حمام های شفا بخش موثر در درمان بیماری های پوستی

اب درمانی 2

حمام کردن یکی از اصلی ترین بخش های زندگی هر فرد به حساب می اید و مزایای بسیاری برای سلامتی دارد.حتی علمی به نام آب درمانی وجود دارد که میتواند به درمان بیماری های پوستی بپردازد.

تحقیقات انجام گرفته بروی دریای مرده در اسراییل نشان میدهد که ترکیب شوری اب به همراه تابش بالای اشعه ماورا بنفش میتواند در درمان پسوریازیس ،اگزما و ویتیلیگو  موثر باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ممکن است شما شرایط مالی لازم برای سفر به اسراییل را نداشته باشید ولی این بدین معنا نیست که نمیتوانید خودتان یک حمام شفا بخش درست کنید.

مطالعات نشان میدهند که بهترین دمای لازم برای آب گرم است نه خیلی داغ و میتوانید حداکثر 10 تا 15 دقیقه تمام بدنتان تا گردن را در وان حمام فرو بریدو مطمئن شوید که اب وارد چشمانتان نمیشوند.پس از حمام هم میتوانید یک مرطوب کننده با کمترین مقدار مواد افزودنی به بدن خود بزنید.

سه نوع حمام شفا بخش وجود دارد:

بلغور جو موثر در درمان خارش و خشکی پوست

بلغور جوی کلوئیدی و یا جوهای ساییده شده در پودری نرم میتواند پوست را نرم کند ، از ان حفاظت کند و حساسیت پوستی را کاهش دهدو در صورتی که این ماده به صورت موضعی استفاده شود میتواند تورم را هم کاهش دهد .بسته ای از آوینو که حاوی بلغور جوی کلوئیدی میباشد را در اب بریزید و سپس در اب بخوابید .بلغور جو معمولا برای پوستهاب خشک و خارش دار استفاده میشودکه با قرار گیری در معرض مواد روغنی و عطر های حساسیت پیدا میکندو بهتر است که به اب ماده ی دیگری اضافه نکنید.دقت کنید که نوع مناسب این ماده را خریداری نمایید.

با مواد سفید کننده میتوانید به جنگ با اگزما بروید:

شاید خیلی به نظر عجیب باشد ولی از مواد سفید کننده به منظور درمان اگزما استفاده میشود.مواد سفید کننده میتوانند میزان باکتری های موثر بر بروز مشکلات پوستی را کاهش دهد و برای درمان  افراد مبتلا به اماس پوستی اتوپیک بسیار موثر است .مواد سفید کننده باکتری های روی پوست را از بین میبرند و خارش و قرمزی پوست را کاهش میدهند.میتوانید در طی زمان بروز اگزما،هفته ای دو بار نصف فنجان از سفید کننده را در وان حمام بریزید و این کار را یک تا دو هفته تکرار نمایید.

عطر سنبل موثر در بهبود وضعیت روحی شما 

معمولا از عطر سنبل برای بهبود فیشر های مقعدی و همورئید و موارد دیگر استفاده میشود.این ماده علاوه بر اینکه شفا بخش پوست و ضد اضطراب است ،میتواند علائم پیش  از دوران یائستگی را کاهش دهد .

تحقیقات اخیر نشان میدهد که تعدادی از روغن ها میتوانند با تاثیر بر حس بویایی میزان هشیاری فرد را افزایش دهند و وضعیت روحی وی را بهبود بخشند.پیش از انکه عطر سنبل را به اب بیفزایید،ان را با امولسیون کننده ترکیب کنید.حتی میتوانید 4 تا 6 قطره از این عطر را با یک قاشق غذاخوری از شیر ،خامه و یا عسل ترکیب کنید و ان را به اب وان اضافه نمایید.

[divider]

نگارنده:فرحناز آل احمد

مرکز تحقیقات کلینیک پوست ,لیزر و تناسب اندام الومینا

[divider]

 

جشنواره تخفیف ویژه 92 درصدی لیزر موهای زائد

 

با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ با تکنولوژی آمریکایی و دارای گواهینامه FDA آمریکا
بهترین قیمت لیزر الکساندرایت در تهران

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن لیست قیمت ها  اینجا کلیک کنید.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments