تزریق ژل لب در سمنان

تزریق ژل لب در سمنان | آیا تزریق ژل لب واقعا شما را زیبا می کند؟

تزریق ژل لب در سمنان

تزریق ژل لب در سمنان

تمایل به زیبایی جغرافیا نمی شناسد. مهم نیست اروپایی باشید، آفریقایی یا آسیایی، ساکن تهران باشید یا سمنان، هرکسی دوست دارد صورت زیبا و جذابی داشته باشد. چرا دوست داریم زیبا باشیم؟ چون زیبایی به ما حس خوبی می دهد و اعتماد به نفسمان را بالا تر می برد. فرقی هم ندارد خانم باشید یا آقا.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق ژل لب در سمنان
تزریق ژل لب در سمنان

هرکسی زیبایی خاص خودش را دارد. صورت ما مجموعه ای از اندام ها و بخش های مختلف است. در چهره هرکس یکی از این بخش ها معمولا زیباتر از سایر نقاط است. برخی بینی زیبایی دارند، برخی چشمان زیبا و غیره. البته که معیارهای زیبایی متفاوت و سلیقه ای است اما نکاتی وجود دارد که همه برسر معیار زیبایی بودنشان توافق نظر دارند. یکی از مهمترین نقاط صورت که شاید در وهله اول به آن فکر نکنید اما تاثیر بسیار زیادی روی جذابیت چهره شما دارد لب ها هستند.
همانطور که همه شما عزیزان می دانید علم پزشکی امروزه دیگر فقط به بهبود سلامتی افراد محدود نمی شود، بلکه می تواند ظاهر شما را هم تغییر دهد. این تغییر فقط جراحی پلاستیک نیست، بلکه با عمل های بسیار ساده تر هم اتفاق می افتد. در این مقاله قصد داریم تا در مورد تزریق ژل لب به عنوان یکی از رایج ترین عمل های زیبایی در کشور صحبت کنیم.
حتما شما هم با خانم های زیادی، چه در دنیای واقعی،و چه در فضای مجازی، مواجه شده اید که مشخصا لب های درشتی دارند که به نظر غیرطبیعی می آید. چنین لب هایی که عموما حاصل پروتز و تزریق ژل هستند از نظر بسیاری از مردم اصلا زیبا نیستند. اما آیا تاثیر تزریق ژل لب واقعا فقط همان موارد است؟ مسلکا خیر. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با این عمل هیجان انگیز آشنا شوید.

تزریق ژل لب در سمنان
تزریق ژل لب در سمنان

تزریق ژل لب چیست؟

آن لب های بزرگ و غیر طبیعی که دیده اید را فراموش کنید. اکثر افرادی که لب های بسیار حجیم دارند (که در اصطلاح به لب های آنجلینا جولی هم معروف است!!) به خاطر این است که پروتز کرده اند. پروتز یکی از روش های حجم دهندگی به لب است اما تنها راه آن نیست. امروزه تزریق فیلر به لب یا ژل لب طرفداران بیشتری دارد.
همانطور که در بالا هم اشاره کردیم لب ها نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره ایفا می کنند. شاید در نظر اول متوجه نباشید اما وقتی یک نفر که تزریق ژل موفقی را پشت سر گذاشته بعد از مدتی ببینید کاملا متوجه تغییرش خواهید شد. البته ممکن است در نگاه اول کاملا نفهمید که دقیقا چه تغییری کرده اما تفاوت مشخص خواهد بود.
چرا ممکن است در نگاه اول متوجه تغییر حالت لب بعد از تزریق ژل نشوید؟
این دیقا همان دلیلی است که تزریق ژل لب را معروف و محبوب کرده. برخلاف پروتز کردن، تزریق ژل یا فیلر به لب حالت طبیعی آن را حفظ کرده و ترکیب طبیعی چهره شما را به هم نمی ریزد. به همین خاطر بدون اینکه محسوس باشد یا به اصطلاح در چشم بزند، زیبایی صورت شما را دوچندان می کند.
اما آیا هر تزریق ژلی به این نتایج فوق العاده منجر می شود؟ مسلما نه. برای گرفتن بهترین و مثبت ترین نتیجه از تزریق ژل حجم دهنده لب، باید حتما به مرکزی معتبر و با کیفیت مراجعه کنید.

بهترین دکتر تزریق ژل لب در سمنان

قبلا هم گفتیم که تمایل به زیبایی محدوده ای به نام جغرافیا نمی شناسد. به همین دلیل مراکز زیبایی هم همینطور. هرجا شهری باشد، مطمئناً یک مرکز زیبایی هم هست. شهر سمنان یکی از مهمترین و بزرگترین شهر های ایران است که البته از نظر تعداد مراکز زیبایی چیزی از شهر بزرگ و کلان شهرهای دیگر ایران کم ندارد. ولی طبعا همه این مراکز زیبایی، مراکز باکیفیت و معتبری نیستند. به همین دلیل نمی شود به سادگی به اولین مرکز زیبایی که در سمنان مشاهده می کنید اعتماد کرد.

تزریق ژل لب در سمنان
تزریق ژل لب در سمنان

سعی کنید باتحقیق و بررسی کافی مرکزی را انتخاب کنید که از هرنظر مناسب شماست. اولین کاری که برای تشخیص بهترین مرکز زیبایی در سمنان باید انجام دهید، پرسش از دوستان و شنایان، بررسی اطلاعات مربوط به مرکز مورد نظر در سایت و سپس تماس تلفنی است. اما مهمترین کاری که می تواند در این راه به شما کمک کند مراجعه به خود مرکز است. چنانچه بعد از تماس تلفنی احساس کردید با مرکز معتبری رو به رو هستید، حتما به آن مراجعه کنید اما برای شروع درمان عجله نداشته باشید. حتما در جلسه اول همه سوالاتی که در خصوص تزریق ژل لب دارید را از پزشک مجموعه بپرسید و از او بخواهید آلبوم مجموعه را به شما نشان دهد. آلبومی که شامل عکس های قبل و بعد از عمل مراجعان قبلی است.

در جلسه مشاوره اولیه حتماً به دقت برای پزشک توضیح دهید که دنبال چه نتیجه ای هستید تا کاملا توجیه باشد. ممکن است برای چیزی که شما می خواهید تزریق ژل اصلا مناسب نباشد! یا ممکن است شرایط عمومی سلامتی یا حساسیت های خاصی که دارید و به پزشک اعلام می کنید باعث شود فرد مناسبی برای تزریق ژل نباشید.

چنانچه بعد از مشاوره احساس کردید با پزشک یا مجموعه ارتباط برقرار نمی کنید، خجالت نکشید، بیرون بیایید و به مرکز دیگری مراجعه کنید.

بهترین مرکز زیبایی در سمنان

یکی از بهترین راهکارهایی که برای پیدا کردن بهترین مراکز زیبایی برای تزریق ژل لب در سمنان دارید، این است که اندکی حوصله کرده و فرم آخر مقاله را پر کنید تا متخصصان تهران اسکین فهرستی از معتبرترین مراکز زیبایی در شهر خودتان را به شما معرفی کنند.

تزریق ژل لب در سمنان
تزریق ژل لب در سمنان
هرچند که شعبه سمنان خود مجموعه مراکز تهران اسکین، یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه های پیش روی شماست. کادر مجرب و آزموده و بهره مندی از بهترین مارک های ژل لب، این مرکز را به یکی از باکیفیت ترین ها در سمنان تبدیل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

بهترین مارک های ژل لب

بهترین ژل های لب آنهایی هستند که حالت طبیعی لب ها را از آنها نمی گیرند. امروزه برترین ژل های حجم دهنده لب، فیلرهای هیالورونیک اسیدی هستند. هیالورونیک اسید یک اسید طبیعی در بدن است که باعث سازگاری هرچه بیشتر ژل با ساختار لب می گردد. علاوه بر آن بسیار هم ایمن است.
مارک های زیادی در ژل لب در بازار وجود دارند اما بهترین هایی که البته می توانید آنها را در مرکز ما در سمنان هم دریافت کنید، مارک های ژوویدرم و رستیلن هستند. بین ایندو مارک، رستیلن خاصیت حجم دهندگی بیشتری دارد، اما ژوویدرم در عوض حالت طبیعی تری دارد.
یادتان باشد که بعد از تزریق ژل پزشک باید ناحیه تحت درمان را ماساژ دهد تا فیلر تزریق شده در زیر پوست به خوبی جابیفتد. در غیر اینصورت ممکن است گلوله گلوله شده و فرم نامناسبی پیدا کند.

تزریق ژل لب در سمنان
تزریق ژل لب در سمنان

تزریق ژل لب چقدر دوام می آورد؟

تزریق ژل لب خاصیت دائمی نداشته و بعد از مدت حدود 6 ماه تاثیر خود را از دست می دهد. آن هم به خاطر طبیعی بودنش است که باعث می شود مواد در بافت پوست حل شوند. بعد از 6 ماه اگر همچنان مایل بودید باید مجددا تزریق ژل لب را را انجام دهید.
گردآورنده : ندا ناصری

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments