جراحی پلک با لیزر

جراحی پلک با لیزر |فرق بلفاروپلاستی با جراحی پلک لیزری در چیست؟!

جراحی پلک با لیزر

جراحی پلک با لیزر

اگر تا به حال درباره بلفاروپلاستی تحقیق کرده اید (که به اسم جراحی پلک هم شناخته می شود) ، پس احتمالاً متوجه شده اید که پزشکان جراحی پلک، یک نوع دیگر از بلفاروپلاستی به نام  جراحی پلک با لیزر CO2 را نیز انجام می دهند. در این روش بلفاروپلاستی سنتی و قدیمی کنار گذاشته می شود و از تکنیک لیزر درمانی برای جراحی پلک استفاده می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جراحی پلک با لیزر
جراحی پلک با لیزر

از آن جایی که خیلی از بیماران درباره فرق میان جراحی پلک بلفاروپلاستی و جراحی پلک با لیزر از ما سوال می کنند، تصمیم گرفتیم این مقاله را به تفصیل برایتان بنویسیم و توضیح دهیم که جراحی پلک سنتی با لیزر درمانی چه تفاوتی دارد و کدام یک بیشتر مناسب شماست! با ما همراه باشید.

جراحی پلک با لیزر چیست و چگونه انجام می شود؟

جراحی پلک با لیزر، تکنیکی است که برای جراحی پلک، از لیزرها استفاده می کند. از آن می توان برای جراحی پلک بالا، پلک پایین و جراحی کیسه های زیر چشم استفاده کرد.

این مسئله بدین معنی است که بیماران می توانند از جراحی با لیزر برای برداشتن کیسه های زیر چشم ، زاویه سازی پلک پایین و بالا، لیفت پلک ها برای داشتن ظاهری جوان تر یا ترکیبی از تمام عملیات های بالا، استفاده کنند.

این درمان معمولاً به افراد کمک می کند تا با برداشتن پف و کیسه های زیر چشم، ظاهر جوان تر و شاداب تری داشته باشند.

نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که لیزری که برای جراحی پلک استفاده می شود، شبیه به لیزر پوست نیست.بلکه در طول این پروسه از نوع دیگری از لیزرها استفاده می شود.

جراحی پلک با لیزر
جراحی پلک با لیزر

به همین خاطر توصیه می کنیم این لیزر را با لیزری که عارضه های پوستی را درمان می کند، اشتباه نگیرید.

بلفاروپلاستی سنتی یا بلفاروپلاستی با لیزر؟! کدام بهتر است؟

وقتی که باید به این سوال پاسخ دهیم، بهتر است یادآوری کنیم که خیلی از پزشکان نتایج بسیار خوب، سالم و زیبایی از هر دو نوع جراحی به دست می آورند. بنابراین این دو روش جراحی پلک خیلی به هم شباهت دارند و در ذات خود کارکرد مشابهی دارند . هم چنین عموم مواقع ؛ قیمت آن ها نیز تفاوت چندانی با هم ندارد.

تفاوت اصلی میان این دو نوع عمل، در این است که لیزر پلک، در طول جراحی عروق خونی را مسدود می کند در حالیکه بلفاروپلاستی سنتی چنین کاری را انجام نمی دهد. این مسدود کردن باعث می شود که کبودی و تورم کمتری به وجود بیاید. این مزیت فوق العاده ای برای افرادی به حساب می آید که تمایل دارند زودتر بهبود پیدا کرده و به فعالیت های روزمره ی خود ادامه دهند.

هم چنین در طول جراحی پلک با لیزر، پزشک می تواند تصمیمات درست تر و بهتری بگیرد، چرا که تورم و کبودی مانع از کار او نخواهند شد.

تمام این مزیت ها باعث شده تا خیلی از پزشکان، عقیده داشته باشند که جراحی پلک با لیزر ، روشی ایمن تر و بی خطرتر است که اگر توسط پزشکی حرفه ای صورت بگیرد، هیچ گونه عوارض جانبی خاص و وخیمی نخواهد داشت.

جراحی پلک با لیزر

لیفت پلک بدون جراحی

راه های زیادی برای لیفت پلک بدون جراحی وجود دارد. خیلی ها ترجیح می دهند از درمان های خانگی و سنتی برای انجام این کار بهره ببرند. اما نکته اینجاست که افتادگی پلک، عارضه ای نیست که بتوان به سادگی آن را برطرف کرد و نیاز به درمان های تخصصی زیادی دارد.

همان گونه که گفتیم، بلفاروپلاستی یکی از رایج ترین راهکارهای درمان افتادگی پلک است. اما عوارض جانبی جراحی باعث شده که خیلی ها از انجام آن سرباز بزنند و تلاش کنند با مشکلات آن کنار بیایند.

جراحی پلک با لیزر

اما افتادگی پلک را نمی توان تحمل کرد. این عارضه باعث می شود که قدرت دید شما کم شود، همیشه روی چشم هایتان احساس سنگینی داشته باشید، ظاهری خسته برایتان درست می کند و به تدریج باعث بروز بیماری های زیاد دیگری نیز می شود.

صرف نظر از عمل جراحی بلفاروپلاستی ، همان طور که گفتیم می توان از لیزرها نیز برای رفع افتادگی پلک ها استفاده کرد. هم چنین لیفت پلک با نخ نیز به تازگی محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

در این روش ، از نخ هایی با الیاف مخصوص برای بالا کشیدن پلک ها استفاده می شود. گرچه دوام این روش موقتی است و مانند جراحی پلک دائمی نخواهد بود ، اما عدم بروز عوارض جانبی در هنگام انجام این عمل باعث شده تا خیلی ها به آن علاقه نشان دهند و آن را به کار بگیرند.

علاوه بر این، این درمان کاملاً سرپایی خواهد بود و نیازی به بیهوشی یا بستری شدن ندارد.

بنابراین صرف نظر از جراحی پلک با لیزر، می توانید لیفت پلک با نخ را نیز در نظر داشته باشید.

جراحی پلک با لیزر

بهترین جراح پلک در تهران

اگر به دنبال جراحی هستید که بهترین درمان ممکن را برای شما به کار بگیرد، ما به شما پزشکان مرکز زیبایی برکه را معرفی می کنیم. پزشک ما با سابقه ای 20 ساله ، تلاش دارد تا بهترین خدمات جراحی پلک را به شما عزیزان ارائه کند.

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد تا با استفاده از بهترین جراح پلک در تهران، کلیه خدمات لیفت و جراحی پلک را به شما عزیران ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از مرکز برکه، به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

نکته ی خیلی مهم : دوره نقاهت بعد از جراحی پلک با لیزر، ممکن است در بیماران مختلف، متفاوت باشد. این مسئله به چندین فاکتور بستگی دارد .از جمله : رعایت کلیه دستورالعمل های بعد از جراحی توسط بیمار ، وخامت عارضه، سن و جنسیت بیمار و …!

البته لازم به ذکر است که بیشتر بیماران ما در مرکز زیبایی برکه، در کوتاه ترین زمان ممکن بهبود پیدا کرده و می توانند به فعالیت های روزمره خود باز گردند.

جراحی پلک با لیزر

درمان افتادگی پلک بدون جراحی

باز هم به شما می گوییم که روش های زیادی برای درمان افتادگی پلک بدون جراحی وجود دارد و تنها گزینه ی شما ، لیزر نیست!

لیفت پلک با نخ ، پلاسما جت و ..نیز برای رفع عارضه های مربوط به پلک و هم چنین کیسه ها و سیاهی دور چشم نیز مفید است.

کافیست با پزشکان ما در مرکز زیبایی برکه تماس بگیرید تا راهنمایی های کاملی در این زمینه دریافت نمایید.

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments