جوان تر کردن صورت با میکرونیدلینگ

جوان تر کردن صورت در بهترین کلینیک زیبایی اهواز| بهترین دکتر پوست خوزستان

دوست دارید ظاهری جوان تر داشته باشید؟

 

امروز تمایل افراد مختلف برای جوان تر کردن صورت به کمک روش های غیر جراحی افزایش یافته است زیرا لیفت صورت توسط عمل جراحی با دردسرهای خاص خود همراه است. احتمالاً شما هم این جمله را شنیده اید که ‘رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون!’ بله، صورت ما آینه تمام نمای زندگی ما است. اگر صورت شما دستخوش اتفاقات مختلف زندگی شده است و خطوط ریز و درشت روی آن به وجود آمده که سن شما را بیشتر از آنچه که هستید نشان می ‌دهد بهتر است به فکر جوان کردن صورت خود باشید.

هنگامی که به مسئله زیبایی و جوان سازی صورت می پردازیم خوشبختانه با روش‌ های بسیار متعددی مواجه می ‌شویم که دست ما را برای بهبود ظاهر صورت باز می گذارند. انتخاب کردن یک روش مناسب برای جوان سازی صورت شما باید با مشورت پزشک انجام شود زیرا با انجام معاینات اولیه پزشک می تواند به این نتیجه برسد که آیا روش انتخاب شده بر روی پوست شما فایده ای دارد یا باید یک روش دیگر را انتخاب نماید. در این مقاله قصد داریم به شما ساکنین عزیز استان خوزستان کمک کنیم یک روش مناسب را برای جوان سازی صورت خود انتخاب کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چه روش هایی برای جوان تر کردن صورت وجود دارد؟

روش های مختلف برای جوان سازی صورت
روش های مختلف برای جوان سازی صورت

از روش های متعددی برای جوان تر کردن صورت استفاده می ‌شود که به برطرف کردن چین و چروک صورت، رفع بافت اسکار، رفع تیرگی پوست و سایر مشکلات پوستی کمک می کند. اکثر این روش ها با نتایج بسیار خوبی همراه هستند و به شما کمک می کند به ظاهر دلخواه تان دست پیدا کنید. در بخش زیر به برخی از روش های زیبایی اشاره می کنیم.

تزریق بوتاکس

بوتاکس مخفف سم بوتولینیوم نوع A است که پس از انجام اقدامات خاص برای تزریق به صورت آماده می شود. معمولاً بوتاکس یک روش نسبتا ارزان قیمت است و با عوارض و خطرات کمی همراه می باشد و پس از تزریق شما نیازی به استراحت در منزل نخواهید داشت.

تزریق بوتاکس در برطرف کردن چین و چروک صورت به طور موقت بسیار عالی است. از بوتاکس برای از بین بردن خط اخم، رفع خطوط پنجه کلاغی دور چشم یا خطوط روی گردن استفاده می شود. نتایج حاصل از تزریق بوتاکس موقت است و پس از مدتی از بین خواهد رفت و به همین دلیل شما باید برای تمدید نتایج به دست آمده مجدداً به پزشک مراجعه کنید.

تزریق فیلر

تزریق فیلر
تزریق فیلر

تزریق فیلر زیر سطح پوست می تواند باعث افزایش حجم ناحیه مورد نظر شود. به عنوان مثال از فیلر برای برجسته کردن گونه ها و افزایش حجم لب، بهبود خط فک، از بین بردن بافت اسکار حاصل از آکنه یا عمل جراحی، رفع گودی زیر چشم، از بین بردن خطوط اطراف بینی که تا نزدیکی دهانی امتداد می یابد، رفع خطوط عمودی صورت و مواردی از این قبیل استفاده می شود.

برخی از انواع فیلر از قبیل هیالورونیک اسید و پلی لاکتیک اسید در نهایت توسط بدن جذب می شوند. سایر فیلرها حاوی برخی ترکیبات جامد هستند که درون ژل به حالت معلق باقی می مانند. ژل نیز به مرور زمان جذب می ‌شود و این ترکیبات جامد به عنوان یک پایه برای تولید کلاژن عمل می کنند.

پیلینگ شیمیایی

از پیلینگ شیمیایی برای درمان چین و چروک صورت، لکه های حاصل از بالا رفتن سن، تغییر رنگ پوست، ضایعات پوستی پیش سرطانی و از بین بردن بافت اسکار استفاده می شود. در این روش از یک محلول اسیدی که معمولاً گلیکولیک اسید یا سالیسیلیک اسید است استفاده خواهد شد و روی لایه فوقانی پوست قرار داده می ‌شود تا سلول های پوست را از بین ببرد. میزان تاثیر گذاری پیلینگ شیمیایی بر اساس میزان نفوذ محلول مورد استفاده مشخص می شود.

میکرودرم ابریژن

در میکرودرم ابریژن پزشک کریستال های ریز آلومینیوم هیدروکسید را روی سطح پوست اسپری می کند و سپس به کمک دستگاه شروع به سایش پوست خواهد کرد. این کار باعث جوان تر کردن پوست و ایجاد نتایج دلخواه خواهد شد. میکرودرم ابریژن یک روش نسبتا ارزان قیمت برای جوان سازی صورت است و از مزایای آن همین نکته بس که پس از درمان شما نیاز به استراحت در منزل نخواهید داشت و می توانید به انجام فعالیت‌ های روزمره خود بپردازید.

میکرونیدلینگ

جوان تر کردن صورت با میکرونیدلینگ
جوان تر کردن صورت با میکرونیدلینگ

در این روش پزشک از یک دستگاه کوچک که روی آن تعدادی سوزن ریز و تیز قرار دارد را روی سطح پوست به حرکت در می آورد. این روش برخلاف آنچه که درباره اش شنیده اید دردناک نیست. این سوزن ها باعث به وجود آمدن جراحات بسیار ریز روی پوست می شوند و بدن را وادار می کنند به تولید کلاژن و الاستین بپردازد. پزشک می تواند قبل و بعد از میکرونیدلینگ از ترکیبات درمانی از قبیل هیالورونیک اسید یا اسید آسکوربیک استفاده کند تا این ترکیبات به صورت عمقی به درون پوست نفوذ نمایند. میکرونیدلینگ یک روش نسبتا ارزان قیمت و بی خطر است و اکثر افراد می توانند متقاضی درمان با این روش باشند.

لیزر درمانی

لیزر نیز می تواند به از بین بردن خطوط و چین و چروک عمیق صورت کمک کند و به طرز قابل توجهی باعث بهبود بافت، حجم و سفتی پوست شود. توانایی لیزر برای هدف قرار دادن انواع خاصی از سلول ها باعث شده بتواند به درمان برخی از اختلالات از قبیل لکه های روی صورت، لکه های تیره حاصل از بارداری و زایمان و عروق عنکبوتی بپردازد. لیزر درمانی می تواند به رفع بافت اسکار نیز کمک کند و ظاهری مطلوب را به وجود بیاورد.

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت به یکی از مقوله های بسیار پرطرفدار در زمینه زیبایی تبدیل شده است و تعداد بسیار زیادی از خانم ها و آقایان متقاضی درمان با این روش هستند. لیفت صورت با نخ در مقایسه با لیفت صورت توسط عمل جراحی متقاضیان بیشتری دارد زیرا پس از لیفت صورت توسط نخ متقاضیان نیاز به استراحت در منزل ندارند و می ‌تواند فعالیت‌ های روزمره خود را انجام بدهند اما پس از انجام جراحی لیفت صورت حدود دو هفته طول می کشد تا آنها بتوانند به انجام فعالیت‌ های روزمره خود بپردازند. بعد از لیفت صورت با نخ برای اصلاح افتادگی پوست استفاده می شود.

بهترین دکتر پوست خوزستان

همه انسان ها خواهان زیبا بودن و زیبا به نظر رسیدن هستند و برای این خواسته هزینه زیادی را صرف می کنند. معمولاً نتیجه که از درمان به دست می آید قابل قبول است اما گاهی اوقات برخی از متقاضیان فریب وسوسه های برخی مراکز زیبایی را می ‌خورند و با صرف هزینه کمتر می ‌خواهند صورتی زیباتر و جوان تر داشته باشند.

اگر شما می خواهید به جوان تر کردن صورت خود بپردازید بهتر است به بهترین پزشک در استان خوزستان مراجعه کنید که در زمینه جوان سازی پوست و خدمات زیبایی دارای تخصص و مهارت کافی است.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و مشاوره با کارشناسان ما به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید.

 

جمع آوری مطالب: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

2 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments