جوانسازی پوست با لیزر و دوران پس از ان

جوانسازی با RF
جوانسازی پوست با لیزر

 

جوانسازی پوست با هر لیزری عمل‌کردی متفاوت داشته و عوارض جانبی ناشی از آن هم متفاوت خواهند بود .لیزر CO2 لایه نازکی از پوست را با کمترین میزان حرارت دهی به بافتهای مجاور بر می‌دارد .در این لیزر از پرتوهایی با پالس کوتاه و یا پرتوهای نور ممتد استفاده می‌شود .این لیزر ها به خوبی قادر هستند تا چین و چروک و زخم و خالهای مادرزادی و سایر مشکلات پوستی را رفع نمایند .

لیزر ابریوم به گونه‌ای مشابه عمل کرده و لایه فوقانی پوست را تبخیر میکند و باعث می‌شود تا پوست زیر آن منقبض شود و در نهایت کلاژن سازی افزایش می‌یابد .این لیزر به منظور بهبود چروک های نسبتاً عمیق و رنگ و بافت پوستی صورت و گردن و دستان استفاده می‌شود .پرتوهای نور این لیزر خنک هستند و به همین دلیل قرمزی و تورم پس از پروسیجر کمتر بوده و زمان بهبود هم کمتر است .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جوانسازی پوست یا لیزر روندی ساده دارد و به صورت سرپایی انجام میگیرد . در این پروسیجر از مواد بی حسی به صورت خوراکی و یا درون وریدی استفاده می‌شود .مدت زمان اتمام این پروسیجر برای هر کسی متفاوت است .مدت زمان این پروسیجر با توجه به اینکه جوانسازی برای کل صورت و یا بخشی از آن باشد ،بین نیم ساعت تا دو ساعت متفاوت خواهد بود .

پس از پروسیجر هم متخصص مربوطه ناحیه درمانی را با یک بانداژ و یا پماد محافظت کننده می‌پوشاند که تا یک روز بعد باید دست نخورده باقی بماند .نواحی درمانی تا چندین روز متورم و دردناک هستند و شما باید از داروهای تجویزی مصرف کنید .همچنین ممکن است پزشکتان از شما بخواهد که ناحیه درمانی را روزانه دو تا پنج بار با یک محلول شور بشورید وسپس پمادی مانند وازلین بروی آن بمالید .این روش‌ها از بروز زخم و اثر زخم جلوگیری میکنند .

مدت زمان بهبودی پس از پروسیجر هم با توجه به نوع لیزر کاربردی متفاوت خواهد بود .بهبودی پس از جوانسازی پوست با لیزر CO2 معمولاً دو هفته طول میکشد ولی این مدت برای لیزر ابریوم کمتر بوده و حدود یک هفته طول میکشد .هر گونه قرمزی بوجود آمده ناشی از لیزر هم در طی چندین ماه از بین خواهد رفت .حتما باید تا چندین ماه پس از این پروسیجر از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا احتمال تغییر رنگ پوست کاهش یابد .

معمولاً پیامدهای ناشی از جوانسازی پوست با لیزر خیلی کم هستند ولی باز هم ممکن است بروز نمایند .این پیامدها عبارتند از تیره شدن پوست ،عفونت باکتریایی ،فعال شدن تبخال و زخم .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments