جوانسازی پوست در کرج

جوانسازی پوست در کرج | میکرونیدلینگ یا پیلینیگ؟ کدام بهتر است؟!

جوانسازی پوست در کرج

جوانسازی پوست در کرج

شاید خیلی وقت است که دیگر جوش های فعالی روی صورت خود ندارید اما آکنه و جای جوش (اسکارها) به سختی قابل فراموشی اند و به مرتب با ظاهر ناخوشایندشان، حضور خود را به ما نشان می دهند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شاید بلاخره خود جوش ها از بین بروند اما متاسفانه مثل هر چیز دیگری در این دنیا، اثری از خود به جای می گذارند : اسکارها!!

اسکارها می توانند اثر خیلی بدی روی ظاهر پوستمان داشته باشند و به این ترتیب روی اعتماد به نفس ما هم موثر باشد.

اسکارهای آکنه ای خیلی سرسخت هستند و به همین آسانی از بین نمی روند. اگر فکر می کنید با درمان های خانگی یا استفاده از فلان ماسک یا داروهای مختلف ، می توانید آن ها را رفع کنید، کاملاً در اشتباه هستید!

جوانسازی پوست در کرج
جوانسازی پوست در کرج

خبر خوش اینجاست که در حال حاضر درمان های زیادی برای آکنه و اسکار وجود دارد.

مجموعه ی تهران اسکین در ادامه معرفی بهترین مراکز زیبایی سراسر کشور، این بار به سراغ استان البرز و شهر کرج رفته است. در حال حاضر این شهر نیز به قدری گسترش یافته است که تقریباً در هر خیابانی می توانید یک مرکز یا مطب زیبایی را پیدا کنید. اما صرف نظر از مزایای این مسئله، مشکل وقتی ظاهر می شود که نمی دانید کدام مرکز را انتخاب کنید.

اینجاست که کار ما به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مراکز زیبایی ایران شروع می شود. تهران اسکین افتخار دارد که بهترین مرکز جوانسازی پوست در کرج را به شما معرفی کنید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

 در ادامه راجع به روش میکرونیدلینگ بیشتر توضیح خواهیم داد و مقایسه ای کوتاه میان این روش و لایه برداری

اگر مدت هاست که درباره چگونگی رفع این مشکل تحقیق کرده اید، پس احتمالا به خوبی می دانید که دو روش اصلی برای رفع اسکارها وجود دارد و آن میکرونیدلینگ و لایه برداری شیمیایی هستند . اما سوال اصلی اینجاست که کدام روش برای  شما بهتر است و با نیازهای شما تطابق بیشتری دارد؟!

جوانسازی پوست در کرج
جوانسازی پوست در کرج

ادامه این مطلب را از دست ندهید تا تفاوت میان میکرونیدلینگ و لایه برداری شیمیایی (پیلینگ) را بیشتر درک کنید. این مقاله به شما کمک خواهد کرد که انتخاب بهتری داشته باشید.

پیلینیگ یا لایه برداری شمیایی چیست ؟

در روش پیلینیگ از نوعی محلول شیمیایی برای استفاده روی پوست استفاده می شود. همان گونه که مواد شمیایی روی پوستتان فعل و انفعالاتی انجام می دهند، لایه ی بالایی پوستتان را برمی دارند و به این ترتیب عمل لایه برداری انجام می شود و پوستی نرم ، تازه و شاداب برای شما به همراه خواهند داشت.

سه نوع اصلی پیلینیگ شیمیایی وجود دارد و هرکدام اثرات مخصوص به خود را دارند و هرکدام دوره نقاهت متفاوتی خواهند داشت.

انتخاب یکی از روش های لایه برداری شیمیایی احتمالاً به نظر پزشک و البته نیاز شما بستگی خواهد داشت.

پیلینیگ
پیلینیگ

لایه برداری سوپرفشیال از نوعی اسید ملایم استفاده می کند و معمولاً بهترین اثر را روی لکه های پوستی خواهد گذاشت.

لایه برداری با عمق متوسط، معمولا تا لایه های میانی پوست نفوذ می کند و باعث رفع چین و چروک ها و البته لکه های ناشی از پیری می شود.

لایه برداری عمیق، تا عمیق ترین لایه ی پوست نفوذ کرده و اثرات آن قابل توجه و شگفت انگیز خواهد بود.

پزشکانی که ما در مرکز جوانسازی پوست در کرج معرفی می کنیم، به خوبی می دانند که کدام روش برای شما مناسب تر است. بنابراین نیازی نیست که نگران این مسئله باشید.

همه چیز به وضعیت و شرایط پوست شما بستگی دارد. تنها کاری که شما لازم است انجام دهید این است که به پزشکان مرکز جوانسازی پوست در کرج اعتماد کنید.

میکرونیدلینگ چیست ؟

میکرونیدلینگ از سوزن های خیلی ریزی برای نفوذ به پوست استفاده می کند. این روش که به صورت غیر جراحی انجام می شود ، باعث تولید بیشتر کلاژن در نواحی درمان می شود.

کلاژن نوعی پروتئین طبیعی است که در بدن ساخته می شود و ماده اصلی داشتن ظاهری جوان و شاداب است!

هرچه سن ما بیشتر می شود، تولید کلاژن به طور طبیعی کاهش پیدا می کند. علاوه بر این ، تولید کلاژن ممکن است  زودتر از موعد کاهش پیدا کند. برخی به خاطر جوش زدن بیش از حد و آکنه های فعال دچار چنین مشکلاتی می شوند.

میکرونیدلینگ چیست ؟
میکرونیدلینگ چیست ؟

میکرونیدلینگ روی انواع تایپ های پوستی موثر است و هیچ گونه خطری نخواهد داشت. خیلی از افراد برای درمان اسکار و دیگر مشکلات پوستی مانند چین و چروک ها، نقطه های ناشی از نور خورشید، منافذ بزرگ، و … از میکرونیدلینگ استفاده می کنند.

بیشتر افراد هیچ گونه دردی حین درمان احساس نمی کنند و نتیجه ی خیلی خوبی هم از این درمان می گیرند.

نکته ی خیلی مهم : میکرونیدلینگ درمانی نیست که فقط یک بار آن را انجام دهید و دیگری نیازی به آن نداشته باشید، بلکه باید به طور مرتب آن را تکرار کرده تا نتیجه را حفظ کنید.

بیشتر متخصصین توصیه می کنند ، 4 الی 6 جلسه ی درمانی داشته باشید و بین هرکدام از این جلسات درمانی حداقل یک ماه فاصله بگذارید.

برای درمان آکنه کدام بهتر است ؟ میکرونیدلینگ یا پیلینگ ؟

هر دوی این روش ها می توانند باعث بهبود وضعیت پوستتان شوند. اگر مشکلتان تنها روی سطح بالایی پوستتان رخ داده است، پس احتمالاً پیلینگ یا لایه برداری شیمیایی برایتان بهتر باشد . اما میکرونیدلینگ به لایه های عمیق تر پوست نفوذ می کند و مشکلات وخیم تری را می تواند درمان کند.

البته ناگفته نماند خیلی ها نیاز به ترکیب این دو روش دارند. چرا که میکرونیدلینگ + لایه برداری شیمیایی اثرات درمان را دو برابر می کنند.

ناگفته نماند که در مرکز جوانسازی پوست در کرج ، افتخار داریم که هر دوی این خدمات را به شما عزیزان ارائه کنیم.

بهترین میکرونیدلینگ کرج

اگر آماده اید که با اسکارهای آکنه ای خداحافظی کنید ، یادتان باشید که بهترین پزشک و مرکز زیبایی را انتخاب کنید که از کیفیت کار آن جا اطمینان داشته باشید.

تهران اسکین با کمال افتخار بهترین مراکز و مطب های زیبایی کرج را به شما معرفی می کند. کافیست فرم پایین این صفحه را پر کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments