جراحی معده در بزرگسالان با چاقی شدید

جراحی معده برای لاغری

در عصر تکنولوژی و توسعه، ورود ابزارهای شگفت انگیز و نوآوری های پزشکی ما را هر روز متحیر می کند. بهداشت و درمان و پزشکی بسیار پیشرفته تر شده اند و این پیشرفت منجر به توسعه اعمال جراحی ، دستگاههای تشخیصی ، درمانی و داروهای جدید شگفت انگیز شده است.

جراحی بای پس معده در بزرگسالان با چاقی شدید

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جراحی بای پس معده برای بزرگسالان یکی از این روش های جدید با هدف کاهش چاقی مرضی در میان بزرگسالان است. این عمل جراحی ممکن است در آینده به میلیون ها نفر در درمان چاقی و مسائل مربوط به آن کمک کند. در این مقاله به بررسی دقیق تر این عمل جراحی می پردازیم.

این نوع روش جراحی باعث کاهش میزان مرگ و میر، از دست دادن وزن در دراز مدت و بهبود کیفیت کلی زندگی می شود. با توجه به عدم وجود درمان موثر برای چاقی شدید در جوانان و بزرگسالان، افزایش مشکلات روانی، بیماری های روانی، سرطان، بیماری های قلبی و عروقی و اختلالات متابولیک و غدد درون ریز که بدلیل چاقی شدید بوجود می آیند،ممکن است استفاده از این روش در درمان چاقی بسیار سودمند باشد.

روش های سنتی بسیاری در درمان چاقی وجود دارد ولی اغلب این روش ها بسیار سخت هستند و در بسیاری از افراد انجام دادن این روش ها غیر ممکن است. این موضوع در مورد افرادی که چاقی مرضی شدید دارند (وزن های بالای 100-130 کیلوگرم) صحت داشته باشد.

یکی از شیوه های متداول انجام این نوع جراحی به روش لاپاروسکوپی Roux را-EN-Y عمل جراحی بای پس معده به همراه رژیم غذایی کم کالری به مدت حداقل 3 هفته قبل از عمل جراحی و ادامه آن پس از جراحی می باشد.

در مقایسه با شیوه های معمول کاهش وزن، عمل جراحی بای پس معده در مطالعات انجام شده کاهش وزن قابل توجه در حدود 32 درصد بیش از دو سال پس از عمل نشان داده است.

با توجه به مشکلات فراوان روحی و جسمانی ناشی از چاقی،به نظر می رسد این روش جراحی در درمان چاقی های شدید بسیار موثر و انتخاب اول درمانی بسیاری از پزشکان وبیماران باشد.

در مورد عوارض این عمل و کاندیداهای مناسب این نوع درمان در مقالات آینده کلینیک آلومینا بیشتر خواهیم نوشت.

[divider]

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،زیبایی،لیزر و تناسب اندام آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments