تزریق چربی در بوشهر

جوانسازی صورت بدون عمل جراحی|تزریق چربی در بهترین کلینیک زیبایی بوشهر

رفع چروک صورت با تزریق چربی

با بالا رفتن سن تعدادی خطوط ریز و درشت روی صورت همه ما به وجود می ‌آید که حکایت از سال‌ های گذشته دارد و گذر عمر را نشان می دهد. اکثر افراد به دنبال راهی برای برطرف کردن چین و چروک صورت خود هستند تا به این ترتیب به ظاهری جوان دست پیدا کنند. رفع چروک صورت با تزریق چربی یک روش موثر است و می تواند به جوان سازی صورت کمک کند. معمولا برای تزریق چربی، از چربی های بدن فرد متقاضی درمان استفاده می شود تا خطوط عمیق صورت او و چین و چروک های ریز آن برطرف شود. همچنین می توان از تزریق چربی برای افزایش حجم لب و گونه و رفع گودی زیر چشم استفاده کرد.

تزریق چربی در بوشهر

تزریق چربی در بوشهر
تزریق چربی در بوشهر

مراکز متعددی به ارائه خدمات رسانی به متقاضیان تزریق چربی می پردازند. ما در مراکز تخصصی خود با استفاده از جدیدترین روش های جوان سازی پوست و با استفاده از کادر تخصصی و مجرب به شما برای دستیابی به نتایج مورد انتظار خود کمک می کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برخی از افراد به علت به وجود آمدن چین و چروک روی صورت و پیر شدن پوست شان اعتماد به نفس خود را از دست می دهند که در این شرایط تزریق چربی با ارائه نتایج عالی علاوه بر بهبود ظاهر صورت شما به افزایش اعتماد به نفس شما نیز کمک خواهد کرد.

چه افرادی متقاضی مناسبی برای تزریق چربی هستند؟

تزریق چربی بر خلاف سایر محصولاتی که برای افزایش حجم یک ناحیه مورد استفاده قرار می گیرد هیچ گونه خطری برای بدن شما ندارد زیرا از سلول های چربی بدن خود شما استفاده می شود. تزریق چربی یکی از روش های کم تهاجمی برای افزایش حجم برخی از نقاط خاص بدن است و در اکثر موارد رضایت متقاضیان را به دنبال دارد.

تزریق چربی می ‌تواند نیاز به روش‌ های تهاجمی از قبیل لیفت صورت، لیفت پیشانی و لیفت ابرو و سایر روش‌ های جراحی را به تاخیر بیندازد. بهترین راه برای اینکه بدانید آیا شما متقاضی مناسبی برای تزریق چربی هستید یا خیر مشاوره با پزشکی است تا شما را به طور کامل ارزیابی نماید. اگر شما شرایط زیر را دارید متقاضی مناسبی برای رفع چروک صورت با تزریق چربی هستید:

  • اگر دوست دارید حجم یک ناحیه خاص از بدن خود را افزایش دهید.
  • نیاز به تزریق به درون چین و چروک های عمیق صورت تان را دارید تا صورت خود را جوان کنید.
  • به لحاظ جسمانی سالم هستید.
  • صورت شما دستخوش عوارض حاصل از پیری شده است.
  • اهداف خاص و واقعی از درمان دارید.

 

چگونه برای تزریق چربی آماده شویم؟

آماده شدن برای تزریق چربی
آماده شدن برای تزریق چربی

رفع چروک صورت با تزریق چربی در مقایسه با تزریق فیلر یک روش گران قیمت است زیرا برای این کار باید از بدن شما مقداری چربی برداشته شود تا برای تزریق آماده گردد.

اگرچه تزریق چربی یک روش غیر جراحی است پزشک برای شروع کار خود از بی ‌حسی موضعی استفاده می ‌کند تا شما در طول درمان احساس خوبی داشته باشید. آماده شدن برای تزریق چربی شامل موارد زیر است:

  • ارزیابی های پزشکی یا انجام تست های آزمایشگاهی
  • مصرف برخی داروهای خاص یا تنظیم دز مصرف آنها
  • اجتناب از استعمال دخانیات
  • اجتناب از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهاب و مکمل های گیاهی زیرا ریسک بروز خونریزی را افزایش می دهند.

رفع چروک صورت با تزریق چربی چگونه انجام می شود؟

تزریق چربی به عنوان یک روش سرپایی و با استفاده از داروهای بی حسی موضعی انجام می شود. معمولاً فرآیند تزریق به حدود ۳۰ دقیقه تا یک ساعت طول می ‌کشد که البته این بازی زمانی به بیمار، حجم چربی مورد نیاز برای تزریق و سایر روش ها برای تکمیل فرآیند درمان ارتباط دارد.

رفع چروک صورت با تزریق چربی
رفع چروک صورت با تزریق چربی

در این روش چربی از برخی نقاط خاص بدن مانند شکم یا ران تهیه می شود. این فرایند کمی شبیه لیپوساکشن است. پس از آنکه چربی به میزان کافی از موضع مورد نظر تهیه شد از طریق دستگاه سانتریفیوژ خالص می شود و چربی برای تزریق آماده خواهد شد. سپس چربی توسط سوزن مخصوص به درون نقاط مورد نظر تزریق می شود تا حجم آن ناحیه افزایش پیدا کند.

نتیجه نهایی تزریق چربی به چه صورت خواهد بود؟

شما می توانید فورا شاهد نتایج حاصل از تزریق چربی باشید. ممکن است پس از تزریق چربی به علت تورم ایجاد شده احساس کنید ناحیه ای که تحت درمان قرار گرفته خیلی افزایش حجم پیدا کرده است اما به تدریج از میزان تورم کاسته می شود و شما می توانید شاهد نتایج واقعی باشید.

با گذر زمان را به علت متابولیسم طبیعی چربی توسط بدن از حجم چربی تزریق شده کاسته می شود و ممکن است شما به تزریق مجدد نیاز داشته باشید. به طور کلی طی مدت ۳ تا ۶ ماه چربی تزریق شده توسط بدن جذب خواهد شد.

آیا پس از تزریق چربی به استراحت در منزل نیاز دارید؟

معمولاً شما می توانید پس از تزریق چربی به انجام فعالیت‌ های روزمره خود بپردازید. تورم و کبودی و قرمزی در محل دهنده و گیرنده چربی کاملا طبیعی است اما پس از مدتی از بین خواهد رفت پس نگران نباشید.

ممکن است بر اساس مقدار چربی خارج شده دوران بهبود کمی طولانی تر باشد. در دوران بهبود شما باید از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید اجتناب کنید و در صورتی که مجبور هستید بیرون بروید حتماً از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی بالا استفاده کنید تا دچار عوارض جانبی پوستی نشوید.

آیا تزریق چربی خطر دارد؟

آیا تزریق چربی درد دارد؟
آیا تزریق چربی خطر دارد؟

همه روش های جراحی و به ویژه زیبایی با خطراتی همراه هستند و تزریق چربی نیز از این قاعده مستثنی نیست. برخی از عوارض جانبی رفع چروک صورت با تزریق چربی به شرح زیر می باشد:

  • عفونت
  • تشکیل کیسه چربی
  • خون ریزی
  • آمبولی چربی
  • تغییر دائمی رنگ پوست به علت کبودی
  • تورم صورت

قیمت تزریق چربی چقدر است؟

از آن‌ جایی که تزریق چربی تحت پوشش بیمه قرار ندارد همه هزینه های تزریق چربی آزاد است. به طور کلی قیمت تزریق چربی به عوامل متعددی از قبیل تعداد نقاطی که قرار است تحت درمان قرار بگیرد، مهارت و تخصص پزشک و مواردی از این قبیل بستگی دارد.

بهترین کار این است که شما با پزشک خود صحبت کنید تا اطلاعات دقیقی را در خصوص قیمت تزریق چربی برای جوان سازی صورت را در اختیار شما قرار دهد.

آیا آقایان هم می توانند متقاضی رفع چروک صورت با تزریق چربی باشند؟

امروزه جوان سازی صورت فقط مختص خانم‌ ها نیست و آقایان نیز از روش های مختلف برای بهبود ظاهر صورت خود و جوان سازی آن استفاده می کنند. به طور کلی طبق تحقیقاتی که انجام شده است هرچه ظاهر صورت بهتر باشد سطح اعتماد به نفس افراد نیز بالاتر خواهد بود. این مسئله باعث شده است که آقایان نیز به دنبال روش های زیبایی باشند و به بهبود ظاهر خود اهمیت بدهند.

تا چند روز بعد از تزریق چربی صورت ورم دارد؟

معمولا رفع چروک صورت با تزریق چربی با تورم همراه است. ممکن است در چند روز اول تورم صورت زیاد باشد اما نگران نباشید چرا که این وضعیت موقت است و پس از مدتی از بین خواهد رفت و شما می توانید شاهد نتایج حقیقی از درمان باشید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments