خراش سوزن بر روی پوست؛ همه ی آن چیزی ست که شما به آن نیاز دارید!

زیبایی

ایجاد بریدگی و شکاف بر سطح پوست

سوراخ و خراش سوزن بر روی پوست، همه ی آن چیزی ست که شما به آن نیاز دارید.

برخلاف روش های قدیمی و منسوخ جراحی پلاستیک، روش های وابسته به زیبا سازی پوست قابل برگشت، قابل تعدیل، غیر تخریبی و با درد کمتری همراه هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در زمینه های پزشکی، متخصصان زیبایی پر در آمدترین قشر هستند تنها بدلیل آنکه در طول این سالها، تقاضا برای زیباتر شدن و بهترین بودن به طر فزاینده ای شدت گرفته است.

برخلاف جراحی های زیبایی، روش های وابسته به زیبا سازی پوست و ظاهر کم هزینه، در بیشتر موارد قابل تعدیل و به مدت زمان کمتری برای بهبود نیاز دارند. علاوه براین، چنین فرآیندهایی عمدتا غیرتخریبی و با درد کمتری همراه هستند.

به نظر ارزش این را دارد،حداقل برای یکبار از چنین روش هایی استفاده کرد، چه بهتر زمانی که کلینیک زیبایی را ترک می کنید سالها جوان تر و زیباتر به نظر برسید.

روش های درمانی پوششی (آکندگر) و تزریق كلاژن (پروتئين تارسان كه در استخوان و غضروف و بافت هاى پيوندى يافت مي شود)

اگر تصور می کنید که استفاده از کرم های مرطوب کننده آن هم به صورت مداوم موجب از بین رفتن خطوط صورت و چین و چروک می شود، کاملا در اشتباه هستید. یک کرم معمولی صورت تنها بر روی سطح پوست تاثیر می گذارد، قادر به ترمیم لایه های زیرین نبوده و دوباره به پر کردن لایه ها از کلاژن می پردازد.

تنها کارایی چنین کرم های دست و صورتی، حفظ hydration و نرمی پوست است. زمانی که نوبت حذف پوست از تمام چین و چروک و خطوط می شود، هیچ چیزی جایگزین روش درمانی تزریق کلاژن نمی شود. همان طور که ما پا به سن می گذاریم، پوست کلاژن خود را بتدریج از دست داده و موجب تضعیف کیفیت پوست می شود.

تضعیف ساختار پوست نیز باعث شکل گیری خطوط بدظاهر ، چين درگوشه چشم و غیره می شود. روش های درمانی پوششی (آکندگرها) و تزریق كلاژن (پروتئين تارسان كه در استخوان و غضروف و بافت هاى پيوندى يافت مي شود) به مدت زمان کمتری برای اثر گذاری نیاز دارند. در زمان درمان، مقدار کمی از آکندگرها و کلاژن بر اطراف نقطه موردنظر تزریق می شود.

یک فرآیند غیرجراحی در مدت 15 دقیقه یا بیشتر به طول می انجامد. بیماران شخصا قادر به انتخاب یکی از دو روش آکندگرها و یا تزریق کلاژن هستند.

 

در مان پوستی از طریق پر کننده ها یا فیلر

جوودرم یا Juvederm™: از جمله پر کننده های محل چین و چروک است. جوودرم ساخته شده از هدرولیک اسید، ماده قابل تزریق و شفافی ست که خطوط چین و چروک را صاف و هموار کرده و به سرعت سطح پوست را پر می کند. تاثیر گذاری و عمر این ماده به یک سال تمام می رسد.

بوتاکس آرایشی: یکی از سریع ترین و تاثیرگذارترین روش های رفع چین و چروک، در واقع بوتاکس یک نوع سم رقیق شده و ضعیف شده ست که هیچ نوع خطری برای بیمار ایجاد می کند.

این عامل ناپایدار برای فیس لیفت و کاهش چین و چروک پیشانی مورد استفاده قرار می گیرد و میزان تاثیر گذاری و عمر ان به یک سال می رسد.

رستیلان Restylane:

اسید هالورونیک غیر حیوانی (NASH) موجب حجیم تر شدن لبها و کاهش چین و چروک صورت می گردد. این ماده از چند نوع زنجیره قندی ساخته شده است. منوط به محل مورد درمان، مدت تاثیر گذاری رستالین به 9 ماه می رسد.

تزریق کلاژن گاوی یا زیدرم: تهیه شده از کلاژن گاوی که برای ترمیم و بهبود خطوط صورت ، چین گوشه چشم و خطوط خنده مورد استفاده قرار می گیرد.

این کلاژن از حیواناتی بدست آمده است که کاملا تحت نظر بهداشتی بوده و این اطمینان را به مراجعان می دهند که هیچ خطر انتقال بیماری از حیوان به انسان وجود ندارد.

کوزمودرم و کوزموپلاست:

این محصول از کلاژن تصفیه شده انسان بوجود می آید. برای اینکه بیماری تحت این روش روش درمانی قرار بگیرد، باید از پیش آزمایشاتی را مبنی بر داشتن عدم حساسیت پوستی به این ماده انجام دهد.

 

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با دستگاه پیشرفته اسکارلت نسل جدید با تکنولوژی جوانسازی صورت و بدن

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments