جوانسازی پوست با تزریق بوتاکس!!!

جوانسازی پوست با تزریق بوتاکس!!!
تزریق بوتاکس پیش ازاینکه عملی برای فلج عضلات صورت باشد بیشتربرای ایجاد یک ظاهر جوان است. تحقیقات جدید نشان می دهد که جوانسازی پوست با تزریق بوتاکس نیزممکن است.

تصویر مرتبط

با بالا رفتن سن به علت حرکات تکراری عضلات، چین و چروک هایی درصورت نمودارمی شود و همچنین میزان تولید الاستین و کلاژن درپوست کاهش می یابد. فلج ناشی از بوتاکس فرصتی برای بازیابی کلاژن و الاستین توسط پوست و جوانسازی پوست با تزریق بوتاکس است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درمان با بوتاکس با استفاده از تکنیک های استاندارد

درمان با بوتاکس به تولید بیشترالاستین و کلاژن کمک می کند. الاستین و کلاژن پروتئین هایی هستند که به سفتی و انعطاف پذیری پوست کمک می کنند. اگردرمان با بوتاکس با استفاده از تکنیک های استاندارد انجام شود، میزان تولید الاستین و کلاژن بیشترشده وانعطاف پذیری پوست افزایش پیدا می کند و افراد جوانتربنظرمی رسند.

محققان دریافته اند که بوتاکس تأثیری مشابه سفت کردن پوست توسط رادیو فرکانسی دارد. رادیو فرکانسی یک روش زیبایی است که از امواج رادیویی برای گرم کردن بافت پوست و تحریک پوست برای تولید کلاژن استفاده می شود.

تصویر مرتبط

 

محققین همچنین معتقدند که سلولهای تولید کننده الاستین و کلاژن ممکن است حاوی گیرنده ای باشند که به نحوی به تزریق بوتاکس واکنش نشان می دهد و با دریافت این موضوع تأثیربوتاکس براین گیرنده ها درآینده نتایج بهتری نشان خواهد داد زیرا ممکن است قادر به ساخت داروهای غیرتزریقی باشند که بصورت موضعی استفاده شوند و همان اثر مشابه جوانسازی پوست با تزریق بوتاکس را داشته باشد.

همچنین بوتاکس ممکن است اثر آنتی اکسیدانی بر روی بافت پوست داشته باشد. حرکات عضلات صورت باعث تولید مواد اضافی می شود وبوتاکس با فلج کردن عضلات صورت این سموم را که موجب آسیب به الاستین و کلاژن است را ازبین می برد.
احتمال التیام زخم های پوست پس ازتزریق بوتاکس نیزوجود دارد.

مزایای استفاده منظم ازبوتاکس

بوتاکس از سم باکتری بنام بوتولیس گرفته می شود که با فلج کردن عضلات صورت به صاف شدن پوست کمک می کند و علاوه برفلج کردن عضلات به کشش و انعطاف پذیری پوست نیزمی افزاید.

مزایای استفاده منظم ازبوتاکس این است که افرادی که بصورت منظم از بوتاکس استفاده می کنند هم دوزپایینتری دریافت می کنند و هم فاصله بین دو تزریق افزایش می یابد.

تزریق بوتاکس هیچگونه تورم و التهابی بوجود نمی آورد وعضلات را منقبض نمی کند. اثرآن بین 3 تا 4 ماه طول می کشد.

منبع: http://www.webmd.com/

مترجم و محقق: مینو شفیعی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
هانا
هانا
7 years ago

سلام بوتاکس صورت با چه قیمتی انجام میدهید؟؟؟ایا در کرمان هم شعبه دارید؟؟؟

گروه پژوهشی پوست و لیزر مو
Admin
پاسخ به  هانا

شعبه کرمان بزودی راه اندازی میشود
قیمت بوتاکس بستگی به شهر,محل بوتاکس و دوز مصرفی و… دارد