جدیدترین درمان سیاهی زیر چشم

جدیدترین درمان سیاهی زیر چشم کدام است؟

جدیدترین درمان سیاهی زیر چشم کدام است؟

جدیدترین درمان سیاهی زیر چشم
                                          شفافیت پوست زیر و دور چشم با کربوکسی تراپی در بهترین مرکز تخصصی

سلام به زندگی و زیبایی

از اینکه می توانیم چند دقیقه ای با شما باشیم خرسندیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

“یادم می آید شش سال پیش یکی از دوستانم مرا به خرید کرم هایی برای رفع تیرگی زیر چشمم تشویق کرد.. من هم بدون اطلاع قبلی، یک کرم ظاهرا فرانسوی به قیمت دویست و پنجاه تومان خریدم. مدتی استفاده کردم اما انگار دور ریختن پول بود.به همان داروخانه رفتم و شکایت کردم. خانم پشت پسشخوان مرا تشویق کرد که مصرفم را تا نتیجه نهایی ادامه بدهم. اما اینبار فریب نخوردم. با خود گفتم: “اگر کرم یا محلولی فایده داشته باشد باید در همان مدت اثر خودش را نشان می داد.”

نقل قول بالا از زبان یکی از مراجعه کننده ها به یکی از مراکز تخصصی جوانسازی پیشنهادی ما بود. اشتباه ایشان این بوده که بدون در نظر گرفتن علت تیرگی زیر چشمش و درمان آن به شیوه پزشکی-زیبایی و آناتومی ظریف بافت دور چشمی، یک کرم تجاری را خرید و مصرف کرده بود.
ده ها محصول گیاهی و شیمیایی از کرم و محلول گرفته تا ماسک روانه بازار و داروخانه ها شده و تبلیغات فراوانی به گوشمان می خورد. اما همه آن ها بعد از مدتی اثر خود را از دست داده اند. علت اصلی این است که ابتدا باید علت های سیاهی زیر چشم معلوم شود و بعد به درمان با یک روش اثرگذار با ماندگاری بالا اقدام کرد.

موضوع متن زیر: بهترین درمان برای از بین بردن سیاهی دور و زیر چشم؛ مقرون به صرفه و با ماندگاری بالا

چرا درمان تیرگی و سیاهی زیر چشم؟

مرکز تخصصی کربوکسی تراپی برای رفع تیرگی زیر چشم

از گذشته تاکنون هزاران داستان درباره افسون زیبایی چشمان بانوان شنیده ایم. بخش مهمی از قلمرو قدرت یک زن در چشمان زیبایش نهفته و هیچ چشمی بدون پوست شفاف در اطراف آنچنان زیبا به نظر نمی رسد. به علاوه، اگر بگذاریم زیر چشم مان سیاه بماند، با گذشت زمان بسیار خسته و کوفته و بی رمق به نظر می رسند  که برای تعامل اجتماعی و جذب نگاه دیگران چیز خوبی نیست.

درست است که تغذیه، ورزش، پرهیز از آفتاب و سبک درست زندگی از پیری زودرس اطراف چشم پیشگیری می کنند، با افزایش سن رفته رفته چربی و عضله دور و زیر چشم تحلیل می رود. دلیل این تحلیل کاهش خونرسانی و در نتیجه کاهش تولید کلاژن و الاستین در زیر پوست چشم است.

تنها راه چاره برای جبران این کمبود، انتخاب بهترین روش مدرن جوانسازی زیر نظر یک پزشک متخصص آشنا به آناتومی و بافت زیرپوستی چشم است.

دلایل سیاهی و تیرگی زیر و دور چشم ها

برای اینکه بدانیم چرا زیر چشممان سیاه می شود، ابتدا تصویر زیر را ببینید:

آناتومی زیر چشم

اگر به هر دلیلی بافت چربی زیر چشم یا سفتی عضلات دور چشم یا رنگدانه آن تحلیل برود، زیر چشم تیره و کبود می شود.

سیاهی زیر و دور چشم ها علت هایی دارد. مهمترین آن ها عبارتند از:

خستگی و اختلالات خواب: برهم خردن نظم بیولوژیک چرخه ی خواب

آلرژی

اگزمای پوستی (قرمزی و تورم)

تماس مواد ناسازگار با پوست زیر چشم

مواد آرایشی و کرم های نامرغوب

وراثت

ضعف گردش خون در شبکه مویرگی زیر چشم

اختلال در تنظیم رنگدانه پوست (ملانین) اطراف چشم

خارش و مالش دور چشم

مصرف الکل، مواد مخدر، کشیدن سیگار، اختلالات هورمونی و …

بنابراین، قبل از مصرف هرگونه کرم، محلول یا ماسکی، بهتر است با مراجعه به پزشک مشکلات فوق رو بررسی کنید. برای مثال، اگر اختلال خواب جدی دارید و نمی توانید برنامه خوابتان را تنظیم کنید، مراجعه به متخصص اختلالات خواب را پیشنهاد می کنم.

اگر از اگزمای پوستی رنج می برید، مشاوره رایگان در یک مرکز تخصی پوست را پیشنهاد می کنم.

با این حال، حتی اگر بیماری هایتان را درمان کنید، درصدی از تیرگی اطراف چشم باقی می ماند. پس راه چاره چیست؟ جواب در ادامه متن…

جدیدترین درمان سیاهی زیر چشم؟

تزریق گاز دی اکسید کربن در کربوکسی تراپی با سوزن های فوق باریک

بدون غلو و بی ریا باید بگویم که کربوکسی تراپی در درمان قطعی سیاهی و تیرگی زیر چشم عالی جواب داده. البته افرادی که کربوکسی تراپی کرده و جواب گرفته اند، سبک زندگی سالمی نیز دارند.

توصیه بهترین مراکز کربوکسی تراپی تهران:
هرگز بدون مشورت با پزشک از کرم های گیاهی یا شیمیایی سفید کننده زیر چشم استفاده نکنید. پوست زیر چشمِ اغلب افراد بسیار حساس است. برای مثال، هیدروکوئینون در برخی افراد به ساختار ظریف زیر چشم آن ها آسیب رسانده است.

هر روش جوانسازی پوست یکی دو کاربرد تخصصی و ویژه دارد. کربوکسی تراپی برای دو چیز عالیست: ۱. رفع ترک های پوستی شکم، پهلو، نشیمن، باسن، سینه… و ۲. رفع تیرگی ها، سیاهی و پف اطراف و زیر چشم ها.

لینک جزییات کامل کربوکسی تراپی  برای لاغری، ترک پوست و جوانسازی صورت (کلیک)

کربوکسی تراپی برای رفع تیرگی زیر چشم چیست؟

تک تک سلول های بدن ما، از جمله سلول های جوانساز زیرپوست، برای جنب و جوش به جذب اکسیژن و دفع دی اکسید کربن نیاز دارند. در کربوکسی تراپی زیر چشم، مقادیر خیلی کوچکی از گاز کنترل شده ی دی اکسید کربن به زیر پوست تزریق می شود. با این تزریق مغز فریب می خورد و فکر می کند زیر پوست دچار کمبود اکسیژن شده؛ مغز پیام هایی مبنی بر نیاز به افزایش خونرسانی به زیر پوست صادر می کند. در نتیجه ی تولید اکسیژن بیشتر، تولید کلاژن های جدید تحریک و پوست از نو بازسازی می شود.

تزریق در کربوکسی تراپی با سوزن مزوتراپی انجام می شود.

تزریق ژل و کربوکسی تراپی برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم

یکی از بهترین درمان ها برای از بین بردن همزمان تیرگی و گودی زیر چشم تزریق ژل و تزریق دی اکسید کربن است. البته پزشک فاصله بین این دو تزریق را برای شما تعیین می کند.

نکته: امروزه اغلب مراکز معتبر و تخصصی از روش های ترکیبی (استفاده از دو یا چند روش جوانسازی به جی یک روش) استقبال می کنند. این کار برای تقویت جوابدهی ست.

عوارض کربوکسی تراپی برای از بین بردن تیرگی زیر چشم

کربوکسی تراپی زیر چشم هیچگونه عوارض جدی ندارد. مقداری قرمزی، تورم و کبودی در لحظه ی تزریق یا ۲۴ ساعت اول در واقع نشانه ی خوبی از اثرگذاری گاز دی اکسید کربن و شروع فرآیند کلاژن سازی ست.

بهترین مراکز تخصصی کربوکسی تراپی زیر چشم در تهران

برای رفع تیرگی و سیاهی زیر چشم، بهترین گزینه کربوکسی تراپی ست. اما پوست دور چشم ساختار و آناتومی بسیار ظریفی دارد. آشنایی پزشک با نقاط ریزِ تزریق اهمیت فراوانی دارد. همچنین، پزشک باید بداند چه دوزی از گاز دی اکسید کربن را در چه عمقی از زیر پوست نفوذ دهد.

بنابراین، انتخاب یک مرکز تخصصی آشنا با آناتومی چشم و پوست شما اهمیت فراوانی دارد. تهران اسکین همواره با بهترین مراکز پوست و مو و لیزر و جوانسازی ارتباط داشته و دارد. ما از نزدیک شاهد کیفیت کار مراکز و رضایت مراجعین بوده ایم. آدرس و شماره های تماس مرکز پیشنهادی ما را در پایان متن مشاهده نمایید. همچنین، می توانید دایرکتوری قیمت ها را در اینستاگرام مشاهده کنید.

لینک جزییات کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم

برای مشاهده جزییات بیشترِ کربوکسی تراپی زیر چشم، لاغری و رفع ترک های پوستی اینجا کلیک کنید.

شادمانه زیستن شما آرزوی ماست.

م. الف. دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

  آدرس و شماره های تماس با مرکز تخصصیِ پیشنهادی کربوکسی تراپی

بهترین مراکز تخصصی کربوکسی تراپی را با تهران اسکین بشناسید

 

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments