توضیحاتی درمورد دستگاه لیزر RF

تکنولوژی لیزر RF

توضیحاتی درمورد دستگاه لیزر RF

این دستگاه منحصر به فرد طرز کاری به شرح زیر دارد:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با فرستادن امواج رادیویی با فرکانس بسیار بالا (چند میلیون در ثانیه) به بافتهای بدن عمل می کند. این دستگاه با فرستادن امواج رادیویی به درون بدن باعث تحریک سلول های بدن و در نتیجه تحریک میکرونی ( سلولی و ملکولی) می شود. این تحریک میکرونی باعث انقباض و ترشح کلاژن و الاستین می شود و در نتیجه پوست به انعطاف و استحکام بالایی دست می یابد. لازم به ذکر است که این اتفاقات و فرایند ها در پوست شما موجب ایجاد گرما شده سپس، پزشک می تواند مقدار و عمق تقریبی گرما را به دلخواه انتخاب کند.

لیزر RF ضمن تحریک سلولی پوست که باعث ایجاد کلاژن و الاستین می شود چندین فعل و انفعالات دیگر در پوست شما را منجر می شود. زمانیکه سلول ها تحریک می شوند، شروع به التهاب می کند، و کلاژن تولید می گردد که این امر سبب ایجاد لایه های پوستی جدید حداکثر در 6 ماه می شود.

این گرمای ایجاد شده در پوست نیز خالی از لطف نیست، زیرا باعث افزایش گردش خون در مویرگ ها می شود، و اکسیژن رسانی را به پوست افزایش می دهد و پوست را شاداب تر می نماید.

دستگاه لیزر RF
دستگاه لیزر RF

دستگاه RF قابلیت اثر گذاری در بافت های عمیق و سطحی در یک لحظه را دارد و تکنولوژی بالایی که این سیستم در اختیار دارد، لیزر RF مانند روش های پیشین نیاز به کولینگ ( خنک کننده) ندارد، و در نتیجه تمام انرژی را به بهترین نوع و بدون اتلاف در مسیر بهبود پوست بکار میبرد. با اینکه هیچگاه نمیشود کاملا جلو اثرات جاذبه و پیری را بر پوست گرفت. اما این دستگاه میتواند حداکثر این اثرات را از میان برده و پوستی زیبا و شاداب را به انسان هدیه کند. این دستگاه برای از بین بردن خطوط گردن و پیشانی و سفت کردن پوست در هنگام وزن کم کردن و یا بعد از لیپوساکشن  بکار میرود. و بخاطر نداشتن اشعه ی مضر هیچ آسیبی به پوست و بدن نمیرساند.

شایان به ذکر است که بعد از درمان با لیزر RFکمپرس یخ را روی پوست خود قرار دهید، زیرا کمک زیادی به پوست کرده و دمای پوست را پایین می آورد.

این دستگاه برخلاف دستگاه های دیگر هیچ محدودیت سنی ندارد، تمام افراد در هر سنی زیاد یا کم با هر پوستی پیر یا جوان و با هر رنگی سیاه یا سفید، روشن یا تیره و هر جنس پوستی میتوانند، از این دستگاه استفاده کنند و پوستی منحصر به فرد و شاداب داشته باشند. تنها عوارضی که این دستگاه دارد، بعد از انجام لیزر احتمال دارد که پوست ملتهب شده، کمی قرمز می شود و باد می کند که کاملا طبیعی است، زیرا این دستگاه با گرم کردن بافتهای پوست و لرزش لایه های پوست کار میکند به همین دلیل این قرمزی و  ورم بعد ازچند ساعت یا نهایتا چند روز کاملا از بین میرود.

از عزیزانی که از لیزر RF برای درمان استفاده میکنند خواهش می شود که به تمام دستوراتی که پزشک برای مراقبت از پوست بعد از درمان میدهد، کاملا  عمل کنند و تا جایی که امکان دارد از نور مستقیم و شدید خورشید دوری کنند تا لکه های قرمز بر روی پوستشان ایجاد نشود.

لیزر RF درمانی برای پیری و افتادگی پوست

لیزر RF

تکنولوژی امواج رادیویی (RF) فرآیندی ایمن است که سبب میشود تا

  • ساختار زیر پوست تحریک شود
  • پوست سفت و محکم شود
  • کلاژن تولید شود

تمام این ویژگی ها موجب ایجاد ظاهری جوان و زیبا می شود.

دستگاه لیزر RF
دستگاه لیزر RF
تکنولوژی لیزر RF چگونه است؟
  • درمانی بی درد و مطلوب است.
  • طول مدت درمانی کوتاه دارد.
  • به جلسات درمانی کمتری نیاز دارد.
  • دارای اثراتی بلند مدت بدون جراحی و دوره ی نقاهت است.
دستگاه لیزر RF چگونه عمل می کند؟

لیزر RF برای مناطق نازک پوست مورد استفاده قرار می گیرد: این تکنولوژی پیشرفته سبب درمان خطوط ظریف و پوست نازک مناطقی از صورت بدون دردو آسیب های احتمالی می شود. (خصوصا اطراف لب ها و چشم ها).

این فرآیند موجب سفت شدن و بازسازی کلاژن در پوست می شود: هنگامیکه کلاژن و الاستین موجود در پوست تحت گرمای لیزر RF قرار می گیرند، به شدت تحریک می شوند. با افزایش کلاژن موجود در پوست، استحکام لایه های پوست نیز افزایش می یابد. این فرآیند موجب بالا رفتن سرعت سوخت و ساز چربی ها در بدن می شود. در طی درمان های کامل و طولانی، پوست به ساخت کلاژن های تازه و جدید می پردازد.

لیزر RF سبب سوخت و ساز چربی  می شود: هنگامی که سلول های چربی گرما داده شدند، به شدت متابولیسم افزوده می شود و کمی جمع و چروکیده می شوند. چربی های آب شده و مایع از طریق غدد لنفاوی از بدن دفع می گردند.

بنابراین این روش درمانی مناسب برای موارد بسیاری ست؛ از جمله:

  • کاهش چروک ها و خطوط خفیف پوست
  • جوانسازی و استحکام پوست
  • فرم دهی به پوست صورت
  • کاهش چربی های بد فرم و نا خواسته و فرم دهی به بدن
  • بهبود ظاهر ترک های پوست
  • لیزر RF

    لیزر RF

    این لیزر با 1000 پالس در ثانیه و نفوذی بیش از 500 میکرون در پوست، سبب ایجاد انرژی با سطوح مختلفی می شود، که بر اپیدرم و لایه های عمیق پوست موثر است. که سبب لایه برداری پوست می شود و کمترین ناراحتی را به همراه دارد.

    لیزر RF مزایای بسیاری با خود به همراه دارد که شامل:

    لیزر RF
    لیزر RF
    • کاهش منافذ باز پوست
    • بهبود جای زخم و اسکار برای آکنه
    • محو کردن چروک ها و خطوط پوستی ( سطحی و عمیق)
    • رفع اختلالات پوستی و روزاسه
    • ایجاد شفافیت و صافی پوست
    • سفت کردن پوست در ناحیه ی اطراف گردن، فک و غبغب

    این روش ایمن، سریع و موثر است – و برای انواع پوست موثر است.

    لیزر RF
    لیزر RF

    لیزر RF از ترکیب تکنولوژی رادیو فرکانسی (RF) و نوعی از اسکن هوشمند (SmartScan) برای نفوذی عمیق تر، پوشش وسعت سطحی بیشتر و درمان چند منظوره در یک جلسه تشکیل شده است.

    لیزر پوست RF تنها سیستم RF غیر تهاجمی ست که به پزشک اجازه می دهد که با تشخیص خود برای درمان بیمار از انرژی خاصی از لیزر استفاده نماید و به دلخواه او این انرژی کم و یا زیاد می شود.

    چگونگی عملکرد لیزر RF فرکشنال

    لیزر RF با فناوری منحصر به فرد خود قادر است مشکلات پوستی را در یک جلسه درمان 15 دقیقه ای کاملا انجام دهد. در 3 یا 4 جلسه تمام این مشکلات بر طرف می شود. این درمان از دوره ی نقاهت و ایجاد ناراحتی کمی برخوردار است. در ابتدا پیش از انجام لیزر، از بیحسی های موضعی استفاده می شود. اکثر بیماران پس از درمان به فعالیت های روزانه ی خود باز می گردند. پس از درمان تنها مقداری قرمزی بر پوست مشاهده می شود، که در طی 2 تا 5 روز بر طرف می گردد. البته نگران نباشید شما میتواند با استفاده از مواد آرایشی خود به راحتی محل های مورد نظر را بپوشانید.

    این روش توسط سازمان FDA آمریکا تایید شده است و بسیار کار آمد و موثر است.

  • لیزر آر اف (RF) در درمان پوست صورت

    لیزر آر اف (RF)

    ظاهر پوست ما تاثیری به سزا در زیبایی چهره ی مان دارد. پوست سالم چهره ی ما را جوان تر و جذاب تر نشان می دهد. جوانسازی پوست قدمتی تاریخی در تمام ملل جهان دارد. لیزر آر اف (RF) سهم بسیار بزرگی در تلاش برای رسیدن به این آرمان انسانی برداشته است. این لیزر غیر تهاجمی و جوان کننده ی پوست است.

    لیزر آر اف (RF)، رفع کننده ی پوست شل

    رفع شلی پوست و افتادگی پوست چالشی دشوار است. در حالیکه روش های بسیاری برای رفع این معضل وجود دارد، برای مثال:

    • DMAE موضعی
    • قرص مکمل DMAE
    • فعال کننده های سنتز کلاژن و الاستین

    و گزینه های زیادی برای رفع و اصلاح این وضعیت وجود ندارد.

    در گذشته تنها راه برای رفع افتادگی صورت عمل جراحی لیفت صورت و یا کشیدن پوست صورت بود. این روش نتایج خوبی به همراه دارد، اما علاوه بر آن پرهزینه، زمان بر در دوره ی درمان و دوره ی نقاهت بالا، و عوارض جانبی بسیاری نیز دارد. اما فرآیند لیزر آر اف (RF)  بسیار کوتاه با هزینه کمتر و دوره نقاهت بسیار کم و مهم تر از همه بدون عمل جراحی است.

    لیزر آر اف (RF)
    لیزر آر اف (RF)
    چگونگی عملکرد لیزر آر اف (RF) 

    درمان به این روش با ارسال امواج الکترومغناطیسی به درون پوست صورت با یک الکترود صورت می گیرد. با فرستادن امواج خاص، این امکان بوجود می آید که لیزر به لایه ی اپیدرم و بالای درم ( لایه های داخلی پوست) نفوذ کند. انرژی توسط لایه های پوستی که حرارت داده شده اند، جذب می شود. برای رفع این گرما باید از اسپری های سرما زا در سطح پوست استفاده نمود.

    این حرارت به لایه های عمیق پوست آسیبی کنترل شده وارد می کند. که سبب درمان ضایعات میکرونی در لایه های پوست می شود و همچنین باعث تولید کلاژن در محل می شود. استفاده از این درمان در جوانسازی پوست صورت بسیار کاربرد دارد. که سبب کاهش خطوط سطحی و عمیق پوست، حذف لکه های پوست صورت، تنگ تر شدن پوست صورت و چهره ای جوان تر می شود.

    لیزر درمانی آر اف (RF) تک قطبی و دو قطبی برای صورت

    لیزر درمانی آر اف (RF) به دو زیر شاخه ی تک قطبی و دو قطبی تقسیم شده است. درمان های پوستی صورت با لیزر آر اف (RF) تک قطبی (Monopolar) با استفاده از یک الکترود با الکترود مخالف با فاصله از هم انجام می شود. در این روش جریان با شدت بسیاری در عمق پوست ( 20 میلیمتری در زیر پوست) نفوذ می کند. این روش برای کاهش شلی و افتادگی پوست صورت و از بین بردن سلولیت ها کاربرد فراوانی دارد.

    با لیزر آر اف (RF) دو قطبی (bipolar)، الکترود ها در فاصله ی کمی از یکدیگر قرار گرفته اند. در این روش گرما تا عمق 2 تا 4 میلی متر در پوست نفوذ می کند. این روش معمولا در ترکیب با دیگر روش های زیبایی پوست صورت، مانند لیزر درمانی پوست صورت و یا IPL (پالس شدید نور) عمل می کند.

    قابلیت های درمانی لیزر آر اف (RF)

    روشی بسیار کاربردی که چند روش را در یک دستگاه ارائه داده است. بوسیله این دستگاه پزشکان 4 فناوری را در دست دارند: لیزر، DPC (پالس های کنترل شده فعال)، IR (مادون قرمز) و RF (فرکانس رادیویی).

    لینک منبع

  •  

    لینک منبع

لینک منبع

لینک منبع

گردآورنده : میلاد اسد بیگی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید