جوانسازی پوست در آمل | لایه برداری بهتر است یا تزریق؟

جوانسازی پوست در آمل

جوانسازی پوست در آمل

شرایط و وضعیت پوست صورت نقش بسیار زیادی در سن ظاهری شما ایفا می کنند. چنانچه پوست صورت صاف و زیبایی نداشته باشید، خواه و ناخواه سنتان از آنچه که واقعا هست بیشتر نشان می دهد. علاوه بر آن زیبایی ظاهری نقش بسیار مهمی در زندگی هر کسی دارد.
همه ما دوست داریم زیبا باشیم و این زیبایی حس خوبی به ما می دهد. زیبایی صورت اعتماد به نفس فرد را تا حد زیادی بالا می برد و همین امر باعث می شود تا سطح عمومی کیفیت زندگیش بهبود پیدا کند. اما شرایط طبیعی زندگی که اولین آنها بالارفتن سن است چندان ساز موافقی با شرایط ایده آل ما در زمینه مسائل مربوط به زیبایی نمی زند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جوانسازی پوست در آمل
جوانسازی پوست در آمل

از همین رو است که از صدها سال پیش انسان ها همواره به دنبال راهی برای جوانی و زیبایی پوست خود گشته اند. از افسانه هایی مانند چشمه جوانی گرفته تا ترکیبات گیاهی باستانی که به عنوان ماسک صورت مورد استفاده قرار می گرفتند.
اما امروزه علم پزشکی به دستاورد هایی رسیده که جوانسازی صورت را به یک درمان یا عمل زیبایی بدل کرده است. درمانها و روش های زیادی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا پوستی لطیف و زیبا، مانند سنین جوانیتان داشته باشید.

بهترین مراکز زیبایی آمل

مراکز درمانی زیادی در سطح کشور وجود دارند که می توانند این خدمات زیبایی را به شما ارائه کنند. و هیچ شهری هم از حضور این مراکز مستثنی نیست. مخصوصا آمل. دیگر آن دوره که مردم برای بهره مندی از بهترین خدمات راهی تهران می شدند گذشته است، چراکه همان امکانات در شهر خودشان هم وجود دارد. درست مانند آمل. اگر بگردید مراکز زیبایی بسیار زیادی را در آمل پیدا می کنید که برخی از آنها به لحاظ کیفیت عملکرد هیچ چیزی از شیک ترین و بهترن مراکز تهران کم ندارند. مراکزی که می توانند بهترین خدمات زیبایی را به آسانی در دسترس شما قرار دهند و شما را از پیمودن مسیر طولانی تا پایتخت بی نیاز کنند.

چنانچه به دنبال بهترین مرکز زیبایی در آمل می گردید ما به شما شعبه آمل مجموعه مراکز تهران اسکین را معرفی می کنیم. این مرکز با در اختیار داشتن کادری مجرب از متخصصان حرفه ای در کنار بهره مندی از بهترین دستگاه ها و مواد آرایشی موجود، با کیفیت ترین خدمات جوانسازی پوست در آمل را به شما عزیزان ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر و اخذ نوبت به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

در این مقاله سعی خواهیم کرد تا بیشتر در مورد جوانسازی پوست صورت با شما صحبت کنیم. تنها نکته ای که بهتر است در همین ابتدا به یاد داشته باشید آن است که جوانسازی تنها مختص پوست صورت نیست و به خوبی می تواند روی سایر نقاط بدن هم انجام شود.

جوانسازی پوست

روش های جوانسازی پوست به دو دسته عمده تقسیم می شوند، یکی عمل های تزریقی و دیگری عمل های لایه برداری. هرکدام از این دو روش کلی مزیت ها و کاربردهای خاص و ویژه خودشان را دارند که می توانند به فراخور نیاز شما بهتان کمک کنند. تشخیص اینکه بهترین روش درمان برای شما کدام است، بهتر است برعهده پزشک باشد، اما نباید بدون مشورت با شما انجام گیرد. به همین منظور داشتن آشنایی اولیه با هرکدام از این روش ها می تواند برای شما عزیزان مفید باشد.

جوانسازی پوست در آمل
جوانسازی پوست در آمل

جوانسازی پوست با تزریق

روش های تزریقی به سه روش رایج معمول تقسیم بندی می شوند که هرکدام کاربردهای خاص خودشان را دارند. بوتاکس، فیلر و چربی. روش های تزریقی بیشترین کاربرد را برای برطرف کردن چین و چروک های صورت دارند.

بوتاکس در آمل

بوتاکس با استفاده از سم طبیعی بوتولونیوم موجب فلج موقتی عضلات هدف در صورت می شود تا از این طریق چین وچروک هایی که ناشی از حرکت کردن و نزدیک شدن این عضلات به هم به وجود می آیند را برطرف کنند. درکنار اینکه مستقیما خود چروک ها را از داخل پر می کند. بوتاکس بهترین روش برای رفع چروک های عمیق صورت است.
بوتاکس رایج ترین عمل زیبایی است که البته تاثیر دائمی ندارد و بعد از 6 ماه باید مجدداً تزریق شود. برای آشنایی بیشتر با تزیق بوتاکس بهتر است این مقاله را هم مطالعه کنید.

جوانسازی پوست در آمل
جوانسازی پوست در آمل

تزریق فیلر در آمل

فیلرها ژل های طبیعی یا مصنوعی هستند که زیر پوست تزریق می شوند و چروک ها را پر می کنند. علاوه بر رفع چین و چروک، می توان از تزریق فیلر برای حجم دهی به لب ها نیز استفاده کرد. فیلرهای امروزی بیشتر از مشتقات هیالورونیک اسید هستند که اسیدی طبیعی است و بیشترین و سالم ترین اثرگذاری را دارد. از تزریق فیلر بیشتر برای رفع چروک های ثابت و ریز استفاده می شود. یادتان باشد که تزریق فیلر هم اثر دائمی ندارد.
برای آشنایی بیشتر این مقاله را مطالعه کنید.

جوانسازی پوست در آمل
جوانسازی پوست در آمل

تزریق چربی در آمل

تزریق چربی مانند تزریق فیلر است. با این تفاوت که به جای پرکننده های ثانوی از چربی خود بدن برای پر کردن خطوط چین و چروک استفاده می کند تا حالتی طبیعی تر و سالم تر داشته باشد.
برای آشنایی بیشتر با تزریق چربی بهتر است به این مقاله مراجعه کنید.

جوانسازی پوست در آمل
جوانسازی پوست در آمل

جوانسازی پوست با لایه برداری

عمل های لایه برداری پوست درمان هایی دوره ای هستند. یعنی برای نتیجه گرفتن از آنها باید طی چند جلسه متعدد انجامشان دهید. رایجترین روش های لایه برداری پوست عمل های لیزر کردن، میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ هستند. لایه برداری پوست بیشترین تاثیر را روی رفع جای لک و جوش و زخم صورت دارد. درکنار اینکه برای برطرف کردن چین و چروک ها هم مفید است.

لیزر پوست در آمل

عمل لیزر در حقیقت روند سوزاندن لایه سطحی و مرده پوست با اشعه پرحرارت لیزر است. لیزر بافت مرده سطحی را سوزانده و باعث می شود پوست لایه ای جدید تولید کند که از هرگونه عارضه قبلی عاری است. یادتان باشد که لیزر برای افرادی که پوست تیره ای دارند چندان مناسب نیست.
برای آشنایی بیشتر با لیزر پوست بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

جوانسازی پوست در آمل
جوانسازی پوست در آمل

میکرودرم در آمل

میکرودرم با استفاده از یک قلم سر کریستال یا الماس، لایه سطحی پوست را می تراشد. تراش دادن لایه بیرونی باعث بیرون آمدن لایه زیرین می شود. روی این پوست جدید هیچ اثری از جوش ها یا لک های سابق نیست.
برای آشنایی بیشتر با میکرودرم این مقاله را مطالعه نمایید.

جوانسازی پوست در آمل
جوانسازی پوست در آمل

میکرونیدلینگ در آمل

در روند میکرونیدلینگ یک قلم مخصوص که در نوکش تعداد زیادی سورن بسیار ریز دارد روی سطح پوست کشیده شده و با سوزن سوزن کردن آن یک آسیب سطحی و بی خطر به پوست وارد می کند. آسیبی که پوست را به ترشح کلاژن برای ترمیم آسیب وارده تحریک می کند. کلاژن رفته رفته پوست جدیدی به صورت می بخشد که خالی از عارضه های پیشین است.
برای آشنایی بیشتر با میکرونیدلینگ این مقاله را مطالعه کنید.

جوانسازی پوست در آمل
جوانسازی پوست در آمل

گردآورنده : ندا ناصری

3.6 5 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments