تفاوت میکرونیدلینگ و rf

تفاوت میکرونیدلینگ و rf : کدام یک از این روش ها برای پوست شما مناسب تر است ؟

تفاوت میکرونیدلینگ و rf

تفاوت میکرونیدلینگ و rf در چیست ؟ افراد زیادی هستند که تصمیم به انجام روش های جوانسازی پوست دارند اما به خوبی نمی دانند که کدام روش برای نوع پوستشان مناسب تر است.

در این مقاله تصمیم داریم که به این مسئله بپردازیم و مزایا و معایب هر کدام از روش های جوانسازی را برشمریم و در انتخاب صحیح شما را یاری کنیم.پس با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تفاوت میکرونیدلینگ و rf  در این است که از شیوه های متفاوتی برای تحریک کلاژن های پوستی استفاده می کند.

میکرونیدلینگ روی پوست زخم های ایجاد می کند تا کلاژن و الاستین را برای تولید ، تحریک کند اما آر اف این کار را از طریق انرژی ها و اشعه ها انجام می دهد.

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص ، آماده است تا کلیه خدمات میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ را برای شما عزیزان و همراهان همیشگی ارائه کند.شما می توانید جهت تماس با مرکز زیبایی برکه اینجا را کلیک کنید.

میکرونیدلینگ برای چین و چروک های خفیف

تمام آن زمان هایی که وقتی جوان تر بوده اید و در معرض نور آفتاب قرار می گرفتین ، شاید منجر به آسیب های پوستی ناشی از خورشید،چین و چروک ها و هم چنین نازک شدن پوست می شود که در نتیجه منجر به کاهش الاستین و کلاژن می گردد.

با میکرونیدلینگ می توانید منتظر بهبود قابل توجهی  در اثر تولید الاستین و کلاژن باشید.

در نتیجه ی انجام این عملیات زیبایی ،چین و چروک ها را کاهش می دهید و اسکارها و جای زخم ها به طرز قابل توجهی کمرنگ تر می شوند.

تفاوت میکرونیدلینگ و rf
تفاوت میکرونیدلینگ و rf

تولید کلاژن و الاستین هم چنین به قدرت و سفتی پوست کمک می کند.این روش درمانی کمک می کند تا پژمردگی و شل شدگی پوست که ناشی از پیری است ، کاهش پیدا کند.

بهبود عارضه های پوستی ناشی از پیری

میکرونیدلینگ دقیقا همان تاثیری را بر عارضه های پوستی ناشی از پیری می گذارد که بر چین و چروک های پوست می گذارد.و آن به این ترتیب است که تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند

وقتی که پوست نازک می شود و علائم کاهش تولید کلاژن بروز پیدا می کند ،روند پیری نیز آهسته تر می شود.

اسکارها

اگر شما هم یکی از بی شمار افرادی هستید که از اسکارهای آکنه ای یا هر گونه اسکاری روی پوست خود رنج می برید ، پس می توانید از میکرونیدلینگ استفاده کنید.

ثابت شده است که بعد از انجام این روش ، اسکارها بلافاصله پس از درمان یا این که به مرور زمان کمرنگ شده و به تدریج از بین خواهند رفت و منجر به بروز پوستی نرم و طبیعی خواهد شد.

ترک های پوستی

ترک های پوستی معمولا سخت تر از اسکارهای عادی از بین می روند گرچه گزارشات بسیاری از افراد مختلف وجود دارد که از نتیجه میکرونیدلینگ بر روی ترک های پوستی بسیار راضی بوده اند.

باید در نظر داشت که برای کسب نتیجه مطلوب از این شیوه ی درمانی برای ترک های پوستی عمیق تر ، نیاز به 3 الی 12 جلسه درمانی نیاز دارید.

عوارض آر اف صورت

آر اف به عنوان پرتوهای الکترومغناطیسی تعریف شده است که در طیف نوری بین اشعه مادون قرمز و امواج بلند جا گرفته است.

محدوده ی درمانی ای که ما به آن اشاره می کنیم چیزی ما بین امواج متوسط تا کوتاه است.

وقتی که این اشعه ها به بافت تابانده می شوند ،موجب نوسانات شدید رشته های الکترومغناطیسی می شوند و منجر به حرکت مولکول ها می گردد و در نهایت باعث افزایش دمای بافت خواهد شد.

اثرات حرارتی بر اساس نوع امواج رادیویی که تابانده می شود، سطح انرژی، مدت زمان درمان و نوع بافت درمان شده تعیین خواهد شد.

تفاوت میکرونیدلینگ و rf
تفاوت میکرونیدلینگ و rf

نوع آر اف اعمال شده (یکپارچه یا دو قطبی) و اندازه و شکل الکترودها  نیز بر اثر فیزیولوژیکی درمان تاثیر می گذارد. دمای مطلوب گرمای بافت بین 55 تا 62 درجه سانتیگراد است

در ابتدا  آر اف حرارت دادن بافت چربی را شروع می کند. این کار باعث تحریک لنف و سیستم عصبی موجود  در بافت ها می شود. به همین ترتیب، به دلیل گسترش گرما، کیفیت پوست بهبود پیدا کرده و تولید کلاژن نیز تحریک می شود.

کلاژن از طریق انقباض فوری و تغییر شکل در طول زمان تولید می شود . همچنين موجب افزایش بافت سلوليت در عروق کرونر مي شود که باعث بهبود در متابوليسم سلولي مي گردد .

اما آر اف برای چه مشکلاتی مناسب است :

  • چاقی موضعی
  • سلولیت
  • شل شدگی پوست

برطرف کردن سلولیت ها

با وجود تمام تفاوت هایی که میان بدن زنان و مردان وجود دارد ، بروز پیدا کردن سلولیت یکی از ناخوشایندترین چیزهایی است که رخ می دهد چرا که سلولیت تنها در بدن زنان به وجود می آید.

این مشکل زنانه معمولا در اطراف باسن و پشت کمر و جایی که معمولا چربی های بدن تجمع می کنند ف به وجود می آید.

با تشکر از آر اف درمانی ، دیگر نیازی نیست که نگران سلولیت ها و ظاهر ناخوشایند آن ها روی پوست خود باشید.

شیوه ی عملکرد آر اف بر روی چربی ها به این صورت است که از طریق گرما آن ها را می سوزاند و تجمع چربی ها از بین خواهد رفت.

تفاوت میکرونیدلینگ و rf
تفاوت میکرونیدلینگ و rf

کاهش چربی های بدن

برعکس سلولیت ها که چربی های تجمع شده زیر پوست هستند و تنها در زنان رخ می دهد ، چاقی عمومی بدن در مردان و زنان بروز پیدا می کند و هر کسی ممکن است به آن دچار شود.

اگر به شکل آناتومی به سلولیت ها و چاقی عمومی بدن نگاهی بکنیم متوجه می شویم که هر دو این چربی ها، یک چیز مشترک دارند و آن بافت های چربی است که در لایه های زیرین پوست جا خوش کرده اند.

خوشبختانه، درمان آر اف هم چنین بدون در نظر گرفتن سن فرد، برای رفع چربی های اضافه ی بدن استفاده می شود.گرمای ناشی از مکانیزم آر اف درمانی موجب می شود که چربی ها ذوب شوند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
تارا
تارا
3 years ago

سلام. میکرولیندینگ برای سفت شدن پوست بهتره یا اراف فرکشنال؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  تارا

سلام دوست عزیز
راهکارهای زیبایی در افراد مختلف و با توجه به شرایط پوست هر فرد متفاوت می باشد. لزوما هر روشی برای موردی خاص در همه افراد نتیجه یکسان یا موثر نخواهد داشت. جهت لیفتینگ و سفت شدن پوست راهکارهای متعددی وجود دارد. پزشک پس از بررسی شرایط پوست راهکار مناسب و موثر را معرفی خواهد کرد.