جدیدترین روش جوانسازی پوست | فیس آپ | بهترین روش تایتنینگ پوست

توصیه متخصصین درباره تایتنینگ پوست و لیفت آن (صورت، گردن و بدن)

یکی از علائم بارز پیری، پوست شل و افتاده است. گذر زمان و نیروی جاذبه زمین عواملی هستند که بر ضعیف و شل شدن پوست تاثیر گذارند. این عارضه کل پوست بدن را درگیر می کند، از گردن و زیر بازوها گرفته تا حتی پلک چشم ها. به همین دلیل با دو نفر از متخصصین حاذق درباره تایتنینگ پوست مصاحبه نموده ایم. در این مقاله به توضیح روش های جلوگیری از افتادگی پوست و همچنین درمان آن می پردازیم.

جدیدترین روش جوانسازی و تایتنیگ پوست صورت

دستگاه فیس آپ Face UP جدیدترین دستگاه جوانسازی و تایتنینگ پوست می باشد. مرکز زیبایی برکه با بهره گیری از دانش روز و جدیدترین دستگاه زیبایی، فیس آپ، بهترین خدمات زیبایی و درمانی پوست را ارائه می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک نمایید.

چگونه پوست صورت تان را کشیده و سفت کنید.

گزینه اول : برای تایتنینگ پوست خود از کرم های حاوی SPF و محرک کلاژن ساز استفاده نمایید.

متخصصین سراسر دنیا بر این عقیده اند که اولین اقدام جهت محافظت از پوست، استفاده از کرم هاست. دکتر هوتن چابکی جراح پلاستیک صورت در این باره می گوید: “توصیه می کنم از کرم ضد آفتاب بدون FREGRANCE که حاوی مینرال هستند، استفاده کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این کرم ها از پوست در مقابل اشعه UV محافظت می کنند. از جمله این کرم ها می توان به زینک و یا اکسید تیتانیوم که دارای SPF 30 بوده و مناسب استفاده روزانه هستند، نام برد.” شایان ذکر است در روز های ابری نیز می توان از این کرم ها استفاده نمود.

اگر پوست تان شل شده و سن تان را بالاتر نشان می دهد، از کرم هایی که چین و چروک صورت را رفع می کنند استفاده کنید.

دکتر بابی بوکا متخصص پوست و مدیر مرکز مراقبت زییایی First Aid می گوید: “پیشنهاد می کنم که از کرم های آب رسان و تایتنیگ پوست استفاده کنید.

این کرم ها سبب محکم شدن پوست های شل و افتاده شده و چین و چروک سطحی صورت را محو می کنند. این کرم ها حاوی ترکیبی از پپتایدها هستند که پوست را تحریک کرده تا کلاژن بیشتری تولید کند. همچنین علائم پیری پوست را کاهش می دهند.

گزینه دوم : پوست صورت تان را لیفت کنید.

دکتر بوکا در این باره می گوید: “لیفت صورت به روش جراحی بهترین روش جهت کشیدن پوست صورت می باشد. لیکن نیاز به چندین هفته استراحت و ریکاوری داشته و روش پر خطری است. با این که روش هزینه برداری می باشد اما تاثیر این روش، ماندگاری طولانی تری دارد.

از آنجایی که سایر روش های درمانی که بدون جراحی انجام می شوند، اثر بخشی ماندگاری ندارند، لیفت صورت مناسب افرادی است که می خواهند نتیجه مطلوب و نهایی را کسب کنند.

گرچه دکتر بوکا می گوید: ” توصیه می کنم پس از این که روش های بدون جراحی را امتحان کردید، سراغ جراحی و لیفت صورت بروید.”

بهترین مرکز جوانسازی و تایتنیگ پوست در تهران

مرکز زیبایی برکه مفتخر است با بکارگیری جدیدترین دستگاه های زیبایی-درمانی و با کمک متخصصین مجرب، بهترین خدمات زیبایی و درمانی پوست را به شما عزیزان ارائه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت اینجا را کلیک نمایید.

چگونه پوست گردن خود را کشیده و سفت کنید.

گزینه اول : استفاده از تکنولوژی اولتراسوند جهت تایتنینگ پوست

آیا به دنبال یک روش درمانی هستید که نیازی به جراحی نداشته باشد؟ مطمئنا فیس لیفت تنها راه چاره نیست! دکتر بوکا به شما پیشنهاد می کند که از روش اولتراپی استفاده نمایید.

وی در این باره می افزاید : ” شخصا روش اولتراپی را می پسندم. چراکه مانند ابزاری اسرار آمیز، پوست گردن را لیفت می نماید.

همچنین پوست زیر چشم ها را که خسته بنظر می رسد، بهبود می بخشد.” این روش درمانی 30 تا 45 دقیقه طول می کشد.

پروسه درمانی اولتراپی بدین صورت است که فرکانس رادیویی متمرکز و اولتراسوند به سطح پوست تابیده می شود. بدین صورت انرژی به لایه های مختلف پوست ارسال می گردد. بطور همزمان کلاژن سازی پوست نیز تقویت شده و سبب جوانسازی پوست می شود.

گزینه دوم : تزریق فیلر

عموما با بالا رفتن سن، افراد بیشتر به چین و چروک صورت شان اهمیت می دهند تا افتادگی پوست گردن.

دکتر چابکی در این باره می گوید: “مراجعه کنندگان برای از بین بردن چین و چروک پوست شان اغلب به سراغ روش هایی که نیاز به جراحی ندارد، می روند. خصوصا اگر بخواهند پوستشان را لیفت کنند، از روش هایی مانند تزریق بوتاکس یا فیلر های صورت استفاده می کنند.

آمار های بدست آمده نیز تائید کننده این مطلب است. طبق گزارشات بدست آمده از انجمن جراحی پلاستیک امریکا در سال 2016، تزریق گونه 18 درصد افزایش داشته است.

در حالی که روش های غیر تهاجمی که برای تایتنینگ پوست شل و افتاده بکار می رود، 5 درصد افزایش داشته است.

چگونه پوست بدن خود را کشیده و سفت کنید.

گزینه اول : مراجعه به متخصص زیبایی جهت متناسب نمودن اندام خود

فصل تابستان، سفر و یا تعطیلات آخر هفته؛ مهم نیست چه زمانی باشد. مهم اینست که می خواهید بدن تان خوش فرم تر از همیشه باشد. اما زندگی مسیر خود را ادامه می دهد. همین عالیه!

دکتر بوکا درباره پیری پوست می گوید: “با گذر زمان و بالارفتن سن، کلاژن سازی و خاصیت ارتجاعی پوست ضعیف شده و از بین می رود. در نهایت متوجه می شوید که پوست تان شل و آویزان شده است. در نتیجه پوست تان نیاز به تایتنینگ دارد.”

دکتر چابکی نیز در ادامه این مبحث می گوید: “طی مراحلی از زندگی مانند بارداری، زایمان، کاهش وزن و یا حتی جراحی بای پس معده، پوست دچار افتادگی می شود. متاسفانه پس از این دوره ها پوست نمی تواند به وضعیت نرمال و سابق خود برگردد.

به همین دلیل متخصصین پیشنهاد می کنند برای تایتنینگ پوست شل و آویزان بدن خود، به سراغ جراحی پلاستیک بروید. می توانید از روش هایی مانند لیفت بازو و یا آبدومینوپلاستی استفاده کنید.

گزینه دوم : ورزش کنید، پوست خود را بطور مکرر ماساژ دهید و یا براش خشک روی آن بکشید.

اگر روش اول را انجام داده و نتیجه مطلوبی مشاهده نکردید، از روش های فیزیکی عنوان شده استفاده کنید.

می توانید ماهیچه های زیر بازو، پشت پا ها و یا حتی شکم تان را با ورزش کردن تقویت کنید. این روش به شما کمک می کند تا قسمت هایی از پوست تان را که کمی شل و افتاده شده، کشیده و محکم کنید.

علاوه بر این ظاهر بدن تان را نیز خوش فرم و اندامی می کند. استفاده از براش خشک نیز سبب تحریک کلاژن سازی پوست شده و جریان خون را در پوست تقویت می کند.

این روش به برجسته شدن ناحیه مربوطه کمک شایانی می کند. همچنین می توانید از روغن هایی که منجر به کلاژن سازی شده و پوست را تغذیه می کنند، استفاده کنید.

محقق و مترجم : عطیه فضلی

منبع : https://www.dermstore.com/blog/how-to-tighten-skin/

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments