تسکین دهنده پوست نوزاد

 

 

index

 

رسیدگی به پوست نوزاد تازه متولد شده نیز به اندازه تغذیه و نگخ داشتن وی اهمیت دارد و مهم است ، پوست نوزاد بسیار ظریف و حساس است و سیستم ایمنی وی بسیار ضعیف .

مواد شوینده و محصولاتی که برای نوزاد به کار می برید می تواند پوست نوزاد را تحریک و منجر به سایش،خشکی و جوش شود و مشکلات پوستی را برای نوزاد شما ایجاد کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

هنگام تولد نوزاد ، پوست وی پر از چروک و یک پوشش حفاظتی است که حالت چرب دارد اما بعد ازیک هفته از بین می رود نباید عجله کرد چرا که بعد از یک مدت کوتاه مثلا یک هفته از بین میرود و با لوسیون می توانید آن را ماساژ دهید.

 

اغلب حمام کردن زیاد نوزاد بیش از 3 بار در هفته در طول سال اول چربی های طبیعی پوستش را از بین می برد و منجر به آسیب پذیر شدن پوست او شده و گاهی منجر به اگزما میشود.
یک نوزاد ممکن است به دفعات پوشکش را کثیف کند اما هر دفعه نیازی نیست که با مواد شیمیایی و شوینده وی را بشویید بلکه با همان آب ساده نیز کاملا تمیز میشود.

 

استفاده از محصولات شوینده در هفته های اول ممکن است منجر به ایجاد آلرژی شود و حساسیت را در وی ایجاد کند زیرا می تواند بعضی از این مواد شوینده خود تحریک کننده باشند.
بهتر است از مواد شوینده بدون رنگ استفاده کنید تا پوست نوزاد را تحریک نکند و هر چه که با بدن نوزاد در تماس است مانند لباس ، ملحفه بهتر است از جنس های نخی استفاده کنید.

در ماه های اول پوست نوزاد ممکن است همراه با جوش یا بثورات پوستی باشد و یا قرمز باشد بهتر است از روغن های طبیعی برای ماساژ پوست وی استفاده کنید.

 

بعد از کثیف شدن پوشک ،او را سریع تمیز کرده تا منجر به قرمزی و مشکلات پوستی نشود واگر این کار را انجام دادید ولی باز هم واکنش های آلرژیک را بر روی پوست نوزاد احساس کردید بهتر است نوع پوشک را تعویض کنید.

 

بعد از حمام حتما نوزاد را به درستی خشک کنید زیرا مکان های مربطو محل مناسبی برای رشد و توسعه قارچ ها میباشند

 

هنگام استفاده از پودر مواظب باشید روی صورت وی نزنید زیرا ممکن است منجر به مشکلات تنفسی در وی شود.

 

در نهایت می توانید با متخصص پوست و اطفال در زمینه مشکلات پوستی نوزادتان صحبت کنید .

 

منبع:
.webmd.com/parenting/baby/baby-skin

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments