حقایقی در مورد سلولیت

حقایقی در مورد سلولیت
حقایقی در مورد سلولیت

برنزه کردن یا تیره کردن پوست باعث می شود سلولیت توجه زیادی را به خود جلب نکند. اما به هرحال سلولیت مربوط به بافت پوست می شود و برنزه کردن پوست نیز به بافت پوست آسیب می رساند. بنابراین بهتر است برای برنزه کردن پوست خود از کرم ها یا اسپری های موجود استفاده کنید.

رژیم غذایی کم چربی تاثیری بر سلولیت ندارد. هیچ رژیم غذایی نمی تواند معجزه کند و سلولیت را محو سازد. بهترین رژیم غذایی برای سلولیت همان رژیم غذایی است که همیشه برای همه توصیه می شود. این رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات، غلات سبوس دار و پروتئین بدون چربی می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تقریبا همه خانم ها سلولیت دارند. به یاد داشته باشید که 80 درصد خانم ها، حتی بهترین مدل ها هم سلولیت دارند. سلولیت با افزایش سن بدتر می شود و این امر طبیعی است. اگر ورزش نکنید سلولیت قابل مشاهده تر خواهد بود. ورزش کردن باعث محو شدن سلولیت نمی شود، اما یه سوزاندن چربی و استحکام عضلات کمک می کند.

اگر دارای اضافه وزن هستید، کاهش وزن به شما آسیبی نخواهد رساند. چربی اضافه در بدن باعث می شود سلولیت بیشتر به چشم بیاید. اما اگر تقریبا به هدف و وزن ایده آل خود رسیده اید، دست نگه دارید. کاهش زیاد وزن نیز باعث بدتر شدن سلولیت ها می شود.

گفته می شود مردها کمتر از زنان دچار سلولیت می شوند. گرچه منصفانه نیست، اما درست است. این امر به دلیل هورمون هاست. سلولیت در حقیقت روش ذخیره سازی چربی در بدن زن است تا اطمینان حاصل شود که می تواند بچه دار شود.

مردانی که چاق هستند هم سلولیت دارند. به علاوه مردان ممکن است هورمون های زنانه زیادی در بدن خود داشته باشند که این امر به ندرت رخ می دهد.

برخی متخصصان تصور می کنند که هورمون های موجود در قرص های ضد بارداری منجر به سلولیت می شوند، اما این ادعا ثابت نشده است بنابراین نگران نباشید.

متاسفانه هیچ کرمی برای از بین بردن سلولیت وجود ندارد. کرم ها دارای نتیجه موقت هستند. کرم های ضد سلولیت حاوی کافئین برای حدود 6 ساعت تاثیر مفید خواهند داشت.

استفاده از بسته بندی گیاهی روی سلولیت نیز موثر خواهد بود. به عنوان مثال پوست پرتقال یا کرم های مرطوب کننده گیاهی به بهبود ظاهر سلولیت ها کمک می کنند.

مانند داروا بسیاری از فرایندهای آرایشی نیز دارای نتیجه دائمی نیستند. به عنوان مثال لیزر برای از بین بردن سلولیت مناسب نیست.

منبع:

http://www.webmd.com/beauty/cellulite/rm-quiz-cellulite-secrets

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments