نکاتی که نباید بعد از لیزر موهای زائد انجام دهید | بهترین مرکز لیزر موهای زائد

به چند جلسه لیزر درمانی برای رفع موهای زائد نیاز دارم؟

تعداد جلسات لیزر موهای زائد
جلسات لیزر موهای زائد

مهم نیست بخش تحت درمان چقدر بزرگ یا کوچک است، به هرحال لیزر موهای زائد برای اثر بخشی کامل و موثر باید طی چند جلسه انجام شود. بنابراین مانند هر قرار ملاقات دیگری، لیزر موهای زائدرا نیز در زمان تعیین شده و به طور منظم انجام دهید.

یکی از مهم ترین جنبه های مثبت لیزر موهای زائد کوتاه بودن زمان جلسات آن است. معمولا 5 تا 6 جلسه طول می کشد تا به نتیجه مورد نظر برسید و رشد موها متوقف شود – تعداد دقیق این جلسات به فرد و منطقه تحت درمان بستگی دارد – اما به هرحال هر جلسه، حتی اگر لیزر موهای زائد کل بدن باشد، کمتر از یک ساعت طول خواهد کشید. بخش هایی مانند بالای لب یا زیر بغل 5 دقیقه بیشتر زمان نمی برد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مراحل مختلف رشد موها

موها در دوره های مختلف رشد می کنند و معمولا هر 4 تا 6 هفته رشد موی جدید اتفاق می افتد که البته این مسئله نیز بستگی دارد مو مربوط به کدام بخش بدن باشد. در طول این دوره ها هر تار مو روی بدن سه مرحله مجزای زیر را سپری می کند:

  • مرحله آناژن (دوره رشد)
  • مرحله کاتاژن (دوره فرسایش)
  • مرحله تلوژن (دوره استراحت)

لیزر موهای زائد فقط زمانی روی مو تاثیر می گذارد که در مرحله فعالیت یا رشد خود است، یعنی مرحله آناژن، که البته دوره فعالیت موها خیلی طولانی است.

مرحله کاتاژن و تلوژن موها تقریبا 2 هفته تا 3 ماه طول می کشد، در حالیکه مرحله رشد یا آناژن بین 2 تا 3 سال و گاهی بیشتر، طول خواهد کشید.

هر زمان تقریبا 75 درصد موهای بدن در مرحله آناژن هستند. در این مرحله مو به لیزر پاسخ می دهد، زیرا فولیکول می تواند پرتو لیزر را جذب کند. جلسه های متعدد لیزر موهای زائد نیز برای موهایی انجام می شود که در مرحله رشد نبوده اند. دوره درمان لیزر معمولا بین 5 تا 6 جلسه خواهد بود تا موهای زائد را به طور دائم از بین ببرد.

هر جلسه لیزر موهای زائد منحصر به همان فردی است که متقاضی این روش است. تعداد جلسه هایی که برای لیزر موهای زائد خود احتیاج دارید، به ویژگی های منحصر به فرد بدن شما، از جمله رنگ پوست، رنگ مو و ضخامت مو بستگی دارد. به عنوان مثال فردی که دارای پوشت روشن و موی تیره و ضخیم است، کاندید بسیار مناسبی برای لیزر موهای زائد خواهد بود.

قبل از شروع دوره لیزر یک جلسه مشاوره برگزار می شود که در این جلسه مشاوره رنگ پوست و نوع موی شما توسط پزشک یا اپراتور آموزش دیده کلینیک مورد بررسی قرار می گیرد. به علاوه در مورد لیزر موهای زائد و چگونگی انجام آن توضیحاتی خواهد داد. در این جلسه می توانید هر سوال دیگری هم که دارید از اپراتور یا پزشک بپرسید. در اکثر کلینیک ها جلسه مشاوره به صورت رایگان انجام می شود. ممکن است برای افرادی که دارای پوست تیره هستند؛ تست پچ نیز انجام شود. تست پچ میزان انرژی مناسب برای پوست را در هر فرد مشخص می کند.

[button color=”blue” size=”medium” link=” http://myskinlaser.com.au/resources/how-many-laser-hair-removal-treatments-will-i-need/” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید