سرد

[/su_heading]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درمانم با لیزر الکساندرایت موفقیت آمیز نبود، چرا؟

من مکان های زیادی رو برای انجام لیزر موهای زائد امتحان کردم و دکتر های زیادی رو ملاقات کردم ولی در آخر باز هم هیچ تاثیر شگرفی روی موهای زائدم احساس نشد و حتی یه جورایی اون ناحیه از بدنم موهاش تیره تر و ضخیم تر هم شدن. من فقط به مدت 8 هفته بدن بدون مویی داشتم و بعدش دوباره همون آشو همون کاسه اتفاق افتاد.

مسئله ی مهم تر این که اسم این لیزر لیزر سر یا الکس سرد بود. اول با این تصور وارد این مطب ها می شدم که فکر می کردم این دستگاه های لیزر مثل نمونه ی الکساندرایت لوترونیک کلاریتی و یا الکساندرایت آپوجی هستند و چون اسمشون الکس هستش باهاشون خیلی ارتباط خوبی بر قرار کرده بودم ولی بعدش با مشکل بزرگی مواجه شدم.

بعد از کلی تحقیق در مورد این مسئله متوجه شدم که اصلا این دستگاه ها ی جدید ی که وارد ایران شدن و به اسم الکس هستن و چینی هستن، به جای رفع موهای زائد بدنم، بدنم کلی داره تحریک میکنه و همه ی موهاش به جای از بین رفتن تیره و ضخیم شدن. خیلی جا خورده بودم.

تازه این که خوبه حتی دیدم واسه لیزر الکسشون از ژل استفاده کردن، اولش چون زیاد با دستگاه های لیزر آشنا نبودم بهش اهمیت ندادم ولی کم کم متوجه شدم که اصلا این خبرا نیست. [su_animate type=”pulse” duration=”2.5″]( اصلا با لیزر الکساندرایت لوترونیک کلاریتی و الکسادرایت آپوجی هیچ ژلی استفاده نمی شه)[/su_animate]. دیگه جونم براتون بگه که تو این مطب ها و آرایشگاه ها با لیزر الکس شون که چینی هستش و خیلی هم ارزون هستش از ژل استفاده می کنن.

حالا اگه این قضیه رو بخوایم علمی تر و روشن ترش بکنیم، می گیم، لیزر تماسی و غیر تماسی، یعنی لیزر های خوب الکساندرایت ( لوترونیک کلاریتی و آپوجی ) غیر تماسی ان، یعنی به ژل نیاز ندارن، ولی لیزر های الکس چینی تماسی هستن و برای درمان ( البته چه درمانی ?) نیاز به ژل دارن.

حالا این وسط اسم های جالب و با کلاسی به لیزر هاشون داده بودن که من یکی به خاطر اسمشون کلی تحت تاثیر قرار گرفتم و گفتم برم امتحان کنم که خودمو بدبخت کردم. اسامی که داشتن این لیزرها این طوری بودن ؛

  • لیزر کولد الکساندرایت (Cold Alexandrite )
  • لیزر الکس سرد

از من به شما نصیحت قبل از لیزر تو هر مطب و آرایشگاهی [su_animate type=”pulse” duration=”2.5″]( البته هیچ وقت تو آرایشگاه ها لیزر نکنید، چون افراد متخصصی نیستن و ممکنه کلی آسیب جبران ناپذیر بهتون وارد بشه که تا آخر عمر باهاتون همراه باشه)[/su_animate]، حتما ازشون بخواین که لیزر رو روی بدنتون تست کنن و اگه دستگاه شون این مشخصات رو داشت، برید و پشت سرتون رو هم نگاه نکنید.

میدونین کلا اجناس چینی همیشه به خاطر ارزون بودنشون باعث میشن که مردم دچار اشتباه بشن و با خرید این اجناس پشیمون بشن و دوباره برن پی خرید مجدد اجناس اصل، اما این موضوع در مورد سلامت و زیبایی شما صادق نیست.

[su_animate type=”tada” duration=”2.5″]ارزون تر بودن نشانه ی بهتر بودن نیست… لطفاً قبل از اقدام به لیزر موهای زائد بدنتون حتما با پزشکی متخصص مشورت کنید.[/su_animate]

[divider]

لیزر های الکساندرایت اصل

لیزر موهای بدن
لیزر موهای بدن

لیزر های الکساندرایت اصل

یکی از انواع لیزر های موثر بر رفع موهای زائد بدن، لیزر الکساندرایت است. برای مثال؛

  • لیزر الکساندرایت لوترونیک کلاریتی
  • لیزر الکساندرایت آپوجی و آپوجی پلاس
  • لیزر الکساندرایت جنتل لیز (کندلا)

لیزر های الکساندرایت در گذشته این گونه عمل می کردند که، افراد با موهای تیره تر و پوست های روشن تر را هدف قرار می دادند. البته امروزه لیزر الکساندرایت لوترونیک کلاریتی انواع پوست ها را هدف قرار می دهد چرا که از هر دو قابلیت ( لیزر الکساندرایت و لیزر ان دی یگ ) به طور یکسان بر خوردار است.

معمولا پس از درمان با اینگونه لیزر ها می توان در طی 3 تا 6 جلسه ی درمانی به نتایج عالی و قابل توجهی دست یابیم .

یکی ار مواردی که باعث می شود تا لیزر موهای زائد بر بدن تاثیر عالی داشته باشد ، این است که اوپراتور لیزر باید حتما تنظیمات دستگاه را عالی و متناسب با پوست و نوع موی بدن افراد مشخص کند. به همین دلیل چنانچه تکنسین و اوپراتور دستگاه با تجربه نباشد، و تنظیماتی اشتباه برای شما استفاده نماید، ممکن است مشکلاتی جبران ناپذیر گریبان گیر شما شود؛

 

[divider]

عوارض لیزر موهای زائد

 

لیزر الکساندرایت
لیزر الکساندرایت

عوارض لیزر موهای زائد:

  • سوختگی
  • تاول
  • کهیر
  • زخم و اسکار
  • تغییر رنگ پوست ( هایپرپیگمنتسیون یا تیرگی پوست، هایپوپیگمنتاسیون یا روشن شدن پوست در اثر لیزر)

عوارض شایع لیزر موهای زائد:

  • قرمزی رنگ پوست
  • تورم پوست
  • التهاب پوست
  • سوزن سوزن شدن پوست

بنابراین برای کاهش میزان خسارات وارد شده بر پوست و موهای بدن خود حتما با پزشکی متخصص در این باره تماس بگیرید و مشورت کنید.

 

[divider]

لیزر الساندرایت لوترونیک کلاریتی

لیزر الکساندرایت
لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت لوترونیک کلاریتی

دستگاه لیزر الکساندرایت لوترونیک کلاریتی یکی از بهترین دستگاه های روز ست که در تمام دنیا آوازه ای از خود بر جای گذاشته است.

چرا که این دستگاه از ادغام دو تکنولوژی روز دنیا برای از بین بردن موهای زائد ساخته شده است، اول لیزر الکساندرایت و دیگری لیزر ان دی یگ. با این اوصاف لیزر الکساندرایت لوترونیک کلاریتی برای تمامی انواع پوست ها و موها کاربرد دارد.

البته این دستگاه تنها برای حذف موهای زائد استفاده نمی شود بلکه برای سایر درمان های پوستی نیز کاربرد دارد که شامل ؛

درمان واریس ( یا درمان عروق مسدود شده ) نیز می شود.

یکی از علل مهم که این روز ها همه به دنبال استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت هستند و با شنیدن نام لیزر الکساندرایت به سمت مطب ها و کلینیک ها هجوم می برند وجود دستگاه لیزر الکساندرایت لوترونیک کلاریتی است با تمام این ویژگی های یاد شده از این دستگاه، سازندگان دستگاه های لیزر چینی با استفاده از ترفندی زیرکانه لیزر های چیپ و ارزان قیمت روانه ی بازار کرده اند که به لیزر الکس سرد شهرت دارد و جمع زیادی از افراد را که نسبت به دستگاه های لیزر اطلاعات کمی داشته اند، فریفته و به سمت خود کشانده است.

 

[divider]

برای اطلاعات بیشتر از وجود کلینیک هایی که از دستگاه های لیزر الکساندرایت اصل استفاده می کنند با ما در تماس باشید.[su_button url=”https://www.tehranskin.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/” target=”blank” style=”3d” background=”#ee0842″ color=”#040404″ icon=”icon: hand-o-left”]کلیک کنید[/su_button]

[su_note note_color=”#f69bb4″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

برخی منابع

www.ringpfeildermatology.com

www.realself.com

[/su_note]

[box type=”note” align=”aligncenter” ]

جشنواره لیزر مو

جشنواره های همیشگی لیزر موهای زائد در سراسر کشور را با دستگاههای پیشرفته الکساندرایت/ان-دی-یاگ (نسل جدید) با جدیدترین تکنولوژی آمریکایی نسل جدید پرسرعت و بدون درد و دارای مجوز رسمی سازمان FDA آمریکا در مراکز تخصصی پوست و لیزر در سراسر کشور در این سایت ببینید

[/box]

[button color=”green” size=”medium” link=”https://www.tehranskin.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/” target=”blank” ]لیست قیمت های لیزر و شماره های تماس[/button]

[box type=”note” align=”aligncenter” ]

برای افرادی که خدمات لیزر را استفاده می کنند پکیج های تخفیف سایر خدمات مطب جوانسازی،پاکسازی پوست،بوتاکس،تزریق ژل و… در نظر گرفته شده!

وقتی از خدمات ما استفاده میکنید شگفت زده خواهید شد! در جشنواره لیزر کشوری،بیشتر از چیزی که پرداخت می کنید سود خواهید برد

[/box]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments