جراحی پلک ارزان

جراحی پلک ارزان | قیمت بلفاروپلاستی | تخفیف جراحی پلک

جراحی پلک ارزان

جراحی پلک ارزان

از قدیم گفته اند که هر چقدر پول میدی، آش میخوری!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همین جمله را می توان به تمام مسائل تعمیم داد. متاسفانه با وضعیت کنونی اقتصاد و مشکلات مالی خیلی از طبقات جامعه، طبیعی است که همه دنبال چیزهای ارزان و به صرفه باشند. در این هیاهو اولین چیزی که قربانی می شود، همین بحث کیفیت است.

در مورد درمان های زیبایی نیز همین مسئله صادق است. صرف نظر از این که درمان شما چقدر حساس و مهم است، همه می خواهند که هزینه ی مناسب و ارزانی برای درمان خود پرداخت کنند.

جراحی پلک ارزان
جراحی پلک ارزان

اما در این مطلب تصمیم داریم شما را با جنبه های مختلف هزینه جراحی پلک آشنا کنیم و به شما بگوییم که چه فاکتورهایی در تعیین قیمت آن موثر هستند و اصولآً چرا جراحی پلک ارزان را به شما توصیه نمی کنیم. اما قبل از این که به سراغ مطلب اصلی مقاله برویم، می خواهیم مرکزی فوق العاده به صرفه و با قیمت عالی به شما معرفی کنیم :

مرکز زیبایی برکه، با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه، افتخار دارد تا قیمت ها و تخفیف های فوق العاده ای روی خدمات جراحی پلک خود به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید با یک تماس کوچک قیمت های ما را با دیگر مراکز مقایسه کنید. هم چنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت از مرکز برکه می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

جراحی پلک ارزان

قیمت جراحی پلک

همان گونه که بارها عنوان کردیم، نمی توان قیمت مشخصی را برای جراحی پلک در نظر گرفت، چرا که این مسئله به فاکتورهای خیلی زیادی بستگی دارد. در این مقاله می خواهیم به فاکتورهای مختلف هزینه جراحی پلک اشاره کنیم و این گونه خودتان قادر هستید تشخیص دهید که آیا قیمت جراحی ارزان بوده است یا خیر!

قیمت جراحی پلک به لوکیشن مطب و مرکز مورد نظرتان هم بستگی دارد. بله، درست متوجه شده اید!!

لوکیشن مطب اثر زیادی روی قیمت نهایی درمان خواهد داشت. اگر به دنبال مطبی در بالاترین و مرفه ترین نقطه شهر می گردید، پس باید بدانید که احتمالاً هزینه های شما بیشتر خواهد شد.

قیمت جراحی پلک
قیمت جراحی پلک

به خاطر دلایل مشخصی از جمله اجاره مراکز و خیلی فاکتورهای دیگر، مراکزی که در بالای شهر هستند، هزینه های بیشتری برای درمان پرداخت می کنند.

هم چنین شهری که در آن جراحی پلک خود را انجام می دهید ، در تعیین قیمت موثر است. به عنوان مثال خیلی از افراد به امید دریافت کیفیت بهتر درمان ، به شهرهای بزرگ تری مثل تهران می آیند اما همین مسئله موجب افزایش هزینه های آن ها خواهد شد. در حالی که ممکن است مراکز خیلی خوبی در همان شهر خودشان وجود داشته باشد.

جراحی پلک ارزان

تهران اسکین می تواند در پیدا کردن مراکز مختلف زیبایی به شما کمک کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
قیمت جراحی پلک
قیمت جراحی پلک

می توان جراحی پلک را هم در بیمارستان انجام داد و هم در یک کلینیک و مطب خصوصی!

تمام این نکات هزینه های شما را تغییر خواهد داد. اما همیشه می توانید از پزشک خود سوال کنید که چرا به جای بیمارستان، جراحی را در مطب خصوصی خود انجام می دهد ( در هر صورت تمام این نکات هزینه ی درمان شما را بیشتر خواهد کرد)

جراحی پلک ارزان

هم چنین قیمت و هزینه های بیهوشی هم به قیمت کل درمان شما اضافه خواهد شد. این مواد بیهوشی معمولاً به دو دلیل به کار می رود :

یا این که کلاً بیمار را در حالت بیهوشی قرار دهند یا این که به نحوی او را بی حس کنند تا درد جراحی را حس نکند.

احتمالاً از بیهوشی عمومی برای جراحی پلک استفاده شود. اما در صورتی که جراحی را در مطب پزشک انجام می دهید، احتمال دارد که از بیهوشی محلی نیز استفاده نماید.

نکته ی خیلی مهم : بیمه های درمانی، هزینه درمان هایی مثل جراحی پلک را پوشش نمی دهد. بنابراین به این مسئله امیدوار نباشید!

هم چنین باید قبل از این که جراحی پلک را انجام دهید، یک سری آزمایش و عکس برداری انجام شود. تمام این آزمایشات هزینه های بیشتری به قیمت نهایی جراحی پلک اضافه می کنند.

اما نگران نباشید، پزشکان ما در مرکز زیبایی برکه فقط آن دسته از آزمایشاتی را توصیه می کنند که انجامشان ضروری باشد. اما در هر صورت باید هزینه آزمایش و عکس ها را هم در نظر داشته باشید.

بهترین جراح پلک در تهران

گران ترین بخش جراحی پلک، مربوط به دستمزد جراح است. احتمالاً ناچار خواهید بود پول زیادی را صرف دستمزد خود پزشک کنید. البته قیمت نهایی آن به این بستگی دارد که چه جراحی را انتخاب می کنید. اگر جراح شما سابقه زیادی داشته باشد، احتمالاً هزینه های شما هم بالاتر خواهد رفت. اما یک جراح بی سابقه و تازه کار، احتمالا می تواند یک جراحی پلک ارزان برایتان انجام دهد. اما شاید نتیجه نهایی آن، چندان جالب از آب درنیاید.

جراحی پلک ارزان

هم چنین شهرت جراح هم در قیمت جراحی پلک بی تاثیر نیست! هر چقدر که جراحتان مشهورتر باشد، احتمالاً باید پول بیشتری پرداخت کنید.

به این ترتیب با توجه به تمام این فاکتورها، شما باید بهترین جراح ممکن را انتخاب کنید!

پزشکان مرکز زیبایی برکه؛ با وجود داشتن سال ها سابقه در زمینه جراحی های زیبایی، تلاش دارند قیمتی را به شما عزیزان ارائه کنند که بتوانید از عهده ی پرداخت آن برآیید. شما می توانید جهت کسب اطلاع از قیمت ها و دیگر روش های رفع افتادگی پلک، با ما تماس بگیرید.

بهترین جراح پلک در تهران
بهترین جراح پلک در تهران

جراحی پلک ارزان در تهران

هم چنین یکی از مهم ترین فاکتورهای تعیین قیمت جراحی پلک ، این است که چقدر اوضاع پلک هایتان وخیم است. برخی مواقع جراحی هم روی پلک بالا و هم روی پلک پایین انجام می گیرد.

علاوه بر این ، خیلی از افراد هم چنین تمایل دارند که در حین انجام جراحی پلک ، ابروهای خود را نیز لیفت بدهند. این مسئله به هزینه های شما می افزاید.

به همین خاطر اولین نکته ی مهم این است که بدانید دقیقا چه کاری می خواهید برای پلک هایتان انجام دهید. بعد از ان تخمین قیمت جراحی پلک، کار چندان دشواری نخواهد بود.

تخفیف جراحی پلک

با وجود تمام این هزینه ها ممکن است قیمت نهایی جراحی پلک چندان ارزان از آب درنیاید! به همین خاطر توصیه می کنیم به خوبی فکرهایتان را بکنید.

اما خبر خوش اینجاست که مرکز زیبایی برکه به مناسبت های مختلف ، تخفیف های خیلی خوبی برای خدمات خود ارائه می کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به جدیدترین تخفیف های مرکز زیبایی برکه، با ما در تماس باشید.

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع مقاله

3 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
معصومه
معصومه
3 years ago

سلام خسته نباشید میخواستم هزینه عمل پلک بپرسم البته تخفیف هم داره

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  معصومه

سلام دوست عزیز
از طریق صفحه تماس با مراکز، با یکی از مراکز تهران تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.