بهترین مرکز لیزر فرکشنال CO2 تهران سپهر

از کجا بدانیم لک، جوش و آکنه و ملاسما پوستمان با لیزر کیوسوییچ فرکشنال CO2 قابل درمان است یا نه؟

 

بهترین مرکز رفع جای جوش و آکنه، لک و ملاسما: لیزر فرکشنال CO2 کیوسوییچ

لیزر فرکشنال CO2 برای رفع جای جوش آکنه لک ملاسما
لیزر فرکشنال CO2 برای رفع جای جوش آکنه لک تیره و ملاسما

سلام دوستان خوب.

دوستی دیدگاهی در سایت درج کرده بودند؛ از اینکه لک ملاسما ایشون با یک جلسه لیزر کیوسوییچ از بین نرفته بود و پوستشون پوسته پوسته نشده بود، ناراحت بودن. البته اشاره نکرده بودن که چه دستگاه لیزری استفاده شده؛ زیرا کیوسوییچ یک حالت تنظیم پالس، انرژی و طول موج لیزر است نه خود لیزر.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

متوجه نشدیم که آیا دستگاه لیزر مرغوب بوده یا نامرغوب، و اینکه تیپ یا نوع پوست یا شرایط پوستی ایشون چی بوده. فقط به نام کیوسوییچ در یک جلسه و رفع نشدن ملاسما اشاره کرده بودن.

در اواسط متن کامل این سوال رو بررسی می کنیم. با ما همراه باشین.

موضوع امروز: از کجا بدانیم لیزر کیوسوییچ فرکشنال CO2 برای رفع آکنه، جوش و لک یا ملاسمای چه پوست هایی مناسب است یا مناسب نیست؟

هموطنان عزیز. این سایت یک سایت علمی-پژوهشی پوست،مو، لیزر و جوانسازی ست. ما هرگز از مطالب دیگران کپی برداری نمی کنیم، پزشکان فوق تخصص بر نوشته های همکاران نظارت می کنند و سعی ما بر این است که به پرسش های شما پاسخ علمی و شایسته ای بدهیم.

انتخاب کدام درمان های تخصصی جوش-آکنه-لک تیره و قهوه ای-ملاسما؟

جوش و آکنه فقط یه نوع نیست. جوش و آکنه پوست شما ممکن است با دیگری فرق داشته و علایم مخصوص به خودش را نشان دهد. بعضی انواع آکنه و جوش را می توان با داروهای گیاهی و خانگی درمان کرد. اما بعضی دیگر بسیار سمج هستد، ریشه داخلی در بدن دارند و باید حتما زیر نظر پزشک متخصص طب مدرن یا طب مکمل درمان شوند.

عزیزان، اینکه انواع روش های درمانی برای درمان آکنه و جوش پیشنهاد شده خبر خوبیست. حدود 500 روش درمان بیماری ها در جهان موجود است. ممکن است یکی از این 500 روش مناسب شما باشد و یکی دیگر مناسب فردی از خانواده شما. برای مثال، افرادی هستند که جوش های خود را با طب هوموپاتی درمان کرده اند؛ مزاج افراد دیگری با طب هوموپاتی ناسازگار بوده و با طب مدرن بهتر جواب گرفته اند.

مهمترین اولویت در درمان بیماری جوش و آکنه، شناخت شرایط پوست شما، شرایط جوش و آکنه شما، ریشه یابی علت اصلی بروز جوش، لک، آکنه و …در شما، درجه و شدت آن ها و انتخاب بهترین روش درمانی می باشد.

انواع جوش، آکنه، لک…

  1. جوش های سرسفید: کمدون های سربسته، کوچیک، سفید یا به رنگ پوست، یک دایره که مرکزش سفید و اطرافش کمی قرمز است.گاهی چروکیده و سفت.
  2. جوش های سرسیاه: کمدون های باز، کوچیک، سیاه و برجسته، همون جوش های سرسفیدند که باز و گشاد شده اند و در معرض هوا سیاه شده اند.
  3. جوش های کورک دار (pipmle) (متورم هستند.)
  4. جوش های نوک تیز یا پاپولز (متورم هستند.)
  5. جوش های کیستی (متورم و دردناک و بزرگ هستند.). ریشه آن ها در عمق پوست است و اسکار بوجود می آورند.
  6. جوش های گره ای یا ندولی (متورم هستند.. در صورت عدم پیگیری درمانی، زخم و اسکار یا تیرگی پدید می آورند.

به طور کلی این شش تا خود به دو مقوله ی توّرمی و غیرتوّرمی تقسیم بندی میشن. یعنی، تورم در اطراف پوست ایجاد می کنند یا نمی کنند.

هر کدام از انواع آکنه (شماره های 1 تا 6) درمان خاص خودشان را دارند. برای اینکه جای جوش و آکنه پس از درمان نماند، باید بهترین روش درمانی را انتخاب کنید. بنابراین، انتخاب یک مرکز تخصصی و شناخته شده با پزشک مجرب اهمیت زیادی دارد.

دارو های درمان جوش های سرسفید و سرسیاه آکنه

دارویهایی که برای جوش و آکنه سرسفید و سرسیاه از داروخانه می خرید، عمدتا ترکیبات زیر رو دارند:

  1. بنزوئیل پروکسید
  2. اسید سالیسیلیک
  3. سولفور
  4. رزورسینول

ممکن است پوست شما به یک یا چند تا از ترکیبات بالا حساس باشد، بهتره از قبل با پزشک مشورت کنین.

درمان دارویی آکنه و جوش کیستی یا ندولی

درمان جوش های کیستی و ندولی راحت نیست. مهمترین داروها بنا به تشخیص و تجویز پزشک عبارتند از:

1. آنتی بیوتیک هایی مانند تتراسایکلین، دوکسی سایکلین و آموکسی سیلین

2. کورتیکواستروئیدهای موضعی

3. داروهای هورمونی خوراکی؛ اگر دلیل آکنه اختلالات هورمونی باشد.

4. رتینوئید مانند ایزوترتینوئین

5. تزریق استروئیدی

6. پیلینگ یا لایه بردارهای شیمیایی (که با هر پوستی سازگاری ندارند.)

7. درمان فتودینامیک (با نور) برای کشتن باکتری های عامل آکنه و جوش

8. بیرون آوردن مواد و مایعات عفونی کیست برای از بین رفتن آکنه و جوش

صابون ها، کرم های مرطوب کننده، آبرسان ها، محلول ها برای جوش و آکنه

دوستان خوب. یک لینک بسیار مفید برای شما داریم. کافیست روی آن کلیک کنید تا لیست بهترین کرم ها و محلول ها یا صابون ها برای انواع پوست با انواع آکنه رو مشاهده کنید. این لینک برای خرید محصولات ضد آکنه عالی ست.

محصولات ضدآکنه برای انواع پوست: اینجا کلیک کنید.

دلایل کلی بروز آکنه و جوش، لک و ملاسما در دنیا

80 درصد آمریکایی ها و درصد زیادی از ایرانی ها به آکنه و جوش مبتلا هستند! به غیر از استرس، وراثت، بلوغ و اختلالات هورمونی، دلیل اصلی ابتلا به آکنه و جوش سبک غلط تغذیه، سبک غلط زندگی و شرایط آب و هوایی نامناسب است.

عمده ترین دلایل بروز جوش، آکنه، لک…در پوست عبارتند از:

هوای آلوده به گرد و غبار و دود ماشین آلات صنعتی و تردد خودروها،

تماس مواد شیمیایی موجود در هوا با پوست

و مصرف بیش از حد خوراکی ها و نوشیدنی های صنعتی

مصرف بیش از حد انواع داروهای شیمیایی، به ویژه از نوع سرخود

مصرف بیش از حد مواد آرایشی، به خصوص نامرغوب

این مواد آکنه و جوش شما را بدتر می کنند:

∇ انواع روغن های صنعتی که در تلویزیون با آب و تاب آن ها را سالم و بی ضرر توصیف و تبلیغ می کنند!

∇  غذاهای آماده، انواع ماکارونی پرچرب، سس های قرمز و سفید، سس مایونز،رب گوجه فرنگی صنعتی، تمام کنسروجات حاوی مواد نگهدارنده، انواع نوشابه صنعتی، انواع نوشیدنی های غیر طبیعی، سوسیس و کالباس، و تمام اعضای خانواده خوراکی های پرچرب.

∇ مصرف مشروبات و نوشیدنی های الکلی، سیگار، انواع داروها و قرص های مخدر و الی آخر.

چگونه زندگی کنم تا آکنه و جوش خود را کاهش دهم؟

تغییر سبک زندگی به رفع جوش و آکنه کمک میکنه. موارد زیر رو با هم بخونیم:

  1. شستشتشوی صورت قبل از خواب و در صبح با آب ولرم و صابونی که به پوست شما سازگار باشه
  2. کاهش استرس
  3. تغذیه متعادل و سالم لا مایعات طبیعی و به اندازه کافی
  4. نوشیدن آب سالم: آب معدنی زیاد مصرف نکنید. بهترین آب، آب قنات است. اما به علت دسترسی نداشتن به چنین آبی، یا بگذارید آب شیر در ظرفی بماند و کلر آن از بین برود و یا آب جوش را خنک کنید و بیاشامید.
  5. پرهیز از نوشیدن آب سرد: زیرا سیستم گوارش را مختل می کند که با جوش زدن رابطه معناداری دارد.
  6. مرطوب ماندن پوست و آبرسانی به آن
  7. پوست را زیاده از حد با مواد شوینده نشویید و زیاد نخارانید یا تحریک نکنید.
  8. کمتر در معرض نور خورشید باشید.
  9. اگر کرم ضد آفتاب مصرف می کنید، سعی کنید فاقد چربی باشد؛ دو ساعت یکبار صورت را از کرم قبلی پاک کنید و دوباره بزنید. زیرا خود ضدآفتاب مانده زیر پوست تجمع می کند و جوش ها را بدتر می کند.

مختصری درباره ملاسما و درمان با لیزر کیوسوییچ

ملاسما به لکه های قهوه ای تیره (تولید رنگدانه بیش از حد ملانین) روی پوست بزرگسال می گویند. پوست های تیره تر به ملاسما بیشتر دچار میشوند. لکه های بارداری، اختلالات هورمونی، تابش شدید نور خورشید اینا با ایجاد ملاسما رابطه معناداری دارند.

درمان قطعی برای درمان کامل ملاسما وجود نداره اما بهترین درمان لیزر کیوسوییچ هست که باید طی جلسات مداوم و با برنامه ریزی دقیق (زیر نظر پزشک) در یک مرکز بسیار تخصصی با بهترین دستگاه لیزر انجام شود.

لیزر کیوسوییچ به طور قطعی ملاسما رو درمان نمی کنه. بلکه، اثر ملاسما رو خیلی کمتر و تا حد زیادی از لک ها و تیرگی های ملاسما روی پوست می کاهد. این کار باید حتما حتما در یک مرکز بسیار تخصصی و زیر نظر بهترین پزشکان انجام شود؛ وگرنه، پوست شما بدتر می شود.

در کل، لیزردرمانی کار هر ادعاکننده ای نیست. لیزر با پوست شوخی ندارد. باید کا را به دست پزشک ماهری بدهید که دستگاه باکیفیت و درستی را برای شما انتخاب کرده باشد. بعضی مراکز با دستگاه های نیمه خراب اقدام به درمان می کنند؛ مراقب باشید فریب نخورید.

بهترین درمان ملاسما با ترکیب میکرودرم ابریژن و لیزر کیوسوییچ فرکشنال CO2

مرکز سپهر بهترین مرکز لیزر فرکشنال CO2

لیزر های تهاجمی کیوسوییچ به علت داشتن انرژی بالا، ملاسما را بدتر می کنن. بهترین درمان اینست که لیزر از نوع فرکشنال (دسته های فوق باریک عمودی) و غیرتهاجمی باشد. در مرکز پیشنهادی تهران اسکین، کار جالبی انجام میشه: ترکیب میکرودرم ابریژن و کیوسوییچ (فرکشنال CO2 یا ان.دی.یاگ با انرژی پایین).

بهتره لیزرهای کیوسوییچ غیرتهاجمی با انرژی پایین استفاده شن نه با انرژی بالا. متاسفانه ملاسما فقط در لایه رویی پوست نیست؛ و در بسیاری از افراد از لایه زیرین شروع می شود. برای از بین بردن ملانوزوم ها (رنگدانه پایه ملاسما، دو روش زیر کمک کننده است:

ابتدا با میکرودرم ابریژن سلول های مرده پوست از لایه رویی کنار زده میشن. این گونه پرتو لیزر بسیار متمرکزتر از قبل خواهد بود. در نتیجه، مقادیر قابل توجهی از رنگدانه ملاسما شکسته و توسط سیستم ایمنی از پوست دفع می شود.

تعداد جلسات برای رفع لک و ملاسما از پوست با لیزر کیوسوییچ فرکشنال

حداقل سه الی چهار جلسه با فاصله یک ماه بین هر جلسه باید لیزر شوید. پزشک می تواند پرتو لیزر رو به عمق 4 تا 6 میلی متری (بستگی به عمق ملاسما) هدایت کند. انرژی لیزر می تواند 1/6 تا 2 ژول در هر سانتی متر مربع از منطقه ملاسما باشد.

درمان ملاسما بالیزر کیوسوییچ نتیجه بخش است یا نه؟

من این بخش رو برای پاسخ به دوستمون نوشتم. هموطن ما فقط یک جلسه لیزر کیوسوییچ برای درمان ملاسما انجام داده بودن و جزییات درمان رو نگفته بودن. ما متوجه نشدیم که آیا با لیزر فرکشنال CO2 درمان کردند یا لیزر دیگری با فن آوری کیوسوییچ.

به عنوان قسمتی از پاسخ کارشناسان تهران اسکین، برای نتیجه گیری، قبل از لیزر کیوسوییچ، حتما باید تیپ یا نوع پوست ایشون مشخص می شد؛ تست حساسیت پوستی از ایشون و واکنش آن به لیزر کیوسوییچ بررسی می شد؛ و لیزردرمانی در ترکیب با ترکیبات بی رنگ کننده پوست (در کرم) طبق تجویز پزشک انجام می شد. ضمن اینکه کیفیت و درست بودن دستگاه لیزر در نتیجه درمان اثر زیادی دارد.

لیزرهای فرکشنال یا کیوسوییچ از نوع تهاجمی و با انرژی بالا برای درمان ملاسما پیشنهاد نمی شود؛ زیرا به تورم و کنده شدن لایه رویی پوست منجر شده و ملاسما را بدتر می کنند. بهترین راه استفاده از درمان های ترکیبی میکرودرم ابریژن+ لیزر فرکشنال کیوسوییچ با انرژی پایین+ داروهای بی رنگ کننده ملاسماست.

عوارض دوز بالای لیزرهای کیوسوییچ بر پوست

لیزر های غیرتهاجمی کیوسوییچ  ان.دی.یاگ و فرکشنال CO2 با انرژی پایین برای پاکسازی رنگدانه قهوه ای مناسبند؛ اما اگر در دوز بالا و انرژی زیاد استفاده شوند، پوست شما را می کُشند.

اگر لیزر کیوسوییچ ان.دی.یاگ 1064 نانومتری را بی مقدمه برای باز کردن منافذ بسته پوست، رفع چین و چروک و شلی و افتادگی پوست انتخاب کنید، مشکلات بعدی در انتظارتان خواهد بود. برای مثال، نقاط سفید رنگ در میانه نقاط تیره (لک سفید وسیاه).بهتر است به لیزرهای پیکوثانیه، فرکشنال و با گرما و انرژی پایین تری روی بیاورید تا رفع رنگدانه اضافی پوست یکنواخت تر باشد.

به تصویر زیر نگاه کنید:

عوارض لیزر کیوسوییچ با دوز و انرژی بالا (ان.دی.یاگ)
عوارض لیزر کیوسوییچ با دوز و انرژی بالا (ان.دی.یاگ)

درمان قطعی یا غیرقطعی جای جوش، آکنه، لک تیره با لیزر کیوسوییچ فرکشنال CO2؟

دوستان؛ لینک زیر را کلیک کنید تا درباره رفع لکه های قهوه ای سمج با لیزر کیوسوییچ بهتر بدانید:

اینجا کلیک کنید: لیزر کیوسوییچ و رفع لک های تیره و قهوه ای پوست و صورت

و اما لیزر فرکشنال CO2 برای رفع جای جوش و آکنه: لینک زیر را کلیک کنید:

لینک لیزر فرکشنال CO2 برای پاکسازی آکنه و جوش: کلیک کنید.

رفع سوختگی با لیزر فرکشنال CO2 در بهترین مرکز سپهر
رفع سوختگی با لیزر فرکشنال CO2 در بهترین مرکز تخصصی

لیزر فرکشنال با گاز دی اکسید کربن یک روش نوین و بسیار اثرگذار در رفع جای جوش است. دیگر از آسیب لیزرهای کیوسوییچ تهاجمی (ان.دی.یاگ) خبری نیست. پوست دارای آکنه غیرفعال به صورت بسیار باریک و ستونی برداشته می شود نه افقی. این یعنی: دسته های فوق باریک لیزر (فرکشنال) به صورت عمودی فقط و فقط به جای جوش برخورد می کنند؛ آن ها هیچ آسیبی به نقاط پهلویی نمی زنند.

ترکیب میکرودرم ابریژن و لیزر فرکشنال CO2 کیوسوییچ

بهترین مرکز تخصصی پاکسازی جای جوش و آکنه (غیرفعال و غیرباکتریایی) از ترکیب دو روش میکرودرم ابریژن و فرکشنال استفاده می کند. میکرودرم ابریژن راه لیزر را برای عبور از پوست باز می کند و فرکشنال کوچکترین آسیب حرارتی به نقاط پهلویی و سالم نمی زند.

اگر لینک بالا را کلیک کنید، همه چیز درباره قطعی بودن درمان یا نبودن آن، میزان درد و تورم یا تعداد جلسات و تداخلات دارویی با لیزر فرکشنال عنوان شده است.

س. آیا داستان درمان جای سوختگی شدید صورت و بدن سه دختر آمریکایی با لیزر فرکشنال CO2 واقعیست؟

ج. بله، این داستان درست و واقعی ست. برای خواندن چگونگی درمان این سه خانم، اینجا را کلیک کنید.

مزایای واقعی لیزر فرکشنال CO2 کیوسوییچ

  1. پوست را نمی سوزاند
  2. نقاط سالم را آسیب نمی رساند
  3. ملانین اصلی پوست را تخریب نمی کند و ریسک رنگدانه بیش از حد وجود ندارد.
  4. قرمزی پوست ملایم است و ظرف یک روز تا یک هفته برطرف می شود.
  5. کلاژن سازی در پوست (جوانسازی دوباره) با این لیزر به خوبی انجام می شود.

ویژگی های بهترین مرکز لیزر فرکشنال کیوسوییچ CO2 برای رفع جای جوش و آکنه؟

در بهترین مرکز تخصصی پاکسازی جای جوش، آکنه و لک تیره، استانداردهای زیر کامل رعایت می شود

1. بافت آکنه شما به دقت بررسی می شود

2.  پزشک در نظر می گیرد که آیا جوش و آکنه شما باکتریایی فعال است یا غیرفعال.

3. اگر جای جوش های شما قابل لیزردرمانی بود، جلسه مشاوره کامل لیزردرمانی برگزار می شود.

4.  در جلسه مشاوره، شرایط پوست و بیماری های خاص شما کامل بررسی می شود: برای مثال، نوع آکنه و جوش که جای آن مانده، اختلالات خونی و قلب و عروق، عفونت احتمالی در پوست، مصرف داروهای خاصی که با لیزردرمانی تداخل دارند، میزان حساسیت پوست شما به طول موج لیزر انتخاب شده، تعیین تیپ یا نوع پوست شما برای تناسب با انرژی لیزر، و غیره.

5. پزشک مراحل لیزردرمانی، مراقبت های قبل و بعد و مصرف داروها را برای شما کامل توضیح می دهند.

6. نام دستگاه لیزر، طول موج و خصوصیات دستگاه، اثر آن بر پوست شما، میزان درد و تورم، تعداد جلسات درمانی، و غیره نیز در زمان مناسب خود به شما اطلاع رسانی می شود.

***به مراکز تخصصی پیشنهادی تهران اسکین برای رفع جوش و آکنه اعتماد کنید زیرا کارها و نتایج درمانی از نزدیک بررسی شده اند. ***

لینک منبع 1

لینک منبع 2

لینک منبع 3

مریم اکبری زاده

با انتخاب بهترین مراکز تخصصی،

پوست صاف و درخشانی

خواهید داشت.

 

 

 

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments