جاهایی که شاید باورتان نشود اما باید از کرم ضد آفتاب استفاده کرد!

 7 محلی که احتمالا فراموش می کنید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

 

ضد آفتاب خوب

 

یکی از بهترین راه های محافظت از پوست در مقابل آفتاب سوختگی و پیری استفاده از کرم ضد آفتاب است زیرا پوست بیشتر در معرض سرطان پوست و ایجاد لکه های قهوه ای است.

اغلب ما یاد گرفته ایم که فقط صورتمان را از اشعه های خورشید حفظ کنیم اما نواحی دیگر از بدن هستند که کاملا در معرض نور خورشید قرار دارند و نیاز به استفاده از کرم ضد آفتاب است.این نواحی عبارتند از ک

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پوست سر

داشتن مو ، خود مانع از رسیدن نور خورشید به پوست سر میشود اما اگر مدل موهای شما به گونه ای است که پوست سر در معرض نور خورشید قرار می گیرد ویا پوست سرتان کمتر چرب است و باعث جذب سریع تر نور میشود بهتر است از کرم استفاده کنید و در کنار ان از پوشش هایی برای پوست سر مانند کلاه نیز استفاده کنید.

گوش

بسیاری از سرطان های پوست از پوست درون گوش رخ میدهد ، اغلب این ناحیه مورد غفلت قرار می گیرد ، مهم نیست چه نوع کرم ضد آفتابی استفاده می کنید برای این ناحیه ،  اما دقت کنید که استفاده از کرم و یا ژل ضد آفتاب را خیلی به داخل گوش هدایت نکنید و احتیاط کنید .


لب

قسمت پوست لب پائین بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان پوست می باشد ، به این ترتیب بهتر است لب هایتان را همیشه مرطوب و از کرم های ضد آفتاب مخصوص لب استفاده کنید.

پلک

خیلی از افراد می ترسند که کرم ضد آفتاب در چشمشان رود و منجر به سوزش شود به همین دلیل از زدن کرم ضد آفتاب در اطراف چشم نفوذ نکند اما باید دقت کنید که نزدیک به تخم چشم نباید کرم ها را ماساژ داد تا منجر به تجیک این منطقه نشود اما در کنار استفاده از کرم می توانید از عینک آفتابی حتما استفاده کنید.

دست

دستان نیز به علت در دسترس بودن در معرض نور خورشید باید از کرم های ضد آفتاب استفاده کرد و باید کرم را در تمامی نقاط دست ماساز دهید ، اغلب افراد فکر می کنند که فقط باید روی دستان را با کرم ضد آفتاب بپوشانند بلکه نواحی کف دست و کنار مچ ها نیز در معرض نور قرار دارد و باید با کرم پوشیده شوند.

و با هر دفعه شستن دست ها این کرم ها از بین می روند و باید بعد از هر دفعه شستن ، دوباره کرم  را تمدید کرد.

 

پا

اگر در فصل تابستان هستید و از سندل های جلو باز استفاده می کنید و پوست پای شما در معرض نور آفتاب است برای جلوگیری از ترک خوردن پا در اثر نور ، بهتر است که از کرم های ضد آفتاب نیز در ناحیه پا (مچ، پاشنه و ساق پا ) نیز استفاده کنید.

منبع:

 

womenshealthmag.com/beauty

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments