جوان سازی پوست از طریق میکرونیدلینگ آر اف یا امواج رادیویی

سوزن های مخصوص حامل امواج رادیوفریکوئنسی
سوزن های مخصوص حامل امواج رادیوفریکوئنسی

بررسی اجمالی روش فرکشنال آر اف در جوان سازی پوست

این روش درمانی بدین صورت عمل می کند که سوزن های ظریفی که بین آنها امواج رادیویی رد و بدل می شود وارد پوست می شوند و همین عمل ترافرست و انتقال امواج رادیویی یا فرکوئنسی موجب تولید گرما در قسمت های مختلف زیرپوست می شود که این گرما به نوبه خود باعث ایجاد کلاژن (پروتئين تارسان كه در استخوان و غضروف و بافت هاى پيوندى يافت مي شود) می شود:  این سوزن های بسیار ظریف در قسمت های عمیق تر پوست یا  ميانپوست (لايه اى از پوست كه زير روپوست قرارد دارد) آسیب های  جزئی ایجاد می کند که با کلاژنی که بدن تولید می کند، این آسیب ها به سرعت التیام پیدا می کنند. کلمه فرکشنال به معنی بخش و قسمت و بدین معنی است که تنها ناحیه کوچکی از بدن یا پوست تحت حرارت و گرما قرار می گیرد و بقیه قسمت های بدن از آسیب های احتمالی مصون می مانند. آزاد کردن و انتشار امواج رادیویی در قسمت های زیرین پوست سبب می شود که درجه حرارت نواحی اطراف سر سوزن ها تا 360 درجه افزایش پیدا کند، کلاژن بیشتری تولید شده و کلاژن های تولیدی قبلی نیز بواسطه آن منقبض می شوند. در سیستم میکرونیدلینگ آر اف از سوزن های عایق اندود شده به طلا در جهت به حداقل رساندن آسیب های احتمالی به سطح پوست و کاهش دوره نقاهت استفاده می گردد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عوارض جانبی جوان سازی پوست

yasmin_side_effects

این پروسه درمانی برای فرد مراجع اندکی زحمت و ناراحتی ایجاد می کند که در اثر استفاده از کرم های بی حس کننده موضعی، نگرانی مراجع به حداقل می رسد. پس از درمان، قسمتی از پوست که مورد بمباران امواج رادیویی قرار گرفته است، ممکن است قرمزی و التهاب جزئی بوجود آید که پس از گذشت یک یا سه روز التهاب خودبخود برطرف می شود. چون پوست صورت حساس و ظریف است، نباید بگذاریم که تا سه یا 5 روز چیزی با سطح پوست  تماس پیدا کند. گاهی اوقات پس از درمان بواسطه ضربه یا چیزهای دیگر بافت های پوست آسیب می بینند و کبودی بر روی پوست ظاهر می شود که پس از گذشت 10 تا 14 روز برطرف می شود. خطر احتمال ابتلا به عفونت های پوستی بسیار پایین است، اما باید توصیه های پزشک را جدی بگیریم. در صورت بروز هرگونه التهاب، قرمزی، عفونت و کبود شدگی حتما با پزشک تماس بگیرید و او را از شرایط خود مطلع سازید. احتمال خطر ابتلا به بیماری های ویروسی و تاول زای پوست وجود دارد. در صورتی که سابقه چنین بیماری هایی را داشته اید، حتما پزشک را از آن مطلع سازید تا پزشک بتواند برای پیشگیری از بروز مجدد تبخال یا بیماری های پوستی تجویز درستی داشته باشد.

اگرچه این مورد بسیار نادر است، بدنبال درمان ممکن است که چاله یا جای زخم بر روی سطح پوست ایجاد شود و یا حتی رنگ پوست تغییر کند.

موارد منع استفاده جوان سازی پوست

contreindics2

  • ایجاد گوشت زيادى كه در محل زخم به وجود مي آيد
  • اگزما یا پوست افروختگی، عفونت، پينه اکتینیک (پزشكي ـ زايده ى شاخي يا سخت روى پوست بدن )
  • سابقه بیماری های ویروسی یا تاول زای پوست
  • شرایط بد پوستی
  • استفاده از داروهای غیر استروئیدی
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments