چروک های صورت خود را با این روش ها از بین ببرید | جوان سازی صورت

جوان سازی پوست صورت با لیزر الکساندرایت

جوان سازی پوست صورت با لیزر الکساندرایت

جوان سازی پوست صورت با لیزر الکساندرایت

جوان سازی پوست با لیزر شما را سال ها جوان تر نشان خواهد داد.  جوان سازی پوست با استفاده از  فناوری لیزر باعث می شود که هر گونه  آسیب های پوستی ناشی از نور خورشید ، رگ های خونی  ، رنگدانه ها ، کک و مک و سایر مشکلات پوستی برطرف بشوند.  لیزر جوانسازی الکساندرایت می تواند پوست شما را روشن تر و زنده تر نشان دهد.  جوانسازی پوست توسط  لیزر الکساندرایت درمانی ملایم است که پوست شما را جوان تر و شاداب  تر می کند.

 

جوان سازی پوست با لیزر چیست؟

در طول جوان سازی پوست با لیزر الکساندریت ، انرژی لیزر به آرامی به پوست شما نفوذ می کند و باعث تولید زخم  و سپس پاسخ بهبودی در مناطق  مورد هدف می شود. در نتیجه تولید کلاژن برای پر کردن این مناطق آسیب دیده افزایش می یابد. و در نهایت باعث بهبود رنگ پوست ، ظاهر و انعطاف پذیری پوست می شود. ب

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با کمک فناوری لیزر الکساندریت می توانیم عیوب صورت شما را  بدون ایجاد زخم و یا آسیب رساندن به بافت های اطراف آن ، هدف قرار دهیم. همچنین درمان جوان سازی پوست را می توان در مورد  تمامی قسمت های بدن و صورت انجام داد.

اگر علاقه مند به جوان سازی پوست با لیزر الکساندریت در مراکز ما هستید با ما تماس بگیرید. برای تماس با کلینیک دولت اینجا کلیک کنید.

 

درمان پوست با لیزر جوان سازی الکساندریت 

جوان سازی پوست با لیزر الکساندریت برای درمان موارد زیر استفاده می شود :

  • صدمات پوست به علت نور خورشید ،
  • لکه های پوستی ناشی از بالا رفتن سن ،
  • لکه های تیره بر روی پوست یا هایپرپیگمنتیشن ،
  • بزرگ شدن عروق خونی ،
  • خطوط ریز و چین و چروک پوست ،
  • کک و مک ،
  • رزاسه و قرمزی پوست.

 

 لیزر جوان سازی پوست مناسب چه افرادی است؟   

جوان سازی پوست با لیزر الکساندریت در  کلینک تهران اسکین  یک درمان ایمن و مؤثر برای نوع و تون خاصی از پوست ها می باشد.  از آنجا که برای دستیابی به نتایج مورد نظر درمان های بسیاری  وجود دارد ، بهترین راه برای پیدا کردن روش درمان مناسب مشاوره با  یکی از متخصصان لیزر ما می باشد.

 

مراقبت های پس از درمان جوان سازی پوست با لیزر  

پس از درمان جوان سازی پوست با لیزرالکساندریت ، ممکن است پوست شما تا حدود 2 ساعت قرمز باشد. پس از درمان رنگدانه ها ، ممکن است پوست کمی  تیره شود.  در این صورت می توانید تا بهبودی کامل لکه ها را بپوشانید و به فعالیت های طبیعی خود ادامه دهید. اکثر افراد پس از لیزر جوانسازی پوست قادر به ادامه فعالیت های طبیعی خود هستند.

در طول فرآیند درمان ، پوست شما نباید در معرض تابش مستقیم خورشید قرار بگیرد.   توصیه های لازم برای مراقبت از پوست در طول مشاوره به شما داده می شود. هنگامی که پوست شما به طور کامل درمان شد ، (در حدود 10 روز) پوست شما روشن تر ، جوان تر و سفت تر می شود.  برای دستیابی به نتایج مطلوب شما به چندین جلسه درمان نیاز دارید.

 

رفع مویرگ های صورت با لیزر الکساندریت

رفع مویرگ های صورت با لیزر الکساندریت

درمان مویرگ ها یا رگ های خونی نیاز به استفاده از لیزر با نور سبز دارد. هنگامی که مویرگ ها با لیزر هدف قرار می گیرند ، دیواره عروق فرو می ریزد. و اضافات آنها توسط بدن جذب می شود. به طور کلی درمان مویرگ های صورت به دو جلسه درمان با فاصله  4 هفته نیاز دارد. منطقه تحت درمان در ابتدا قرمز است ، اما این مشکل در عرض چند ساعت رفع می شود. به ندرت ممکن است پس از درمان کبودی ایجاد شود.  معمولاً عوارض جانبی اندکی  وجود دارد.

 

تولید کلاژن با لیزر الکساندریت  

لیزر الکساندریت برای جوانسازی گرمای زیادی را به پوست تحمیل می کند. که باعث تولید کلاژن می شود. گرمای زیاد لیزر باعث تنگ شدن بافت پوست و در نتیجه بهبود بافت و رنگ پوست می شود.  این روش نه تنها پوست را جوان می کند ، بلکه باعث کاهش لکه های ناشی از بالا رفتن سن و پیری می شود.

 

لیزر الکساندریت برای جوان سازی

طول موج لیزر الکساندریت با استفاده از نور نوعی درمان است که هدف آن جوان ترو سالم تر شدن پوست است.  با بالا رفتن سن ، ما نشانه هایی از آسیب های پوستی از قبیل چین و چروک ، خطوط ، مویرگ ها ، لکه های پیری ، ملاسما ، خال های رنگ پوست ، منافذ باز ، رنگدانه های ناهموار و تغییر رنگ پیگمنت ها را مشاهده می کنیم.

 

مزایای لیزر الکساندریت برای جوان سازی پوست

مزایای لیزر الکساندریت برای جوان سازی پوست

با  لیزر الکساندریت برای جوان سازی پوست علاوه بر صورت ، پوست گردن ، دست ها ، بخش دکولته  و تقریباً هر ناحیه ای که در معرض نور خورشید قرار می گیرد ، نیز می تواند برای نشانه های پیری پوست مورد درمان قرار بگیرد.

دراین روش  پالس لیزر به طور مستقیم فیبروبلاست ها را تحریک می کند که باعث تولید الاستین و کلاژن می شود. به این ترتیب ، کلاژن جدید تولید می شود.

 

تعداد جلسات برای جوان سازی پوست  

اثرات قابل مشاهده درمان جوانسازی پوست با لیزر الکساندریت می تواند پس از 2 تا 3 جلسه درمان دیده شود. حداکثر 5 جلسه برای رسیدن به نتیجه لازم می باشد. جلسات درمان باید هر 2 تا 4 هفته تکرار شود.

 

آیا درمان جوان سازی پوست دردناک است؟  

اکثر افرادی که تحت درمان قرار گرفته اند ،  گزارش می دهند که جوانسازی پوست آسان و حتی آرامش بخش است.

 

آیا این روش خطرناک نیست؟

خطرات یا عوارض  جوانسازی پوست بسیاراندک است.  به خصوص در مقایسه با سایر روش های زیبایی که معمولاً بیشتر تهاجمی هستند و نتایج نامطلوب دارند. در ابتدا پوست با دقت تمیز می شود. شما از عینک محافظ چشم استفاده خواهید کرد.  با توجه به سیستم حفاظتی یکپارچه و خنک کننده ، نیازی به ژل خنک کننده نیست.

سپس لیزر یک پرتو نور با شدت بالا ایجاد می کند که  به عمق بافت پوست نفوذ می کند و مقدار کنترل شده ای از گرما را فراهم می کند. به این ترتیب ، کلاژن جدید تولید می شود. پوست الاستیک و صاف می شود.

 

واکنش  پوست بعد از جوان سازی توسط لیزر الکساندریت

قرمزی و حس گرما واکنش های پوستی طبیعی است که ظرف چند ساعت پس از انجام این فرآیند ، از بین می رود.  کشش پوست در عرض 24 ساعت ظاهر می شود. تکرار پروسه لیزر درمانی  می تواند به طور پیوسته بر نتایج جوان سازی پوست تأثیر بگذارد.  می توان چنین نتیجه گرفت که جوانسازی پوست با لیزر الکساندریت در مقایسه با  جراحی زیبایی تهاجمی که پرهزینه و وقت گیر است ، خیلی راحت و آسان انجام می شود و پس از پروسه درمان مراجعه کنندگان  احساس راحتی خواهند کرد.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                  برای تماس با کلینیک دولت تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
3 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments