جراحی زیبایی اطراف چشم

جراحی زیبایی اطراف چشم : بلفاروپلاستی با لیزر

جراحی زیبایی اطراف چشم

بیماران در سر تاسر جهان به این دنیال این هستند که از طریق جراحی زیبایی اطراف چشم ،ظاهر خسته زیر چشم ها و پلک های خود را بهبود ببخشند.

عمل لیفت پلک یا بلفاروپلاستی پلک های پایین برای این انجام می شود تا کیسه های زیر چشم را از بین برده، پوست اضافه ی آن را برداشته و بافت های تیره رنگ زیر و بالای پلک های شما را ترمیم کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرکز زیبایی برکه با افتخار جراحی زیبایی اطراف چشم از جمله بلفاروپلاستی پلک زیرین و بالایی را به شما عزیزان و همراهان ارائه می کند.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت اینجا را کلیک کنید.

مردم هنگامی به دنبال جراحی بلفاروپلاستی می روند که دوستان و آشنایان به آن ها می گویند که چه ظاهر خسته ای پیدا کرده اند و این مسئله به خاطر پف چشم و دایره های سیاه دور چشم می باشد.

جراحی زیبایی اطراف چشم
جراحی زیبایی اطراف چشم

درمان پف زیر چشم

چشم های پف کرده : معمولا پف زیر چشم را به خاطر خستگی و آلرژی می دانند.اما چنین نیست.پف هایی که زیر چشم دیده می شوند و برای درمان آن ها اقدامی به عمل نمی اید معمولا به خاطر تجمع چربی داخل پلک زیرین هستند.چربی ای که جمع می شود معمولا به چربی مدور اشاره دارد.

این مسئله بر اساس این واقعیت است که چشم در فضایی به نام مدار قرار گرفته  و این فضا در محفظه خود چربی دارد. برای بهبود ظاهر پف زیر چشم باید این چربی ها برداشته شده ، و سپس مجددا شکل دهی شوند

برداشتن پوست اضافه : افراد زیادی هستند که نگرانند مبادار پس از برداشتن پف زیر چشم، پوستشان شل شود.اما باید به این دسته از عزیزان اعلام کرد که جای نگرانی وجود ندارد چرا که به هنگام برداشتن پوست اضافه به صورت همزمان و در طول جراحی،عملیات سفت کردن پلک ها نیز انجام می شود.

بیشتر افراد هنگامی به مرکز ما مراجعه می کنند که از یک مشکل ناشناخته در زمینه ساختار پلک پایینی رنج می برند.بازگرداندن صحیح ساختار پلک پایینی عملیاتی بسیار ظریف است که به انجام چندین تکنیک تخصصی متفاوت نیاز دارد.علاوه بر این،ساختار حمایت کننده پلک می تواند به شکلی ترمیم و بازسازی شود که ظاهری روشن تر و درخشان تر به چشم های بیمار ببخشد.

بلفاروپلاستی

 

در صورتی که شرایط زیر را دارید کاندیدای مناسبی جهت انجام جراحی بفاروپلاستی هستید:

  1. با وجود خواب کافی، هم چنان ظاهری خسته و پژمرده دارید
  2. در طول روز پف زیر چشم شما مشهود است
  3. در اطراف چشم های خود پوست اضافه دارید
  4. متوجه شده اید که آرایش کردن روز به روز سخت تر می شود
  5. دوستان و خانواده مرتب از شما می پرسند که آیا خسته اید و یا این که آیا خواب کافی داشته اید؟چرا که ظاهرتان خوابالوده به نظر می آید.

پزشک مرکز زیبایی برکه زمان زیادی را جهت مشاوره اولیه با بیمار اختصاص می دهد.در طول این مشاوره، چشم های بیمار توسط یک پزشک متخصص برای انجام جراحی بلفاروپلاستی معاینه می شود.

هدف این معاینات این است که به درستی ،ویژگی های شما را بر اساس جنسیت،سن ،سوابق پزشکی و شرایط پوستی ،دسته بندی کنند.

این معاینات به پزشک مرکز زیبایی برکه این امکان را می دهد که بهترین شیوه ی درمان را برای کیسه های چشمی و هم چنین بهبود پوست پلک پایینی انتخاب کند.

چند عارضه ی پزشکی وجود دارد که بلفاروپلاستی را اندکی خطرآمیز می سازد .از جمله:

  • مشکلات تیروئیداز جمله تیروئید پُرکار و بیماری گریویس
  • خشکی چشم یا عدم وجود اشک
  • فشار خون بالا یا دیگر بیماری های مربوط به جریان خون
  • بیماری های قلبی و عروقی
  • دیابت

پیش از هر اقدامی به شما توصیه می کنیم که با پزشک معالج خود مشورت نمایید.جهت تماس با پزشک مرکز زیبایی برکه اینجا را کلیک کنید.

فواید جراحی زیبایی اطراف چشم

انجام بلفاروپلاستی پلک پایین برای درمان پف چشم، برداشتن پوست اضافه و بافت های زیرین چشم می تواند اثراتی فوق العاده و شگفت انگیز بر روی ظاهر چهره ی شما بگذارد.

پس از انجام این گونه جراحی ها شما سرحال تر به نظر می آیید و چشم های شما نگاه شاداب تری خواهد داشت.با رفع سیاهی دور چشم و هم چنین کیسه های چربی و پف پلک ،چشم هایتان دست کم چندین سال جوان تر به نظر خواهند آمد

جراحی پلک پایین

برای درمان کیسه های چربی زیر چشم،برداشتن پوست اضافه و هم چنین افتادگی پلک های پایینی،جراحی پلک پایین که هم چنین بلفاروپلاستی نامیده می شود، انجام می گیرد.

چندین تکنیک مختلف جراحی برای جراح پلک وجود دارد تا به وسیله ی آن ها پلک پایینی را ترمیم و جوان سازی کند، اما متد اصلی معمولا شامل برداشتن چربی(یا شکل دهی مجدد چربی ها در پلک زیرین) و هم چنین برداشتن پوست اضافه ی پلک ها خواهد بود.بسته به تکنیکی که به کار می رود ، زمان جراحی ممکن است متغیر باشد

جای بخیه عمل پلک

پس از جراحی زیبایی اطراف چشم ، ممکن است دچار تورم خفیف و کبودی های کوچکی شوید که کاملا عادی است و به مدت 1 هفته الی 10 روز طول می کشد تا برطرف شوند.

بیشتر افراد پس از 1 هفته می توانند به سر کار خود بازگردند.پس از دو هفته شما باید مجددا به نزد پزشک خود بروید تا بخیه های شما را باز کند.

نگران جای بخیه عمل پلک خود نباشید چرا که پس از مدتی و در طول بهبود، از بین خواهند رفت

عوارض عمل بلفاروپلاستی

عوارض عمل بلفاروپلاستی را می توانید از پزشک یا جراح خود سوال کنید.او به شما توضیح خواهد داد که چگونه می توانید خطر و پیامدهای این شکل از جراحی را تا حای ممکن کاهش دهید و خود وی نیز تلاش خواهد کرد تا جای ممکن عوارض عمل را پایین آورد.

اما به هر حال شما باید انتظار اندکی تورم و قرمزی بعد از جراحی زیبایی اطراف چشم را داشته باشید.

لیفت پلک با لیزر

لیزر یک دستگاه است و به همین خاطر منافع حاصل از جراحی بلفاروپلاستی با لیزر و هم چنین دیگر عمل های زیبایی اطراف چشم تا حد زیادی به نوع دستگاه لیزر و هم چنین مهارت جراخ دارد

جراح متخصص مرکز زیبایی برکه، سالهاست که در زمینه های مختلف جراحی پلک کار می کند و به همین دلیل تبحر و مهارت کافی برای انجام چنین عمل هایی را داراست.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments