بهترین کرم ضد چروک

حقیقت های پشت پرده کرم های ضد چین و چروک

کرم ضد چین و چروک

یک کرم ضد چین و چروک با مارک تجاری معتبر تولید سلول های جدید پوستی را تسریع بخشیده و از نازک شدن لایه های پوستی جلوگیری می کند. اما انتخاب یک کرم ضد چین و چروک مناسب از میان سیلی از محصولات آرایشی با مارک های تجاری مختلف که روزانه به بازار عرضه می شوند، مطمئنا کار آسانی نیست.

در تبلیغات تلویزیونی، محصول آرایشی را به گونه ای برای مردم به نمایش در می آورند که گویی اثرات تدریجی کرم قابل مشاهده هستند و استفاده از کرم ضد چین و چروک معجزه و تحولی عظیم در زندگی فرد بوجود خواهد آورد، اما حقیقت آن است که تمامی این کرم های ضد چین و چروک استوانه ای شکل که بدون نسخه پزشک در داروخانه ها به فروش می رسند، تغییر چندانی در سیمای فرد ایجاد نمی کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به طور کلی نمی توان تاثیر کرم های ضد چین و چروک را در رفع خطوط صورت نایده انگاشت، مطمئنا کرم های آرایشی تاثیر خود را بر پوست می گذارند، اما این اثربخشی تدریجی و غیر قابل مشاهده خواهد بود. تنها نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که هر کرم آرایشی لزوما در رفع چین و چروک و خطوط صورت موثر واقع نمی شود، بنابراین باید به دنبال محصولی بود که بیشترین نفع را به مشتری می رساند.

بهترین کرم پوست

بیشتر کرم های آرایشی و ضد چین و چروکی که به طور معمول در داروخانه بدون نسخه پزشک به فروش می رسند، تنها با حفظ رطوبت پوست به افزایش شادابی و طراوت پوست، بهبود بافت پوست صورت و کاهش خطوط صورت کمک می کنند.

کرم های ضد چین و چروک صورت حاوی ترکیبی بنام اسید هیدروکسی آلفا هستند که نقش موثری را در لایه برداری پوست و از بین بردن پوست های مرده ایفا می کنند. در نتیجه آن، پوست صورت صاف تر و شفاف تر به نظر می رسد.

برخی از کرم های ضد چین و چروک حاوی آنتی اکسیدان هایی، مانند کمک آنزیم کیو 10، چای سبز و کینتین هستند. آنتی اکسیدان یا پادزنگ ها، الكترون آزاد ( ريشگي آزاد ) و مولکول های فاقد ثبات حاصل از آفتاب سوختگی و موثر در بروز خطوط صورت را به طور کلی نابود می کنند. با این وجود، در صورت استفاده از کرم های آرایشی ضد چین و چروک، آنتی اکسیدان ها بهتر می توانند از بروز چین و چروک احتمالی جلوگیری کنند و فرآیند تولید سلول های جدید پوستی را تسریع ببخشند. توصیه می شود که  به هنگام قرار گیری در معرض نور مستقیم خورشید، از کرم های ضد چین و چروک حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان استفاده کنید.

کرم رتینول

ترکیبات معجره آسای کرم رتینول چیست؟

یکی از کرک های معجزه آسا و پیشنهادی متخصصان پوست آلومینا، کرم رتینول  retinol  است. این کرم آرایشی به راحتی بدون نسخه پزشک در داروخانه به فروش می رسد، اما رتینوئیدهای خریدنی فقط با نسخه، شامل رتین-آ  و رنووا  (Retin-A and Renova) و تازاروتین  است. همه این کرم های آرایشی از مشتقات ویتامین آ هستند که محرک تولید کلاژن ( پروتئين تارسان كه در استخوان و غضروف و بافت هاى پيوندى يافت مي شود ) پوست بوده و فرآیند نازک شدن لایه های پوستی را معکوس می کنند. رتینوئیدها با بهبود رنگ دانه های پوستف به شفاف تر شدن سیما و رنگ پوست فرد کمک بسزایی میکنند.

مهم ترین علت استعمال کرم های ضد چین و چروک رتینوئید: مطالعات فراوانی نشان می دهد که این نوع کرم ها واقعا تاثیرگذار هستند و علاوه بر رفع خطوط ماندگار بر صورت، از تشکیل چین و چروک جدید جلوگیری می کنند. البته توجه داشته باشید که حداکثر ده تا دوازده ماه نیاز است تا فرد اثرات کرم ریتینول را بر صورت خود مشاهده کند.

کرم رتینول که بدون نسخه پزشک به فروش می رسد، مطمئنا در رفع خطوط صورت موثر می باشد اما اثربخشی و مفیدیت آن به اندازه رتینوئیدهای خریدنی فقط با نسخه، شامل رتین-آ  و رنووا  (Retin-A and Renova) و تازاروتین  نیست.

کرم ضد چروک

نکات منفی کرم های آرایشی ضد چین و چروک که قابل بررسی است، عبارتند از:

  • نتایج محدود: اگرچه کرم های ضد چین و چروک بدون نسخه پزشک ظاهر پوست را بهبود می بخشند، اما تاثیر محسوسی بر آن نمی گذارند.
  • هزینه: در بیشتر مواقع، بیمه های مختلف هزینه خرید این کرم های آرایشی و زیبایی را بعده نگرفته و پرداخت نمیکنند، بنابراین هزینه کردن برای کرمی که از پیش می دانید تاثیر چندانی بر پوست شما نمی گذارد، کاری عاقلانه به نظر نمی رسد.
  • ملاحظات در زمان بارداری: در صورت استفاده از این کرم های آرایشی ممکن است خطری سلامت جنین و فرزند متولد نشده شما را تهدید کند. بنابراین در زمان بارداری پزشک مربوطه را از داروها و مواد آرایشی که استفاده می کنید، مطلع سازید.
  • خارش و عوارض پوستی: برخی از این کرم های ضد چین و چروک سبب خارش و التهاب صورت می شوند. در صورت برخورداری از پوستی خشک و ملتهب، کرم های رتینوئید ممکن است این شرایط را وخیم تر سازند. بنابراین بهتر است درمان را با کرم رتینول آغاز کرده و پس از سازگاری پوست با این نوع کرم ضد چین و چروک، به تدریج درمان با کرم های رتینوئید را شروع کنید.

در کنار رتینوئیدها، مهم ترین عامل جلوگیری کننده از بروز چین و چروک صورت، استفاده از کرم ضد آفتاب با مارک تجاری معتبر است. به هنگام تهیه کرم جلوگیری از آفتاب سوختگی، کرمی با SPF حداقل 30 خریداری کنید تا پوست شما را از انواع اشعه های خطرناک خورشید محافظت کند.

منبع:

http://www.everydayhealth.com/skin-and-beauty

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

برای برقراری ارتباط با مشاورین و متخصصین کلینیک فوق تخصصی آلومینا، به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید. 

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با نسل جدید دستگاه اسکارلت و تکنولوژی میکرونیدلینگ آر اف فرکشنال

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments