خطرات و مزایای لیپوساکشن برای کوچک کردن سینه | لیپوساکشن با جدیدترین دستگاه

خطرات و مزایای لیپوساکشن برای کوچک کردن سینه | لیپوساکشن با جدیدترین دستگاه

خطرات و مزایای لیپوساکشن برای کوچک کردن سینه | لیپوساکشن با جدیدترین دستگاه

خطرات و مزایای لیپوساکشن برای کوچک کردن سینه | لیپوساکشن با جدیدترین دستگاه

خطرات لیپوساکشن سینه

لیپوساکشن مانند هر عمل جراحی بزرگ دیگری ، خطراتی به دنبال دارد.  خطراتی از قبیل خونریزی و واکنش به بیهوشی.  مشکلات احتمالی در ارتباط با عمل لیپوساکشن عبارتند از :

  • نامتقارن بودن سینه ها ،
  • ناهموار بودن پوست سینه ها ،
  • موج دار بودن پوست به علت خارج کردن چربی ها به صورت ناهموار ،
  • کشش ضعیف پوست ،
  • بهبودی غیرعادی.

 

درد پس از لیپوساکشن سینه

تا چه مدت پس از لیپوساکشن درد و التهاب داریم ؟ تا دو روز بعدد ازعمل لیپوساکشن درد خواهید داشت.  اما میزان دردی که می کشید به نوع بیهوشی شما بستگی دارد.  اگر بیهوشی عمومی گرفته باشید ، پس از عمل تا 24 ساعت درد خواهید داشت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

آیا کاهش وزن پس از لیپوساکشن آسان است؟

کاهش وزن قبل و پس از عمل لیپوساکشن باعث تغییراتی در سایز سینه می شود.  زنانی که مایل هستند عمل کوچک کردن سینه را انجام دهند ، قبل از لیپوساکشن بهتر است که به وزن دلخواه خود برسند و وزن ثابتی داشته باشند.  در غیر این صورت با افزایش وزن سینه ها بزرگ تر و با کاهش وزن سینه ها کوچک تر می شوند و لازم است که عمل مجدد سینه انجام دهند.

 

عمل لیپوساکشن کوچک کردن سینه در چه سنی انجام می شود؟

خطرات و مزایای لیپوساکشن برای کوچک کردن سینه | لیپوساکشن با جدیدترین دستگاه

برداشتن بافت غده ای پستان با لیپوساکشن انجام نمی شود.  لیپوساکشن تنها چربی ها را بیرون می کشد.  بعد از یائسگی سینه ها مقدار زیاد و قابل توجهی چربی دارند که به آسانی با لیپوساکشن برداشته می شود.  لیپوساکشن بهترین روش برای برداشتن چربی سینه زنان یائسه است.  بهترین کاندید برای لیپوساکشن زنان سالمی هستند که 40 سال و یا بیشتر سن دارند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

خطرات لیپوساکشن برای کوچک کردن سینه

به نظر می رسد لیپوساکشن یک گزینه خوب و مطمئن برای زنانی است که به دنبال کوچک کردن سینه های خود هستند.  این روش از برخی از مشکلات مربوط به جراحی سنتی جلوگیری می کند.

طبق گفته لارنس N. Gray، “طی دوره تجربه سه ساله من به دلایل متعدد ثابت شده است که کاهش سایز سینه با لیپوساکشن روشی ایمن ، مؤثر و انتخاب بهتری نسبت به روش سنتی کاهش سینه است.”

سینه های بسیار بزرگ می تواند موجب درد شدید شود.  اما جراحی کاهش سایز سینه با روش کلاسیک اغلب به نافرم بودن شکل پستان ، بی حسی نوک پستان ، مدت زمان طولانی برای زمان بهبودی و هزینه های بالا همراه است.

خطرات لیپوساکشن شامل خطراتی است که با هر جراحی دیگری ممکن است بوجود بیاید.  مانند عفونت و عوارض ناشی از بیهوشی که حتی می تواند در موارد نادر رخ دهد.  اما گری می گوید تجربه او نشان داده است که این روش نسبت به سایر روش ها یک گزینه بهتر است.

گری می گوید : “بیماران قادر به بازگشت به کار در عرض یک هفته هستند و هیچ جای بخیه بر روی پوست شان وجود ندارد. ” و “کاهش سایز سینه با لیپوساکشن یک درمان مؤثر با کمترین میزان عوارض و خطرات ، سطح بالاتری از رضایت بیمار، بازگشت سریع تر به فعالیت عادی و صرفه جویی قابل توجه در هزینه های اتاق عمل می باشد”.

اما انجمن آمریکایی پلاستیک و جراحان  اشاره می کند که عمل کاهش سایز سینه با روش لیپوساکشن برای همه زنان مناسب نیست. و هنوز هم به طور گسترده ای جراحی کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد.  اما انجمن آمریکایی پلاستیک و جراحان می گوید که در این مرحله جایگزین کردن لیپوساکشن با  روش های فعلی کاهش سینه ، غیرمنصفانه است

کوچک بودن زیادی سینه ها ممکن است باعث شود بسیاری از زنان به لحاظ روانی از ظاهر خود ناراضی باشند.   با این حال سینه هایی که بیش از حد بزرگ  هستند نه تنها می تواند اثرات روانی منفی داشته باشد ، بلکه موجب ناراحتی های جسمی نیز می شود.

سنگینی سینه های بزرگ اغلب می تواند باعث کمر درد و همچنین خجالت زنان شود.  درمان موفقیت آمیز این بیماران باعث می شود که آنها از عمل خود بسیار راضی باشند و رضایت آنها از این عمل زیبایی نگفتنی است.

 

روش های کوچک کردن سینه

دو روش برای کوچک کردن سینه ها وجود دارد :

  • روش جراحی باز ،
  • روش لیپوساکشن.

اگر چه کاهش سایز سینه توسط لیپوساکشن یک روش است که ابتدا بیش از 20 سال پیش معرفی شد ، اما  بسیاری از جراحان هنوز در مورد این روش شکاک هستند و ترجیح می دهند سینه را از طریق عمل جراحی باز کوچک کنند.

این مقاله مزایا و معایب هر دو روش را با شرح تکنیک های مورد استفاده برای کاهش سینه توسط لیپوساکشن با جزئیات بیشتر شرح می دهد.  روش های مختلفی برای انجام لیپوساکشن وجود دارد. در اینجا لیپوساکشن توسط میکروکانولا را برای تان شرح می دهم.  که البته بی شباهت به سایر روش های لیپوساکشن نیست.

 

کاهش سایز سینه توسط جراحی باز و لیپوساکشن

من معتقدم که استفاده از لیپوساکشن در جراحی باز برای کوچک کردن سینه می تواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد.  عمل کاهش اندازه  پستان یا ماموپلاستی کاهنده ، شکل و اندازه نهایی سینه را به سایزی که از پیش توسط بیمار و جراح تعیین شده ، می رساند.   این به این دلیل است که یک جراح ماهر با استفاده از جراحی باز می تواند با حذف مقدار مناسب پوست و چربی ، سینه ها را شکل دهد. در حالی که لیپوساکشن می تواند تنها چربی را حذف کند ، نه پوست . با این حال ، این بدان معنی نیست که پس از لیپوساکشن ، سینه ها مانند یک کیسه خالی به نظر می رسند. زیرا بعد از عمل پوست جمع شده و سینه ها بالاتر دیده می شوند.

به نظر من ، کاهش سینه توسط لیپوساکشن دارای مزایای زیادی نسبت به جراحی باز است. در اینجا برخی از این مزایا عبارتند از:

  • عوارض کمتر: عفونت و نكروز پوست پس از لیپوساکشن بسیار نادر است.
  • اسکار کمتر: برش های ایجاد شده برای لیپوساکشن بسیار کوچک و تقریباً غیر قابل مشاهده است ، در مقایسه با زخم های بزرگ شبیه به لنگر که در جراحی باز ایجاد می شود.
  • بهبود سریع تر: پس از لیپوساکشن ، بیماران معمولاً بعد از چند روز بهبودی دوباره به کار برمی گردند.
  • ناراحتی کمتر: پس از لیپوساکشن به ندرت دردی وجود دارد.
  • حفظ حس نوک پستان : لیپوساکشن موجب بروز عوارض کمتر در برابر جراحی باز می شود ، بنابراین بیشتر بیماران بعد از عمل احساس نوک پستان خود را حفظ می کنند.
  • حفظ توانایی تغذیه با شیر مادر: لیپوساکشن تنها بافت چربی را از بین می برد و بافت غدد لنفاوی بر جا می ماند. بنابراین توانایی تغذیه با شیر مادر بعد از این روش معمولاً حفظ می شود.
  • هزینه کمتر: لیپوساکشن یک روش ساده است که معمولاً تحت بی حسی موضعی انجام می شود. بعد از عمل نیازی به بستری شدن بیمار در بیمارستان نیست. بنابراین هزینه آن کمتر از ماموپلاستی کاهنده با روش جراحی تهاجمی می باشد.

 

کاندیدای مناسب برای لیپوساکشن کاهش اندازه سینه

خطرات و مزایای لیپوساکشن برای کوچک کردن سینه | لیپوساکشن با جدیدترین دستگاه

بیماران ایده آل برای لیپوساکشن کاهش اندازه پستان ، زنان سالمی هستند که 40 سال و یا بیشتر سن  دارند ،  همچنین انتظارات واقع بینانه از نتیجه این عمل دارند.  سینه های زنان مسن چربی بیشتری نسبت به بافت های غدد لنفاوی دارند و این باعث می شود که لیپوساکشن بسیار آسان تر شود.  بافت غدد لنفاوی فیبری هستند و مانع از ورود کانولا به بافت می شوند.

نتیجه لیپوساکشن در سینه های پر از چربی بهتر خواهد بود.  زیرا حجم بیشتری از چربی می تواند حذف شود. مهم این است که قبل از انجام این درمان ،  میزان چربی که باید برداشته شود مشخص شود  در غیر این صورت چربی بیشتری از بدن خارج خواهد شد.

از سوی دیگر ، جراحی باز ماموپلاستی کاهنده برای زنان مسن مناسب نیست. در مقایسه با لیپوساکشن ، روش جراحی تهاجمی با احتمال بهبودی دیرتر و بهبود ضعیف زخم و عفونت بعد از جراحی روبرو می شود.

لیپوساکشن کاهش اندازه سینه می تواند ظاهر سینه را بهبود ببخشد.  اما عملکرد اصلی این روش برای کاهش حجم سینه است. بیمارانی که نیاز به افزایش اندازه سینه دارند ، برای عمل لیپوساکشن مناسب نیستند و باید برای عمل جراحی افزایش سینه مراجعه کنند.

 

خطرات احتمالی

اگر کاهش اندازه سینه توسط روش لیپوساکشن  انجام شود ، به طور کلی بسیار ایمن است.  خطرات و عوارض جانبی لیپوساکشن سینه با خطرات این روش در مناطق دیگر بدن تفاوتی ندارد. این خطرات عبارتند از:

  • هماتوم ،
  • تشکیل شبه کیست ،
  • عفونت ،
  • کبودی ،
  • تورم ،
  • درد خفیف و حساس بودن.

بیماران باید اطلاع داشته باشند که مانند  تمام لیپوساکشن ها برای سایر نقاط بدن ، بهترین نتایج را تنها می توان شش تا 12 ماه پس از جراحی مشاهده کرد.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی سینه و لیپوماتیک و سایر درمان های زیبایی و همچنین لیزر موهای زائد با ما تماس بگیرید.  مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

نتیجه گیری

خطرات و مزایای لیپوساکشن برای کوچک کردن سینه | لیپوساکشن با جدیدترین دستگاه

ماموپلاستی کاهنده پستان توسط لیپوساکشن می تواند مزایای بسیاری را نسبت به روش جراحی باز داشته باشد.  لیپوساکشن روشی است که برای بیش از 20 سال  مورد آزمایش قرار گرفته است و در عین حال به عنوان روشی ایمن و مؤثر شناخته شده است.

عمل لیپوساکشن باید بیشتر برای زنانی یائسه وافرادی توصیه شود که مسن تر هستند و در معرض خطر بیشتری از عوارض جراحی باز هستند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments